Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی: کشور اینچ نسبت به 13 لاخ-علامت نزدیک به 50,000 موارد گزارش شده در یک روز

متحده از جمله آندرا پرادش, Maharashtra در تامیل نادو و کارناتاکا کمک در هل دادن هند در دست فاصله 50,000-مورد

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399
coronavirus, coronavirus news, india coronavirus cases, lockdown news, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases in india, corona cases in india متحده از جمله آندرا پرادش, Maharashtra در تامیل نادو و کارناتاکا کمک در هل دادن هند در دست فاصله 50,000-مورد-یک-روز خوانده شده را علامت

Coronavirus هند, اخبار زنده به روز رسانی: حتی به عنوان کشور اینچ نسبت به 13 لاخ coronavirus موارد اتحادیه وزیر بهداشت Harsh Vardhan جمعه تصریح کرد که هند دارای یکی از پایین ترین COVID-19 عفونت و مرگ و مير. هند شاهد یک رکورد تک-بعد سنبله از 49,310 موارد مصرف این کشور شمارش به 12,87,945. با این حال برای سومین روز متوالی تعدادی از بهبود در طول 24 ساعت دیدم یک رکورد دیگر هل دادن میزان بهبودی به 63.45 درصد است.

متحده از جمله آندرا پرادش, Maharashtra در تامیل نادو و کارناتاکا کمک در هل دادن هند در دست فاصله 50,000-مورد-یک-روز خوانده شده را علامت. در یکی از آخرین هفته ماهاراشترا بدترین تحت تاثیر دولت در کشور به نظر می رسد که یک سطح جدید به صورت روزانه خود اعداد. آن شده است به طور مداوم گزارش ارقام بالاتر از 8000 لطف عمدتا به خروش در پونا.

در ضمن AIIMS دهلی نو روز جمعه تجویز اولین دوز بهارات بیوتکنولوژی را Covaxin به 30 سال مرد. موضوع نظارت خواهد کرد برای دو هفته پس از آن او خواهد بود و با توجه به دوز دوم. Covaxin هند Covid-19 کانديد واکسن طراحی و توسعه توسط بهارات زیست فناوری هند (BBIL) با همکاری موسسه ملی ویروس شناسی (NIV). در سطح جهان بیش از 15 میلیون نفر آلوده شده با این ویروس از جمله 6,36,262 مرگ و میر و 8,763,516 بهبود.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus cases, lockdown news, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases in india, corona cases in india

فیلم را برانگیخت پوشیدن ماسک برای محافظت از خود از coronavirus فاصله از هم جدا هستند به عنوان آنها به تماشای یک فیلم در یک تازه بازگشایی سینما در هانگژو در شرق چین (Chinatopix از طریق AP)

آندرا پرادش است که در میان یک افزایش بزرگ, گزارش تقریبا 8,000 موارد جدید رمان Coronavirus هل دادن هند در دست فاصله 50,000-مورد-یک-روز خوانده شده را علامت.

اوریسا در همین حال شده است کمک بیش از 1000 موارد به صورت دو روز گذشته اما هنوز گزارش روزانه خود اعداد. برای چند روز گذشته در حال حاضر هند شده است بیشتر Coronavirus بیماران بیش از هر کشور دیگری در جهان به جز ایالات متحده است. برزیل روزانه تعداد کاهش یافته است در هفته گذشته در حالی که هند افزایش یافته است و از سطح مورد 35,000 برای تقریبا 50 ، 000 در حال حاضر.

دو روز گذشته حتی تامیل نادو به نظر می رسد به جستجو برای یک سطح جدید. برای بیش از یک هفته دولت گزارش شده تقریبا یکسان تعداد موارد جدید در حدود 4500-خوانده شده را علامت. اما آن را نشان داد یک پرش در روز شنبه با بیش از 5800 عفونت های جدید و روز پنج شنبه این رفت و حتی بیشتر از 6400.

این اعداد را به طور ناگهانی ساخته شده کارناتاکا نگاه بسیار بهتر است. کارناتاکا شد سریعترین رشد دولت تا حدود یک هفته پیش قبل از آندرا پرادش در زمان بیش از. آن را به حال رسید گذشته بسیاری از ایالت ها برای تبدیل شدن به دولت با چهارمین caseload. حتی در پنج شنبه, Karnataka اضافه شده 5,000 موارد که تا دو روز عقب می توانست بالاترین خارج اگر ماهاراشترا. اما به دلیل افزایش دیده می شود در تامیل نادو و آندرا پرادش و کارناتاکا به شماره نگاه بسیار متواضع تر است.

توضیح داد: CDC دستورالعمل های جدید در زمانی که برای پایان دادن به انزوا Covid-19 بيمار

روز چهارشنبه مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری ها (CDC) به روز شده دستورالعمل آن برای پایان دادن به انزوا و اقدامات احتیاطی برای Covid-19 بيمار. با این دستورالعمل جدید CDC در حال حاضر تمرکز بر یک "علامت مبتنی بر" استراتژی برای پایان دادن به انزوا و به جای یک آزمون مبتنی بر استراتژی.

چه توصیه های جدید?

CDC در حال حاضر می گوید که برای بسیاری از افراد با Covid-19 انزوا و اقدامات احتیاطی می تواند قطع شود و پس از مدت 10 روز از علامت شروع و رزولوشن تب به مدت حداقل 24 ساعت و بدون استفاده از تب-کاهش داروها.

استثنا به این شامل آن دسته از بیماران که بیماری شدید به دلیل که آنها ممکن است تولید و تکثیر-صالح ویروس حتی پس از 10 روز. برای این بیماران به مدت انزوا و دوره برای در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی ممکن است تمدید شود تا 20 روز پس از علامت شروع.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب