Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی: بیش از 2500 Covid-19 موارد گزارش شده در 24 ساعت شمارش می رسد در نزدیکی 43,000-علامت

به عنوان بسیاری از 2,533 عفونت های جدید گزارش شده در 24 ساعت گذشته. Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسا

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399
به عنوان بسیاری از 2,533 عفونت های جدید گزارش شده در 24 ساعت گذشته.

Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی: هند روز دوشنبه وارد دومین تمدید مستند با تسهیلات قابل توجهی در نارنجی و سبز مناطق. تعداد کل Covid-19 موارد شروع به پریدن کرد به 42,835 با بیش از 1,400 مرگ و میر. به عنوان بسیاری از 2,533 عفونت های جدید گزارش شده در 24 ساعت گذشته. یک رکورد 1,074 بهبود همچنین گزارش شده است که در روز مصرف تعداد کل درمان بیماران به 11,761 و بازیابی رای دادن به 27.52 درصد است.

قبلا در دو رویداد جداگانه هزاران نفر از کارگران مهاجر در خیابان ها آمد در Vareli روستای منطقه سورت و پلنپور منطقه از شهرستان سورات خواستار به خانه بروم. در ماهاراشترا با هیچ نشانه ای از یک در تعداد Covid-19 موارد در بمبئی شمارش عبور 9000-mark با 510 جدید بیماران در حالی که 18 بیشتر درگذشت رمان coronavirus عفونت است.

نخست وزیر نارندرا مودی در حالی که پرداختن به یک گردهمایی جنبش عدم تعهد (نم) رهبران از طریق ویدئو کنفرانس گفت که coronavirus بحران نشان داده است که جهان محدودیت های موجود در سیستم بین المللی و نیاز به یک قالب جدید از جهانی شدن بر اساس انصاف و برابری و انسانیت.

در جبهه جهانی تعدادی از موارد در حال حاضر پیشی 3.5 میلیون با 2,48, 86, مرگ و میر, اگر چه میزان مرگ و میر و موارد جدید کاهش پیدا کرده است و از قله رسیده در ماه گذشته. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به رهبری ایالات متحده همچنان به بدترین آسیب دیده با 11,66,083 موارد و 67,913 مرگ و میر.

در خارج یک مشروب فروشی در دهلی نو.

به عنوان مرحله سوم از مستند لگد در روز دوشنبه با چندین تسهیلات اضافه شده بود وجود دارد یک افزایش قابل توجه در ترافیک جاده. غیر ضروری فروشگاه برداشته کرکره از جمله مشروب مغازه ها که مردم ساخته شده beeline برای پرتاب اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای به باد. کاستن مستند اقدامات آمد با مجموعه خود را از چالش برای پرسنل پلیس به عنوان آنها در تلاش برای مدیریت جمعیت خارج مشروب مغازه ها.

وزارت خانه امر همچنین گفت که دولت را تسهیل بازگشت از سرخپوستان رشته در خارج از کشور در "دلایل قانع کننده" از آوریل 7 شیوه ای مرحله به مرحله. "این سفر خواهد بود مرتب با هواپیما و کشتی های نیروی دریایی. استاندارد عامل پروتکل (SOP) آماده شده است در این باره گفت:" بیانیه ای از وزارت امور. "هند سفارتخانه ها و کمیسیون های بالا در حال آماده سازی یک لیست از مضطرب هندی شهروندان است. این مرکز در دسترس خواهد بود در صورت پرداخت. غیر برنامه ریزی شده پرواز تجاری خواهد بود چیده شده برای سفر هوایی. سفر آغاز خواهد شد در یک روش مرحله به مرحله از مه 7" به آن اضافه شده است.

تعداد کل Covid-19 موارد شروع به پریدن کرد به 42,835 با بیش از 1,400 مرگ و میر.

این بیانیه در ادامه گفت که مسافران خواهد بود پزشکی نمایش قبل از گرفتن پرواز. فقط بدون علامت مسافران را مجاز به سفر. در طول سفر همه مسافران را به دنبال پروتکل های مانند بهداشت پروتکل صادر شده توسط وزارت بهداشت و وزارت هوانوردی ،

در یک خبر خوب وپیش کرالا برای دومین روز متوالی هیچ مورد جدید از عفونت گزارش شده است. در همان زمان در مجموع 61 نفر از بهبود از بیماری و به بالاترین سطح در یک روز مصرف تعداد فعال موارد از 95 به 34 در دولت است. در میان کسانی که بازیافت, 19 بودند از Kannur منطقه 12 از Kottayam, 11 از ایدوککی نه از کلم چهار از کالیکوت دو هر از Malappuram, تریواندروم و کسرگد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب