کالج ورزشی: UMD ورزشی خواهد چوب به NSIC بازی این سقوط

دولوت مینه سوتا اعلام کرد که Bulldogs تنها بازی NSIC مسابقات والیبال, فوتبال و فوتبال این سقوط. "کنفرانس بازی

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399

دولوت مینه سوتا اعلام کرد که Bulldogs تنها بازی NSIC مسابقات والیبال, فوتبال و فوتبال این سقوط.

"کنفرانس بازی تنها چیزی است که ما به دنبال در" UMD مدیر ورزشی جاش Berlo گفت. "هر کنفرانس به حال به تصمیم گیری در مورد nonconference بازی. در منافع ایمنی و بهداشت و منابع مالی NSIC تصمیم به انجام کامل تخته سنگ از بازی های کنفرانس و هیچ nonconference بازی. اگر شما فکر می کنم در مورد nonconference بازی به طور کلی, شما در حال سفر بیشتر فاصله و آنها شامل هتل بیشتر باقی می ماند که در حال حاضر در COVID دوران است که لزوما چیز خوبی نیست."

حرکت است و هیچ چیز جدیدی برای فوتبال که یک بازی انحصاری NSIC منظم-برنامه فصل سال است. اما با NCAA Division II رفتن به 10 بازی این سقوط UMD دیگر نمی خواهد برای باز کردن فصل در بالا آیووا. در عوض Bulldogs باز خواهد شد در صفحه اصلی هفته بعد برابر مینه سوتا امور خارجه-منکیتو سال گذشته ملی runner-up برای یک 6:05 بعد از ظهر مسابقه در چهار شنبه, سپتامبر. 12 به عنوان بخشی از نظامی روز قدردانی.

"ما همیشه هیجان زده به بازی با کیفیت حذفی مخالفان از NSIC," Berlo گفت. "ما تا به حال خوب رقابت با منکیتو در طول دهه گذشته, بنابراین ما به دنبال به جلو به یک بازی بزرگ وجود دارد. این یک راه بسیار خوبی به آن لگد و امیدوارم که مجموعه بازی بزرگ تن در سال."

چگونه بسیاری از طرفداران اجازه خواهد داشت در می ایستد که برای یک شرکت است که یکی دیگر از سوال است.

Berlo گفت: Bulldogs در حال انتظار برای به روز رسانی ارشاد از مینه سوتا وزارت بهداشت و دانشگاه مینه سوتا در سیستم با توجه به حضور و غیاب و دیگر ایمنی و مسائل تدارکاتی با میزبانی بازی های. در حال حاضر فضای سرگرمی در مینه سوتا است که محدود به 250 نفر در هر منطقه اما یک مرکز بزرگ مانند Malosky ورزشگاه می تواند احتمالا توان به تقسیم مناطق مختلف با امتیازات جداگانه و حمام.

"برنامه های در حال توسعه و در حال بررسی" Berlo گفت. "ما امیدواریم که بیش از دو ماه است که ما یاد بگیرند اما بدون در نظر گرفتن چگونه آن بازی را ما در حال رفتن به آماده برای قرار دادن سلامت و ایمنی بازیکنان ما کارکنان و مربیان دانشگاه, جامعه و طرفداران ، ما باید به عنوان بسیاری از طرفداران به عنوان ما می توانیم در امن ترین محیط ممکن است. ما می خواهیم برای بازگشت به فعالیت های ورزشی به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم در حالی که مطمئن شوید که هیچ یک از ما نمی از دست دادن بینایی از اهمیت بهداشت عمومی و ایمنی است."

با توجه به گزارش NFL است که با توجه به داشتن طرفداران نشانه coronavirus مسئولیت پوشی برای حضور در بازی در حالی که در کالج با داشتن ورزشکاران علامت چشم پوشی به عمل است.

UMD فوتبال, در ضمن بازی 14 بازی و UMD والیبال بازی خواهد کرد 20 منطبق است.

"این نوع بوده است فرآيند نورد, بنابراین من نمی دانم دقیقا زمانی که NSIC آمد تا با این" Berlo گفت. "مدارس مختلف منتشر کرده اند آن را در زمان های مختلف و در این هفته احساس مانند زمان ما که در آن ما تا به حال چیزی به بتن اجازه دهید به طرفداران و مردمی می دانم که ما سقوط برنامه."

فوتبال سقوط اردوگاه می تواند شروع در اوایل آگوست ، 10, فوتبال, والیبال و صلیب کشور می تواند شروع در جایی در اطراف Aug. 17.

شروع پنج شنبه, UMD ورزشکاران اجازه داده شد پشت در دانشگاه و در Amsoil آرنا به صورت داوطلبانه تمرینات با نمایش فیلم و سایر پروتکل های ایمنی در محل.

برای Berlo فقط دیدن دانشجو-ورزشکاران و برگشت در محوطه بزرگی بود نشانه آن است که از بعضی جهات از حالت عادی به زودی می تواند بازگشت.

"تقریبا 48 ساعت به آن دو روز را به" Berlo روز سه شنبه گفت. "من در پردیس صبح دیروز فقط چک کردن همه چیز را حمایت و تبریک به همه. این بود خیلی صاف روند. من به شما بگویم آن را بسیار جذاببرای اولین بار در 85 روز — از مارس 12 — برای دیدن رسمی بولداگ فعالیت های ورزشی. حتی اگر آن را فقط یک ساعت و نیم از زمان در اتاق وزن و یا بر روی چمن برای حدود 100 نفر از بچه های ما در سراسر 16 ورزش. عالی بود برای دیدن آنها هیجان زده به عقب.

"من تا به حال یک گروه از صلیب کشور تیم اجرا و کسانی که زنان به همه لبخند می زند. آنها مصرف آن را به طور جدی. ما قصد داریم به زمان ما در اینجا به انجام آن راه حق اما امیدوارم ما می توانید نگه دارید در حال حرکت رو به جلو عاقلانه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن