Coronavirus هند به روز رسانی, 02 مرداد: ICMR برنامه ای برای راه اندازی رجیستری بستری بیماران; Tamil Nadu تحت سخت مستند

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: اوت 2, 2020 2:20:15 pm سلامت کارگران جمع آوری نمونه خون در

توسط NEWSMINERAL در 12 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: اوت 2, 2020 2:20:15 pm
coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, corona news, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news,chennai coronavirus, tamil nadu coronavirus, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus latest news in india, lockdown news, corona cases news, total corona cases in india, india coronavirus cases today news سلامت کارگران جمع آوری نمونه خون در طول بررسی سرولوژيک Covid-19 در دهلی نو در روز شنبه.

Coronavirus هند به روز رسانی: هند Covid-19 شمارش نقض 17-لاخ علامت در یکشنبه, تنها دو روز پس از آن رفت و گذشته 16 لاخ. با 54,735 موارد در طول 24 ساعت شمارش افزایش یافته است به 17,50,723 در حالی که مرگ و میر را لمس کرده است 37,364. این چهارمین روز متوالی است که موارد افزایش بیش از 50 ، 000.

تعدادی از بهبود نیز عبور 11-لاخ خوانده شده را علامت به ایستادن در 11,45,629. با توجه به ICMR یک تجمعی در مجموع 1,98,21,831 نمونه آزمایش شده اند تا مرداد ماه 1 با 4,63,172 نمونه های آزمایش شده در روز شنبه به تنهایی. میزان بهبودی در میان Covid-19 بیماران افزایش یافته است به 65.44 درصد در حالی که نرخ مرگ و میر بیشتر کاهش یافته و به 2.13 درصد است.

نگاهی به بالا Covid-19 تحولات امروز:

اوتار پرادش وزیر کمال Rani Arsalan که تا به حال آزمایش مثبت برای رمان coronavirus درگذشت به علت عفونت در لکنو در روز یکشنبه. کمال Rani اولین وزیر در اوتار پرادش به مرگ با توجه به Covid-19. او 62.

Arsalan, 62 بود که وزیر آموزش و پرورش فنی در اوتار پرادش کابینه و MLA از Ghatampur صندلی در کنپور نگر. دولت اعلام کرده است دولت های عزاداری پس از مرگ او و در پایین پرچم در منطقه و هولوکاست با پلیس افتخار.

ابراز تسلیت, Uttar Pradesh وزیر یوگی Adityanath به نام او "محبوب ترین ها عمومی رهبر که مشغول به کار موثر است." "من بیان عمیق ترین تسلیت من به خانواده وزیر کابینه کامالا Rani Varun. او COVID19 مثبت و دریافت درمان در SGPGI بیمارستان. او محبوب عمومی رهبر و یک مددکار اجتماعی. او کارآمد در حالی که بخشی از کابینه" او هنوز توییتی.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, corona news, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news,chennai coronavirus, tamil nadu coronavirus, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus latest news in india, lockdown news, corona cases news, total corona cases in india, india coronavirus cases today news یک مرد می پوشد یک ماسک با "تحریم چین" نوشته شده بر روی آن در دهلی نو در روز شنبه.

تامیل نادو مشاهده دقیق سهشنبه مستند

سخت مستند است که در نیروی در تامیل نادو امروز ترک چندین جاده متروکه به عنوان بسیاری از مغازه ها و محرومیت داروخانه ها بسته باقی ماند. دولت دیدم اسکلتی فضایی جنبش با پلیس اجازه می دهد خصوصی وسایل نقلیه در جاده ها تنها برای مقاصد اضطراری.

در حالی که اعلام گسترش coronavirus ناشی از مستند تا اوت 31, وزیر K Palaniswami گفته بود که کامل محدودیت خواهد بود در محل در تمام پنج روزهای یکشنبه این ماه نیز مانند ماه جولای. وجود خواهد داشت هیچ تسهیلات به او گفته بود.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, corona news, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news,chennai coronavirus, tamil nadu coronavirus, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus latest news in india, lockdown news, corona cases news, total corona cases in india, india coronavirus cases today news Covid تست جریان در دهلی نو.

ICMR برنامه ای برای راه اندازی رجیستری بستری بیماران Covid

رجیستری از بستری coronavirus بیماران در سراسر کشور در نظر گرفته شده برای جمع آوری داده های زمان واقعی کمک خواهد کرد که بهبود نتایج درمان تجزیه و تحلیل روند پیشرفت این بیماری همه گیر و کالیبره کردن پاسخ گفته مقامات مادران گزارش شده است.

این مقامات اضافه شده که ICMR با همکاری وزارت بهداشت و AIIMS حال برنامه ریزی برای راه اندازی ملی بالینی رجیستری است که به شما کمک محققان و سیاست گذاران درک اثربخشی تحقیقاتی درمان عوارض محل مصرف و تولید شواهد برای بهبود درمان است.

"هدف این است که برای جمع آوری اطلاعات از بستری Covid-19 بيمار مانند بالینی و آزمایشگاهی و امکانات خود را در جمعیت, بیماریهای, درمان, نتایج, عوارض?در تمام گروه های سنی در میان دیگران" مقامات گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن