سانجی نگر زاغه توانبخشی پروژه: Hardik پاتل انتقاد BJP, آشنایی و حمایت از مهیج زاغه oustees

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 6:43:49 pm Hardik پاتل همراه بود رهبر

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 6:43:49 pm
Sanjay Nagar slum rehabilitation project, Sanjay Nagar slum rehabilitation project Hardik Patel, Hardik Patel on Sanjay Nagar slum rehabilitation project, India news, Indian Express Hardik پاتل همراه بود رهبران شهر وادودارا کنگره واحد. (اکسپرس عکس Bhupendra رعنا)

گجرات کنگره کار رئیس جمهور Hardik پاتل بازدید وادودارا در روز شنبه به حمایت از جریان تحریک ساکنان سانجی نگر در Warasiya منطقه که در محله های فقیرنشین بودند با خاک یکسان به عنوان بخشی از یک پروژه توانبخشی در سال 2017. ساکنان شده اند مهیج برای بیش از سه هفته به عنوان آنها در عین حال به بازسازی خانه.

Hardik گفت که با وجود طرح خود را به عنوان یک "حزب هندو', BJP تبدیل شده گوش های ناشنوا به بیش از 1800 "هندو" ذینفع Pradhan Mantri Awas Yojana طرح شناسایی شده توسط بدن مدنی قبل از آن با خاک یکسان خود را در محله های فقیرنشین در سال 2017.

پس از چندین تظاهرات و یاداشت که توجهی نشد رفت ذینفع در حال حاضر بنا چادر در این سایت به دنبال اقدام علیه VMC و شعار علیه دولت.

پاتل بود که همراه با رهبران وادودارا شهرستان, کنگره, واحد, متعهد حمایت کامل از شهروندان در حالی که راه اندازی یک حمله کوبنده در BJP-اجرای مدنی بدن و همچنین به عنوان دولت.

پاتل در حالی که پرداختن به خبرنگاران در وادودارا در روز شنبه گفت: "آنها (BJP) می گویند که یک هندو پارتی, ناجی اصلی. اما در اینجا در سانجی نگر تمام این 1,800 ساکنان و همچنین به عنوان کسانی که بودند از مطالعه حذف از لیست خود را — که می تواند حدود 3000 ذینفع – همه مسلمانان. وجود دارد نه تنها مسلمان ذینفع در اینجا. اما BJP تبدیل شده است چشم خود را به درخواست و چپ آنها را بی خانمان."

پاتل گفت: "بی جی پی revels در تماس خود یک فساد-رایگان ، واقعیت این است که آنها استادان سکوت فساد است. کلاهبرداری خود را شروع در پایین ترین سطح حکومت... چقدر پول بی جی پی انباشته در 30 سال گذشته از حکومت آن در دولت؟"

بی جی پی موفق به ساخت یک بیمارستان و متوسط انگلیسی مدرسه دولت در آن 30 سال حکومت در دولت پاتل اضافه شده است.

پاتل همچنین گفت که کنگره جدید در دولت معتقد است که در ایدئولوژی از جواهر لعل نهرو, مهاتما گاندی, سردار Vallabhbhai Patel به عنوان به خوبی به عنوان Bhagat Singh. "بی جی پی باید بدانید که ما دیگر یک مهمانی است که همه چیز را دراز. بی جی پی نیز باید جلوگیری از شکار غیر قانونی ما MLAs و تبدیل به atmanirbhar," او گفت:.

وقتی پرسیده شد که در مورد حزب تقسیم جناح به خصوص در زمینه Ashok Gehlot بحران دولت در راجستان پاتل گفت: "من نمی خواهم بی جی پی سخنگویان که صحبت در مورد مسائل است که حتی نمی نگرانی آنها از جمله پاکستان است. من رئیس جمهور گجرات کنگره و کار من است برای مقابله با مسائل در اینجا در دولت و نه اظهار نظر در مورد کشورهای دیگر است."

اطمینان ساکنان سانجی نگر که کنگره منجر به اضطراب تا زمانی که این مسئله حل و فصل پاتل همچنین اعلام کرد تظاهرات در مارس' از وادودارا به گاندینگر.

ساکنان شده اند که چند یاداشت به شهرداری کمیسر خواستار لغو این پروژه که تا به حال به مشکل اجرا در دسامبر 2017 وقتی سپس VMC کمیسر وینود رائو به حال با صدور اعلامیه به توسعه ادعا نقض قرارداد و بی نظمی. رائو به خود جلب کرده بود خشم BJP MLA Yogesh پاتل که گفته می شود نزدیک به یکی از شرکای خود در سرمایه گذاری مشترک. پس از یک شکاف موضوع بین این دو به خاک سپرده شد و VMC دیدم یک تغییر از گارد.

طبق قرارداد توسعه است به پرداخت هر ذینفع ماهانه مبلغ 2,000 تومان به سمت اجاره مسکن هزینه ها تا اتمام این پروژه است. اما با این پروژه دور از اتمام توسعه نیز به حالت تعلیق کمک هزینه از اوایل این سال ترک ذینفع در تلو تلو خوردن.

ساکنان را تشکیل بدن Sanjaynagar Vikas مندل به خود را بیشتر تحریک و خواستار لغو این پروژه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب