دارل تامپسون به عنوان یک Husker? سابق JM, Gophers ستاره تا به حال نبراسکا در بالای لیست خود را

با توجه به این که او رفت و تبدیل به مینه سوتا تمام زمان حمله کننده پیشرو احتمالا خیلی خوب است. روچستر جان مارش

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399

با توجه به این که او رفت و تبدیل به مینه سوتا تمام زمان حمله کننده پیشرو احتمالا خیلی خوب است.

روچستر جان مارشال در حال اجرا به عقب بود و یک بازیکن نخبگان و به شدت استخدام در زمانی که او برای راکت در اواسط 1980s. او تا به حال مقدار زیادی از گزینه های پرقدرت فوتبال برنامه هایی مانند نوتردام ایالتی اوهایو و میشیگان و نبراسکا.

"The Big Red Machine (Nebraska) یک نیروگاه در آن زمان و من عاشق راه آنها زد و من دوست داشتم خود را به جرم" تامپسون گفت. "وجود دارد هیچ چیز بیشتر است که یک tailback می خواهد به انجام و سپس نقطه" من " برای دانشگاه نبراسکا به خصوص در 80s و 90s.

"وجود ندارد هر مکانی بهتر برای اجرا در نظر من است."

تامپسون یک سال 1986 جان مارشال گراد تا به حال مقدار زیادی به مرتب کردن بر اساس از طریق او به عنوان فکر انتخاب کالج خود را. و جذب سفر, بازی های برگزار شده تأثیر عمده ای.

"آن را قریب به اتفاق کاملا صادقانه," او گفت:. "این جالب بود چون ما همه چیز بود و در حال حاضر من نشستن در مقابل کامپیوتر من من تلفن همراه من. ما نیست که."

زمانی که تامپسون بود که استخدام پدر و مادر خود جدا شدند اما آنها تنها زندگی سه بلوک از هم جدا.

"من می خواهم مثل پنج تا هشت نامه بعد از کالج های مختلف," تامپسون گفت. "من واقعا نمی دانم چه باید بکنید. آن زمان های مختلف. مردم آمد و آنها تا به حال سه حلقه چسباننده. (نبراسکا مربی) تام آزبورن خواهد آمد و او را به من بدهید کمی بروشور و بحث در مورد خط حمله."

مربیان مانند آزبورن و مینه سوتا را لو Holtz در میان بسیاری از کسانی که یا آمد و به دیدار Thompson, تماشای او بودند و یا در تماس با او.

'زمان های مختلف'

تامپسون به پایان رسید تا گرفتن بازدید رسمی به نبراسکا, مینه سوتا, ویسکانسین و آیووا. او را ندارد او پنجمین و آخرین دیدار رسمی.

"من یکی از آخرین و جالب بود," او گفت:. "من در بازی بسکتبال و ما تا به حال خیلی خوب تیم است. ... من که قرار بود برای بازدید از UCLA و (JM) مربی تیم بسکتبال گفت: ما باید تمرین بسکتبال در صبح روز شنبه و من نمی خواهم شما را به دست عمل.' بنابراین من نمی بروید و آن را که ساده است. در حال حاضر از آن خواهد بود " چرا نمی توانم؟'

"این فقط در زمان های مختلف اولویت حکیم," او اضافه شده است.

به عنوان بازدیدکننده داشته است خود را نبراسکا بود بالا مدرسه در تامپسون لیست.

"در واقع, من عاشق نبراسکا تا زمانی که من رفت و در سفر من," او گفت:. "من می خواهم که رفته به نبراسکا, اما زمانی که من به آنجا رفتم سفر من بسیار بسیار متوسط. من گفت: "من واقعا نمی زیادی در رفتن با خانواده من تا آنجا که منابع مالی بنابراین من نیاز به یک کار در تابستان.' گفتند: ما رو که. و از من خواسته در مورد آموزگار و گفتند: آره ما رو که. که همه آنها گفت. هر مدرسه رفت و در مورد آن را برای حدود 45 دقیقه. پس من گفتم: 'به نظر نمی رسد مانند آموزش و پرورش بیش از حد بالا است یک اولویت در اینجا.' اما فوتبال عالی خواهد بود. و آن را بسیار جذاب بود. ما آنها را و آنها زدم ما بلوک کردن من ارشد سال در کالج."

با خود ولرم سفر به نبراسکا در ذهن خود تامپسون تصمیم گرفت به بازی در مینه سوتا است.

"من واقعا احساس بود و من هنوز که مینه سوتا بود بهترین جا برای من در مورد فوتبال کار نمی کند," او گفت:. "آنها ممکن است مدارس بودند که به وضوح قوی تر مدارس فوتبال که در استخدام من است."

حق انتخاب

رفتن به مینه سوتا ثابت می شود یک حرکت جامد برای تامپسون. پس از چهار قوی سال با Gophers او در دور اول پیش نویس انتخاب Green Bay Packers. تامپسون همچنین پنج سال در NFL. پس از پایان بازی حرفه ای او شده است یک تاجر در شهرهای دوقلو و نیز انجام شده است پخش برنامه های رادیویی از Gophers فوتبال بازی برای بیش از 20 سال است.

"این یک شهرستان آن جامعه کسب و کار, شغل, فورچون 500 شرکت" تامپسون گفت: از شهرهای دوقلو. "من قادر به بالا بردن خانواده من فقط به حال من اولین نوه آن بوده است فوق العاده ای است."

تامپسون نیز بخش زیادی از نزدیک شرایط استخدام به عنوان یک پدر. هر چهار نفر از فرزندان خود استخدام شده اند به عنوان بخش ورزشکاران است.

او قدیمی ترین دختر بازی والیبال در ویسکانسین و یک آمریکایی در حالی که جوانترین دختر بازی والیبال در ایالتی سن دیگو. دو پسر خود را در حال حاضر در حال بازی توپ کالج. او پسر یک پیاده روی در گیرنده گسترده ای در مینه سوتا و جوانترین پسر بازی بسکتبال در ایندیانا است.

تامپسون گفت: تکنولوژی تغییر کرده است, استخدام, به عنوان آن را آسان تر به ماندن در تماس با استخدام. اما عنصر انسانی واقعا تغییر کرده است.

"این بخشی است که هنوز هم همان فقط از بین بچه های من," او گفت:. "آنها (مربیان کالج) می خواهید برای دریافت به شما می دانید. همیشه هدف این است که برای رسیدن به مادر به پدر. وجود دارد فقط یک تفاوت بزرگ با تکنولوژی و رسانه های اجتماعی است."

و استخدام بازديد همان اگر چه تامپسون گفت: پدر و مادر در حال حاضر بازی یک نقش بزرگتر. او گفت که او همیشه به تنهایی رفت و در بازدید رسمی.

"شما هنوز هم در از ملاقات با یک مشاور تحصیلی شما شاید ملاقات با مدیر ورزشی و یک تور از پردیس و شما اویختن با بازیکنان در شب," او گفت:. "اما به پدر و مادر درگیر در آن بیش از حد برای به دست آوردن یک احساس واقعی برای خانواده مهم است. من اعتقاد دارم که آن را نشانی از کمک مرد جوان را صدا تر تصمیم گیری کنند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن