Harikrishna هیجان زده در مورد گرفتن بخشی در قوی شارجه رویداد

جهان ستاره شارجه آنلاین مسابقات بین المللی شطرنج جام که باز می شود در روز جمعه دارای یک خط قوی ، در میان شش با

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399

جهان ستاره شارجه آنلاین مسابقات بین المللی شطرنج جام که باز می شود در روز جمعه دارای یک خط قوی ،

در میان شش بازیکن رقابت در دو round-robin رویداد هند شماره 2 بازیکن P. Harikrishna.

او همچنین دانه دوم را در مسابقات جهانی شماره 11 Shakhriyar Mamedyarov آذربایجان.

جهان No. 28 رادوسلاو Wojtaszek لهستان سابق فیده قهرمان جهان رستم Kasimdzanov از ازبکستان مصر باسم امین و سالم صالح از امارات متحده عربی نیز در نزاع است.

با میانگین امتیاز فیده از 2709 آن است که بسیار قوی در مسابقات است. "باید آن را یک رویداد بسیار عالی و من واقعا به دنبال به جلو به آن" Harikrishna گفت هندو بیش از تلفن از پراگ که در آن او شده است زندگی برای چند سال گذشته همراه با او صربی ساق بلند, همسر, Stojanovic.

"من شده است بازی های آنلاین برای دو دهه و آن را در اینترنت از باشگاه شطرنج — که شرکت میزبانی شارجه مسابقات — که من شروع به تاخت و تاز کردن به دیجیتال شطرنج," او گفت:. "شما نمی توانید مقایسه کنید که به احساس یک بازی در داخل سالن مسابقات و من از دست این تجربه است."

آن را ممکن است در حالی که قبل از او می تواند یک بازی شطرنج جسمی.

"اما به من گفته است در مسابقات آینده در اینجا در پراگ در ماه آینده," او گفت:. "و من فکر می کنم برخی از دیگر کشورهای اروپایی نیز باید مسابقات قبل از طولانی است."

بهبود بزرگ

جهان شماره 26 گفت: وضعیت در حال بهبود قابل ملاحظه ای در جمهوری چک. "وضعیت اضطراری شده است برداشته و تجمعات تا به 200 نفر — در حال حاضر مجاز," او گفت:. "شما هنوز هم به پوشیدن ماسک زمانی که شما بیرون بروید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب