Coronavirus همه گیر, تلاش برای محدود کردن آن خار 2.4 میلیارد دلار پیش بینی کسری بودجه در مینه سوتا

بودجه دولت افغانستان در سهشنبه, مه 5 به یک منحصر به فرد به روز رسانی است که بازیگران یک چشم انداز تیره و تار ب

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399

بودجه دولت افغانستان در سهشنبه, مه 5 به یک منحصر به فرد به روز رسانی است که بازیگران یک چشم انداز تیره و تار برای مینه سوتا اقتصاد و تنظیم مجدد قانونی مکالمات در مورد چگونه دولت می تواند مدیریت آمار و چگونه مجلس می تواند جبران مالی خسارات وارده توسط Minnesotans.

پس بودجه مقامات قرار داده و خود را برآورد اولیه در فوریه COVID-19 همه گیر زده و ایالات متحده Minnesota باعث هزاران نفر از عفونت در دولت و کشتار 455 از شنبه. و اقدامات با هدف محدود کردن این بیماری را گسترش قرار دادن بیش از 600,000 Minnesotans از کار اجباری و کل بخش ،

این آمار و ارقام جدید نشان داده حدود 3.6 میلیارد دلار نوسان نسبت به rosier پیش بینی های اقتصادی قرار داده و از ماه قبل است. و در حالی که دولت $2.36 میلیارد دلار در بودجه ذخایر است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جبران رود شکاف در بودجه, مینه سوتا, مدیریت و کمیسر بودجه مایرون فرانس گفت: قانونگذاران باید به جلوگیری از تخلیه آنها را به عنوان عدم اطمینان در مورد همه گیر و احتمال رکود اقتصادی بزرگ از loomed.

"امروز یک روز بارانی, متاسفانه در حال حاضر زمان برای استفاده از برخی از ما 2.3 میلیارد دلار صندوق روز بارانی به کمک مینه سوتا آب و هوا شدید این رکود اقتصادی" فرانس گفت. "من همچنین می خواهم به احتیاط در برابر صرفا با تکیه بر ذخایر به بودجه نزدیک شکاف. ارتکاب این بودجه در این وضعیت فعلی دشوار است چون ما می دانیم که درآمد در حال رفتن به در ادامه به کاهش است."

دولت به طور معمول ارائه می دهد پیش نمایش در آنچه در آن چشم انداز اقتصادی می تواند مانند نگاه کردن جاده ها در ماه های نوامبر و فوریه است, اما به همه گیر موجب نیاز به یک به روز رسانی تصویر. قانونگذاران مورد نیاز جدیدتر برآورد برای تعیین اینکه آیا آنها می توانند شیر را به دولت ذخایر و در حال حاضر آنها را با استفاده از چشم انداز به تصمیم می گیرید که چگونه دولت می تواند پل بودجه شکاف.

درآمد که به دولت انتظار می رود که در $3.611 میلیارد دلار کمتر از پیش بینی سه ماه پیش و دولت هزینه شد و پیش بینی می شود $391 میلیون بالاتر از آنچه پیش بینی شد که در آن زمان.

و دولت را در اقتصاد کلان مشاور IHS Markit پیش بینی شده است که دولت قرار است به صورت رکود اقتصادی بیش از نه ماه اول این سال باعث 5.4% کاهش در تولید ناخالص داخلی واقعی در سال 2020 است. پیش بینی هزینه های مصرف کننده است که انتظار می رود به 5.5 درصد رسید در این سال با توجه به سفارشات با هدف محدود کردن این بیماری را گسترش هر تخمین می زند.

پس از یک پیش بینی افت در موارد اواخر تابستان, دولت می تواند شروع به کاهش محدودیت های است که اجازه می دهد بیشتر به Minnesotans به بازگشت به کار و منجر به 6.3 درصد افزایش در تولید ناخالص داخلی واقعی در سال 2021. با توجه به غیر قابل پیش بینی از ویروس مشاوران اقتصادی گفت: پیش بینی می تواند به طور گسترده ای متفاوت است.

قانونگذاران ایالتی و فرماندار وارد 2020 جلسه قانونی در انتظار یک مازاد بودجه حدود 1.5 میلیارد دلار. اما که به سرعت از میان رفت. آنها را صرف نهایی هفته از جلسه قانونی و فراتر از بحث بهترین راه برای تعادل بودجه با وزن ممکن است فدرال کمک های دولت کاهش و ممکن است مالیات و هزینه را افزایش می دهد.

Walz چشم کاهش خواستار یک رویکرد هدفمند

به عنوان به زودی به عنوان چهره های جدید عمومی شد همه انواع از سهامداران خواسته نمایندگان مجلس به دفاع از بودجه موجود خود را برای جلوگیری از افزایش مالیات ها, جلوگیری از پیشنهاد کاهش بودجه از کشیدن از دولت های محلی و حمایت از پیوند لایحه ای که می تواند صندوق های عمومی پروژه های ساخت و ساز.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz خواست قانونگذاران سعی کنید و در کسری همه در یک بار در دو هفته باقی مانده از جلسه قانونی و پیشنهاد او می تواند آنها را به عقب بعد از آن در سال برای یک جلسه ویژه به توازن دولت بودجه. دولت و کاهش هزینه ها می تواند بخشی از این بحث است.

دولت در کمیسیون گرفته اند 10% کاهش پرداخت برای پایین آوردن هزینه های دولت و دولت به قطع همه غیر انتقادی استخدام. و اضافی furloughs و اخراج می تواند بر روی میز به عنوان قانونگذاران و فرماندار کشف راه هایی برای اصلاح دولت صرف.

اول-ترم DFL فرماندار گفت: قانونگذاران باید به جلوگیری از برش به برنامه هایی که ارائه یک تور ایمنی برای Minnesotans در طول یا پس از بیماری همه گیر.

"وجود دارد تصمیم گیری می شود ساخته شده است. رفتن وجود دارد به اشتراک گذاشته شود قربانی زیرا در این نقطه در زمان COVID-19 نیست بزرگ اکولایزر آن را در معرض بی عدالتی را در معرض جوامع که ضربه سخت تر" Walz گفت. "این بار مثل این است که شما می توانید یک ریاضت اقتصادی اشتباه و برش بسیار چیزهایی است که رشد خواهد کرد که اقتصاد و سپس شما را تا پایان اقامت در پایین آن طریق برای یک دوره طولانی تر از زمان."

قانونگذاران جمهوری خواه شد و سریع به تماس برای reining در هزینه های دولت به منظور کاهش برخی از پیش بینی فشار بر بودجه دولت است. آنها به ویژه در اشاره به دولت کارمند قرارداد که مورد تایید قرار گرفت قبل از همه گیر و در عین حال از توان گذشت. پیشنهادات بالا می برد کارمند دولت پرداخت در ژوئیه آغاز و مذاکرات نمایندگان مجلس گفت: دولت باید سفت کمربند خود با توجه به چشم انداز اقتصادی به جای تصویب افزایش حقوق و دستمزد.

"در پایان روز, ما باید قادر به نگاه به چشم صاحب کسب و کار کوچک و گذاشته شدن کارگر و به آنها بگویید دولت است فداکاری بیش از حد" رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake گفت: در انتشار اخبار. "اقدامات صحبت می کنند بلندتر از کلمات است."

رهبران دموکرات در ضمن باید در دفاع از این قرارداد و گفت: کارمندان دولت خواسته شده است به انجام بیشتر برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر و نیز مصرف کنندگان که تحت تاثیر اقتصاد دولتی است. آنها همچنین گفت: دولت باید با استفاده از حدود 2 میلیارد دلار بودجه فدرال به دولت و پرجمعیت استان ها برای جبران مالی اثرات این بیماری همه گیر.

"مینه سوتا است که منابع ما باید برای رسیدگی به این بحران; ما فقط نیاز به آن را به عمل" رهبر جناح اکثریت مجلس Ryan Winkler, D-Golden Valley گفت. "ما باید بماند برای کاهش تاثیر COVID-19 صرفه جویی در زندگی و کمک به Minnesotans از طریق طوفان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن