دهلی شورش: هیچ برنامه ای برای تغییر شاهرخ Pathan از خطر ward, Tihar می گوید دادگاه

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 5:08:31 pm در این ویدیو ویروسی Pathan, ساکن ش

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 5:08:31 pm
Shahrukh Pathan, Northeast Delhi riot, Maujpur violence, maujpur shooter arrested, delhi news, indian express news در این ویدیو ویروسی Pathan, ساکن شرق دهلی Ghonda منطقه می تواند دیده می شود اشاره خود را تپانچه در پلیس در Jaffrabad-Maujpur جاده در فوریه 24.

Tihar زندان در روز شنبه اطلاع داد یک دادگاه دهلی بود که هیچ برنامه ای برای تغییر شاهرخ Pathan که تصویر نشان او اشاره اسلحه در غیر مسلح پلیس دهلی سر پاسبان در طول شورش جمعی رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی از خطر بخش است.

Pathan که در حال حاضر تسلیم در معرض خطر امنیت بخش در Tihar زندان ادعا کرده است که مقامات برنامه ریزی برای تغییر او را در بخش عمومی با دیگر زندانیان باعث می شود که "تهدید به زندگی خود".

در پاسخ به یک درخواست نقل مکان کرد او را در برابر گزارش ادعا وظیفه سرپرست زندان شماره 4 Tihar گفت: دادگاه که "هیچ پیشنهادی برای تغییر Pathan از زمان ward".

شهری دادرس Fahaduddin دفع این نرم افزار اشاره کرد که "با در نظر گرفتن پاسخ از معاون سرپرست مرکزی زندان شماره 4 Tihar هیچ اقدام دیگری مورد نیاز است".

"نرم افزار مخفف دفع درآمده (اخراج)," قاضی گفت.

در برنامه خود Pathan گفته بود او می خواست برای ادامه ماندن با ریسک بالا زندانیان به عنوان "یک تهدید وجود دارد به زندگی خود و دلهره که هر حادثه نامطلوب ممکن است در هر نقطه ای از زمان اگر او منتقل شده است با کل زندانیان".

او تا به حال در زمینه نرم افزار ادعا می کنند که او به صورت شفاهی به اطلاع مقامات زندان که او را از تغییر پرخطر زندانیان زندان به سلول عمومی زندانیان.

Pathan, 23 دستگیر شد در مارس 3 از اوتار پرادش را شمالی منطقه است.

پلیس ثبت شده یک مورد در برابر او را تحت بخش های مختلف از قانون مجازات اسلامی (IPC) و بازوها عمل می کنند.

تپانچه بازیافت شد از خانه خود پلیس گفته بود.

در این ویدیو ویروسی Pathan, ساکن شرق دهلی Ghonda منطقه می تواند دیده می شود اشاره خود را تپانچه در پلیس در Jaffrabad-Maujpur جاده در فوریه 24.

پلیس گفته بود بعد از دیدن خودش را در کانال های خبری پس از حادثه متهم به تغییر لباس های خود و فرار به پنجاب. او سپس با انتقال به بریلی ضلع در بالا قبل از پنهان شدن در خانه یکی از دوستان در شمالی در دولت است.

در ماه فوریه درگیری آغاز شد و در شمال شرق دهلی بین گروه های حمایت و مخالفت با تابعیت (متمم) قانون 2019 که در آن حداقل 53 نفر کشته و حدود 200 نفر مجروح شدند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب