چین باید احترام هنجارهای استفاده از دیپلماسی برای حل و فصل مسئله مرز با هند: آمریکا, کنگره

نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | به روز شده در: 2 ژوئن 2020 12:58:20 am در مه 29, تهمت و اد

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399
نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | به روز شده در: 2 ژوئن 2020 12:58:20 am
India china border dispute, LAC, US congressman india china, House panel on Foreign affairs, Eliot L Engel, Donald trump india china, indian express در مه 29, تهمت و ادعا کرده او را به صحبت PM مودی در مورد هند و چین مرز اما منابع در دهلی جدید گفته شده است وجود دارد "هیچ های اخیر تماس" بین رهبران دو کشور. (ANI/فایل)

در اولین نظر از کاپیتول هیل در ادامه تنش همراه هند و چین مرز آمریکا کنگره — که سران قدرتمند پانل مجلس در امور خارجی — ابراز "نگرانی" به نام چین یک "پهلوان پنبه" و "به شدت" خواست چین را به "احترام به هنجارها و استفاده از دیپلماسی" برای حل و فصل آن مرز سوالات با هند است.

در بیانیه ای که اواخر روز دوشنبه شب در کنگره آمریکا' خانه کمیته صندلی الیوت L انگل گفت: "من بسیار نگران مداوم چینی تجاوز در امتداد خط کنترل واقعی در هند و چین مرز."

همچنین به عنوان خوانده شده | خط کنترل واقعی: که در آن واقع شده است و جایی که هند و چین متفاوت

"چین است دوباره نشان دادن آن است که مایل به قلدر همسایگان خود به جای حل و فصل اختلافات با توجه به قانون بین المللی. کشورها باید همه رعایت مجموعه ای از قوانین به طوری که ما نمی زندگی در یک جهان که در آن "ممکن است باعث می شود حق," او گفت:.

"من به شدت اصرار چین احترام به هنجارها و استفاده از دیپلماسی و مکانیسم های موجود برای حل و فصل آن مرز سوالات با هند است."

انگل نفوذ دموکرات کنگره شده است یک حامی از هند است. اما در امور خارجی وزیر S Jaishankar بود لغو دیدار با انگل و دیگر اعضای کنگره در واشنگتن دی سی در ماه دسامبر گذشته بیش کنگره Pramila Jayapal ورود به هیئت.

در ماه جولای سال گذشته رئیس جمهور آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به حال به دروغ ادعا کرد که ساعت نارندرا از او خواسته بود تا برای میانجیگری در کشمیرانگل صحبت کرده و سپس با سفیر هند به ما Harsh Vardhan Shringla.

"انگل تصریح کرد حمایت خود را از دیرینه موضع آمریکا در مناقشه کشمیر گفت که پشتیبانی گفت و گو بین هند و پاکستان, اما مجددا تاکید کرد که این گفت و گو را به سرعت و دامنه تنها می تواند توسط هند و پاکستان" او در بیانیه ای گفت.

طی تماس انگل "تأکید کرد که به منظور گفت و گو به معنی دار و پاکستان باید برای اولین بار بتن و غیر قابل برگشت مرحله برای از بین بردن زیرساخت های تروریستی" را در خاک این بیانیه گفته بود.

هفته گذشته در مارس 29, تهمت و ادعا کرده که او را به صحبت PM مودی در مورد هند و چین مرزاما منابع در دهلی جدید گفته شده است وجود دارد "هیچ های اخیر تماس" بین رهبران دو کشور و آخرین گفتگو صورت گرفت و تقریبا دو ماه پیش در مارس 4.

تهمت و ادعا کرده که او گفته بود به مودی بود که "نه در خلق و خوی خوب" در مورد آنچه در جریان است با چین است. رئیس جمهور ایالات متحده ساخته شده و این سخنان در پاسخ به سوال در کاخ سفید است.

"آنها در یک درگیری با هند و چین است. دو کشور با 1.4 میلیارد نفر است. دو کشور با بسیار قدرتمند جهان ، هند و خوشحال است و احتمالا چین خوشحال است. اما من می توانم به شما بگویم که من صحبت می کنند به نخست وزیر مودی. او را نه او در خلق و خوی خوب در مورد آنچه در جریان است با چین" رئیس جمهور ایالات متحده گفته بود.

که شده است تنها بگذارید تا کنون از ما در حال هند و چین مرز تنش است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن