پست COVID-19 جهان نیاز به جهانی شدن بر اساس انصاف و برابری و انسانیت: هند سفیر آمریکا در

توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: مارس 12 سال 2020 2:50:16 pm هند سفیر آمریکا گفته است که جهان پس از

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: مارس 12 سال 2020 2:50:16 pm
Post COVID-19 world needs globalisation based on fairness, equality and humanity: Indian envoy in US هند سفیر آمریکا گفته است که جهان پس از COVID-19 نیاز به یک قالب جهانی شدن بر اساس انصاف و برابری و انسانیت. (اکسپرس فایل عکس)

مشاهده است که این بیماری همه گیر کوروناویروس نشان داده های موجود در سیستم بین المللی محدودیت های هند به ایران در آمریکا گفته است که جهان پس از COVID-19 نیاز به یک قالب جهانی شدن بر اساس انصاف و برابری و انسانیت.

رشد اقتصادی و رفاه انسان نیاز به رفتن دست در دست و یک نیاز وجود دارد برای اطمینان از عادلانه و مقرون به صرفه و به موقع دسترسی به بهداشت محصولات و فن آوری برای همه, هند سفیر آمریکا Taranjit سینگ Sandhu گفت: در مجازی تعامل با آسیا گروه به میزبانی سفیر سابق آمریکا در هند ریچارد ورما در روز دوشنبه.

"در حال حاضر همه گیر را نشان می دهد محدودیت های موجود در سیستم بین المللی. در این پست COVID جهان ما نیاز به یک قالب جهانی شدن بر اساس انصاف و برابری و انسانیت" Sandhu گفت.

شرکت های داروسازی هند در حال رهبران جهانی در تولید مقرون به صرفه و کم هزینه دارو و واکسن, او گفت:, و اضافه کرد که هند یک شریک قابل اعتماد برای ارائه مقرون به صرفه دارو به ما.

"ما به مدت طولانی و قوی همکاری با ما در زمینه بهداشت و تحقیقات علمی بیشتر و عمیق تر در طول زمان همه گیر" او گفت:.

به طور مشابه, هند کار کرده است با ما بخش خصوصی در توسعه واکسن. سرم موسسه علوم هند با همکاری Codagenix Inc – نیویورک بر اساس شرکت بیوتکنولوژی بالینی مرحله – به سرعت در حال شرکت توسعه زنده ضعیف شده واکسن علیه اورژانس coronavirus Sandhu گفت.

بهارات بیوتکنولوژی, حیدرآباد, همکاری با دانشگاه ویسکانسین مدیسون و واکسن شرکت FluGen به توسعه یک واکسن علیه COVID-19 به نام CoroFlu, او گفت:.

Sandhu گفت که مهار این ویروس و بهبود اقتصادی نیاز به یک قوی همکاری های بین المللی برای تکمیل سیاست ملی تلاش.

هند نیز کار خود را با شرکای بین المللی از جمله همسایگان خود برای مبارزه با این بیماری همه گیر. آن را تحویل تجهیزات پزشکی و کمک به بیش از 123 کشورهای شریک او گفت:.

"ما گرفته اند و سرب در منطقه سارک از طریق اورژانس به امداد جسم اولیه صندوق دانه از 10 میلیون تومان. ما پاسخ سریع تیم پزشکی مستقر شده اند در مالدیو, کویت. ما کارشناسان بهداشت و درمان در حال به اشتراک گذاری بهترین شیوه از طریق آموزش آنلاین برای همسایگان ما و فعال هستند در تلاش جهانی برای توسعه درمان و واکسن" هند دیپلمات است.

اشاره کرد که بسیار تغییر کرده است در چند هفته گذشته Sandhu گفت که جهان به نظر می رسد یک مکان کاملا متفاوت به عنوان ملت پس از ملت پناه گرفته اند در صفحه اصلی برای جلوگیری از راهپیمایی بی امان از نامرئی دشمن. طبعا هر کشور بنا خط خود را از دفاع با هدف به حداقل رساندن از دست دادن زندگی است.

بهداشت جهانی بحران به ارمغان آورده است و در پی آن بحران اقتصادی از یک مقیاس که دیده نمی شده است در مدت زمان طولانی.

"دست و پنجه نرم کردن با این دوقلو بحران, دولت, امروز صورت غیر ممکن است انتخاب بین سلامت عمومی و اقتصاد است.

ما نیاز به یک تعادل ظریف عمل می کنند. ما نیاز به احیای اقتصاد ما و همچنین افزایش انعطاف پذیری و مقیاس پذیری و پایداری ما در سیستم بهداشت و درمان," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب