Mahomes به Texas Tech grads: 'پیروزی خود را در سوپر باول'

سوپر باول-برنده کارفرمایی پاتریک Mahomes خطاب به فارغ التحصیلان خود آلما مادر, Texas Tech در روز شنبه, مارس 2

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399

سوپر باول-برنده کارفرمایی پاتریک Mahomes خطاب به فارغ التحصیلان خود آلما مادر, Texas Tech در روز شنبه, مارس 23 تشویق آنها را به "بیرون رفتن و پیروزی خود را در سوپر باول."

"من می دانم که این مراسم فارغ التحصیلی که شما و خانواده خود را پیش بینی کرده بود اما این است که تغییر نمی کند نتیجه یا همه سخت کار ساعت های طولانی و فداکاری است که شما ساخته شده است برای رسیدن به این نقطه عطف" the Kansas City Chiefs کارفرمایی گفت: در سخنرانی خود که در طول پخش مدرسه مجازی شروع. "من می دانم این است که مطمئن نیست که چگونه شما تصور هزینه های خود را روز گذشته به عنوان یک دانشجو."

در این مراسم برگزار شد حاضر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

Mahomes ادامه داد: در بیانیه خود که به طول انجامید حدود 75 ثانیه گفت:

"اما در جهان است که در محل های مختلف امروز از آن فقط چند هفته پیش. و به عنوان Red Raiders ما ساخته شده است به استقامت در زمان های دشوار است. همه ما تا به حال برای یک لحظه و یادگیری برای تنظیم به این چالش های جدید است. و زمانی که شانس چیده مقابل ما یک بازی -- و من می توانم به شما بگویم این است که رفتن را به همه ما رقابتی تر و گرسنه تر از همیشه است.

"به یاد داشته باشید این است که هنوز یک روز به جشن, به عقب نگاه دوستان خود را به شما ساخته شده اساتید که تغییر زندگی خود و خاطرات است که شما را برای همیشه گرامی. هر آنچه در برنامه, دروغ در مقابل شما من شک ندارم شما بیرون رفتن وجود دارد و جهان نشان می دهد آنچه در آن به معنی آمده از Lubbock ، بیرون بروید و خود را برنده سوپر باول. تبریک کلاس 2020. من نمی توانم صبر کنید تا ببینید چه چیزی شما را انجام دهد."

Mahomes بازی سه فصل (2014-16) در Texas Tech قبل از تبدیل شدن به یک دور اول انتخاب و در سال 2017 پیش نویس NFL. در فصل اول خود را به عنوان یک نویسنده برای کانزاس سیتی در سال 2018 شد نام لیگ با ارزش ترین بازیکن. پس از 2019 فصل اشراف برنده سوپر جام, شکست سان فرانسیسکو 49ers 31-20.

او نه تنها NFL بازیکن برای شرکت در یک مجازی شروع این بهار. سه هفته پیش, دوقلو, Shaquill و Shaquem گریفین که بازی برای Seattle Seahawks خطاب به فارغ التحصیلان در UCF که در آن بازی می کردند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن