Gabbar به نجات: در Uttarakhand هند دیالوگ ایجاد آگاهی در آتش سوزی جنگل

نوشته شده توسط Lalmani Verma | دهرادون | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 6:46:19 pm یک صحنه از Sh

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Lalmani Verma | دهرادون | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 6:46:19 pm
Uttarakhand forest fires, Bollywood dialogues Uttarakhand forest fires, fine for Uttarakhand forest fires, forest department, indian express, DFO Rudraprayag division, Vaibhav Kumar Singh یک صحنه از Sholay آموزش مردم در مقررات کیفری برای شروع آتش سوزی جنگل ها.

با آتش سوزی جنگل های نجومی در حال حاضر و افزایش درجه حرارت به احتمال زیاد به بدتر مسائل در ماه مه و ژوئن, Uttarakhand جنگل بخش با استفاده از معروف بالیوود گفت وگو برای گسترش آگاهی در میان مردم در مورد پیشگیری از چنین blazes.

ابتکار عمل را آغاز کرده است در یک خلبان اساس در Rudraprayag منطقه.

آتش سوزی جنگل ها در فصل جاری — آغاز شده در فوریه — در حال حاضر ادعا کرد که دو زندگی و مجروح شدن یک نفر در Bageshwar منطقه جدا از تاثیر 11 هکتار از زمین. در 2019, 2,158 حوادث آتش سوزی جنگل ها تحت تاثیر قرار بود 2,981 هکتار در دولت است.

با کروناویروس مستند در این سال به او یک استراحت از خود را به طور منظم وظایف بخشی افسر جنگل (DFO) از Rudraprayag بخش Vaibhav کومار سینگ تصمیم به آمده تا با یک راه موثر برای ایجاد آگاهی در مورد علل آتش سوزی جنگل ها و مقررات کیفری متصل با آنها.

سینگ در یک ماه جستجو محبوب ترین دیالوگ از فیلم های بالیوود آنلاین و طراحی پوستر در اطراف آنها.

Uttarakhand forest fires, Bollywood dialogues Uttarakhand forest fires, fine for Uttarakhand forest fires, forest department, indian express, DFO Rudraprayag division, Vaibhav Kumar Singh Rajjo می گوید مانند آن است.

"من شارت 20 محبوب دیالوگ از فیلم های مختلف و در نهایت zeroed را در چهار من فکر کردم جذاب ترین و جاذب. بیش از 1500 پوستر با این دیالوگ و عکس از صحنه های فیلم چاپ شده اند و نمایش داده شده در مکان های عمومی در شهر و مناطق" سینگ گفت: هند اکسپرس. یکی از این پوستر نشان می دهد Gabbar Singh — از "Sholay"—درخواست sidekick Sambha در مورد جریمه و مجازات برای شروع یک آتش سوزی جنگل. پاسخ این است که در زیر نوشته شده است — "جریمه 5000 تومان و دو سال حبس".

در یکی دیگر از پوستر با شتاب از فیلم "تصویر کثیف" بازیگر Vidya Balan تکرار "بی دقتی...بی دقتی...بی دقتی" به عنوان سه دلیل برای آتش سوزی جنگل ها. یک پوستر بر اساس گفت و گو از سوناکشی سینها در فیلم "Dabangg" و یکی دیگر از فیلم "Krantiveer", با, بازیگر, Nana Patekar گفت:"aa gaye جنگل کی aag ka tamasha dekhne.."

سینگ گفت که او تا به حال متوجه شده است که آگاهی از پیام های نمایش داده شده در کنار جاده بودند جاذب به اندازه کافی برای مردم به توقف و صرف زمان خواندن آنها.

Uttarakhand forest fires, Bollywood dialogues Uttarakhand forest fires, fine for Uttarakhand forest fires, forest department, indian express, DFO Rudraprayag division, Vaibhav Kumar Singh پوستر و بر اساس Krantiveer.

"مردم اغلب به ما بگویید که آنها آگاه بودند نه از جریمه و مجازات برای آتش سوزی جنگل ها. بنابراین من تصمیم به استفاده از محبوب دیالوگ از فیلم های بالیوود به حساس و موها آنها را در مورد علل مقررات قانونی کارشناسی ارشد اتاق کنترل شماره و یک نرم افزار تلفن همراه آنها می توانید استفاده کنید برای اطلاع رسانی به کارکنان بخش مورد آتش سوزی جنگل حوادث" سینگ گفت.

در مورد پاسخ به این ابتکار جدید سینگ گفت: مردم عادی را اعلام کرد, پخش كردن, عکس از این پوستر در واتساپ و دیگر سیستم عامل رسانه های اجتماعی, و شروع به صحبت در مورد این موضوع.

سینگ در جریان مقامات در وزارت امور خارجه ستاد در دهرادون در مورد این ابتکار در روز دوشنبه.

A scene from Sholay educates people on penal provisions for starting forest fires. سه دلیل برای آتش سوزی جنگل ها.

"پوستر استفاده شده است در یک خلبان اساس در Rudraprayag منطقه تا کنون. اگر ابتکار عمل یک پاسخ خوب از آن خواهد شد تکرار در دیگر بخش های دولت" گفت: BK Gangte, dodol افسر (آتش سوزی), Uttarakhand وزارت جنگل. Gangte گفت که به عنوان بسیاری از آتش سوزی جنگل ها در حال ساخته شده توسط انسان ایجاد آگاهی در میان توده ها مهم است برای جلوگیری از حوادث.

در Rudraprayag منطقه تقریبا 70 درصد منطقه (حدود 1.25 لاخ هکتار) توسط جنگل پوشیده شده است. کل کشور دارای جنگل در منطقه از حدود 38000 کیلومتر مربع است که تقریبا 71 درصد از آن منطقه جغرافیایی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن