دیپاک Punia مبارک به رزومه مناسب آموزش

پس از غلبه بر مرگ مادرش مسابقات قهرمانی جهان به مدال نقره کشتی گیر دیپاک Punia کردم به آموزش جدی است. Punia که

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399

پس از غلبه بر مرگ مادرش مسابقات قهرمانی جهان به مدال نقره کشتی گیر دیپاک Punia کردم به آموزش جدی است.

Punia که مادر کریشنا دوی درگذشت قلب-حمله در ماه آوریل صرف سه ماه از مستند دوره در خود ایجاد کرد Chhara در ژججر هاریانا قبل از حرکت به عقب به طور معمول آموزش مرکز Chhatrasal ورزشگاه در دهلی نو حدود سه هفته پیش.

شوک بزرگ

"مادر من در حال عبور بود که یک شوک بزرگ برای من است. آهسته من پشت کردم به من آموزش است. زمانی که من در من ایجاد کرد من روت در محلی akhara حفظ اجتماعی-فاصله هنجارهای. پس از بازگشت به Chhatrasal ورزشگاه, من قادر به آموزش درست" دیپاک گفت هندو.

این زن 21 ساله یک حاکم جهان junior قهرمان شد خوشحال به بازگشت در میان دوستان او از جمله دوستان نزدیک و شریک جهان مدال و قهرمان آسیا راوی Dahiya.

"حتی اگر 25-30 کشتی گیران در حال آموزش در Chhatrasal در حال حاضر آن است که همیشه خوب به میان دوستان و قطار در یک محیط خوب است.

"آموزش در کنار دو بار در المپیک مدال و بت ما Sushil Kumar یک انگیزه است. او ما را تشویق می کند و سهام خود را تجربه و توضیح می دهد که جزئیات ظریف از ورزش گفت:" دیپاک که صعود یک مدال برنز در مسابقات قهرمانی آسیا در دهلی نو در اوایل این سال است.

دیپاک که رزرو سهمیه جای مردان آزاد 86kg هنگامی که او در زمان مدال نقره در مسابقات قهرمانی جهان در نورسلطان در سال گذشته گفت: تمرکز خود را در حال حاضر می توان به درخشش در بازی های المپیک توکیو در سال 2021. "هیچ طرح توجیهی بتن به عنوان در حال حاضر. اما من کار بر روی تکنیک و سرعت بهتر" گفت: Deepak.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن