جنگل محتاط در مورد بازگشت پیش از یادبود

تایگر وودز بستری شنبه که نگرانی بیش از coronavirus تاخیر در بازگشت خود را به PGA Tour به عنوان او آماده برای ب

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399

تایگر وودز بستری شنبه که نگرانی بیش از coronavirus تاخیر در بازگشت خود را به PGA Tour به عنوان او آماده برای بازی خود رویداد برای اولین بار از ماه فوریه در این هفته یادبود مسابقات در اوهایو.

سابق جهان شماره 1 بازی کرده است و پس از ظاهر شدن در پیدایش دعوتی در لس آنجلس در ماه فوریه خواهد شد اما توپ را روی گوه در Muirfield در پنجشنبه تعقیب ششمین پیروزی در جک نیکلاس میزبانی رویداد.

44-سال 15-زمان عمده برنده گفت: او به فکر بازگشت به تور پیش اما تا به حال می خواستم به ببینید که چگونه چند حوادث بعد از coronavirus خاموش کردن شانس قبل از آمدن.

"من فقط احساس می کرد که بهتر است به ماندن در خانه و امن" جنگل روز سه شنبه گفت.

"من استفاده می شود به بازی با تعداد زیادی از مردم در اطراف من یا داشتن تعداد زیادی از مردم در یک خط مستقیم به من و قرار می دهد که نه تنها خودم را در معرض خطر اما من دوستان و خانواده است و فقط در خانه تمرین و اجتماعی فاصله و دوری از بسیاری از مردم است.

"در حال آمدن به عقب و بازی تور در مورد من بیش از 20 برخی از سالی که من در اینجا است که واقعا سخت به می گویند که من استفاده می شود به داشتن بسیاری از مردم در اطراف من یا حتی لمس من از سبز به توپ را روی گوه.

"این چیزی است که من نگاه کرد و گفت: خب من واقعا نمی بسیار راحت با آن که تمام ایده."

یادبود برگزار کرده بود در ابتدا برنامه ریزی شده اجازه می دهد تا طرفداران در این دوره در این هفته مسابقات, اما رها که ایده به عنوان COVID-19 نفر در سراسر ایالات متحده شروع به موشک وار رفتن.

روز دوشنبه PGA Tour گفته است که باقی مانده از 2019-2020 فصل را بدون طرفداران.

به این معنی جنگل شروع کردن روز پنج شنبه در کنار شماره 1 جهانی Rory McIlroy و بروکس Koepka بدون مرسوم گروه ترکان و مغولان از تماشاگران که معمولا به دنبال او در اطراف یک دوره.

"این رفتن به متفاوت وجود دارد بدون شک در مورد آن" جنگل گفت.

"برای بسیاری از زندگی حرفه ای من تقریبا تقریبا در هر رقابتی بازی دور که من درگیر شده ام در من تا به حال مردم در اطراف من تماشاگران فریاد بسیاری از جنبش های داخل گالری با خدمه دوربین و رسانه ها است."

جنگل است که تنها خود چهارم مسابقات ظاهر نجومی این هفته گفت که او تا به بهبود سلامت خود را در طول مدت اخراج.

سفت پشت مانع عملکرد خود را در پیدایش در فوریه اما جنگل گفت که او تا به حال نشده است مشکل از آنجا.

"من احساس می کنم خیلی بهتر از من و سپس" جنگل گفت.

"من قادر به آموزش و تمرکز بر گرفتن به سرعت و به مسابقات سرعت است.

در جنگل' اخراج ایالات متحده بود و ستد با سراسر کشور تظاهرات علیه نژاد پرستی پس از مرگ غیر مسلح آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید در طول بازداشت خود توسط پلیس در مینیاپولیس در مه 25.

وودز گفت: تحسین تلاش های سیاه زندگی توجه فعالان را در مورد تغییر است.

"من فکر می کنم تغییر فوق العاده است زمانی که ما تغییرات را بدون صدمه زدن به بی گناه و متاسفانه آن اتفاق افتاده است. امیدوارم این اتفاق در آینده اما یک جنبش و تغییر فوق العاده است" جنگل گفت.

"این که چگونه جامعه توسعه. این که ما چگونه رشد می کنند. این که چگونه ما به جلو حرکت می کند. این که چگونه ما باید انصاف."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب