Chennai Super Kings' تولد ادای احترام به Dhoni ویژگی های یک ترانه چنای را indie نوازندگان

"Chennai Super Kings معمولا reposts فن ساخته شده با این نسخهها کار در رسانه های اجتماعی. دوست من و من تا به حا

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399

"Chennai Super Kings معمولا reposts فن ساخته شده با این نسخهها کار در رسانه های اجتماعی. دوست من و من تا به حال این ماجرا و ما تن به تن آن (song) به آنها می گوید:" چنای بر اساس مستقل خواننده و ترانه سرا Vajahath علی. نتیجه که زمین منتشر شد در این شب در لیگ تیم رسانه های اجتماعی دسته: رسمی تصویری جشن Chennai Super Kings کاپیتان ماهندرا سینگ Dhoni, تولد با متن ایجاد شده توسط عادل محمد و Vajahath علی.

این ویدیو نشان می دهد Dhoni حرفه ای — هر دو در رنگ های ملی و با Chennai Super Kings. این لحظه درست از اولین بازی خود با تیم هند و Ranji جایزه روز به در حال حاضر.

آهنگ نرم و تسکین دهنده با تقریبا crooning خواننده: جای تعجب متفاوت از آنچه ممکن است انتظار می رود زمانی که به فکر یک sportstar عمل بسته بندی شده حرفه ای. شعر البته خالص ستایش. "من شده اند پس کریکت از آنجا که دوران کودکی من و Dhoni یکی از مورد علاقه های شما مطلق. او پیراهن شماره هفت نیز من تعداد خوش شانس می گوید:" Vajahath.

Adil از سوی دیگر کمتر از یک کریکت فن و خالص تر سرسخت Dhoni فن. "من تنها به تماشای کریکت زمانی که او در حال پخش است. من به یاد داشته باشید برای رفتن به Crowne پلازا سال پیش زمانی که او به ماندن وجود دارد با این تیم فقط به گرفتن چشم از او," او می گوید.

"این آهنگ به نام 'Mahi ve'... اینها اولین کلمات را به آمد تا در حالی که ما متراکم می گوید:" Vajahath بیش از یک تماس تلفنی. به دلیل Dhoni را پان هند درخواست تجدید نظر تصمیم بر آن شد که این شعر خواهد بود ترکیبی از هر دو تامیل و هندی.

می گوید Vajahath "آن زمان پنج سال برای تکمیل. بنگلور-بر اساس Smitha Vaideeswaran نوشت: Hindi lyrics و ما تامیل شعر. Aadil و من خواننده ها; من گیتار; رابین Nithish آیا باس. سازهای کوبه ای برنامه ریزی شده بود; بقیه همه بی کلام و آرامش لایه بندی است."

این میکس و مسترینگ نیز انجام شده توسط عادل که بخشی از شهر گروه Rollinbeat و فعال در چنای را در خیابان صحنه موسیقی.

می افزاید: Adil "هر آهنگ ساخته شده برای CSK یا برای هر کریکت تمایل به hiphop حجم و یا تعداد زیادی از الکترونیک به آن احساس. ما می خواستیم برای حفظ این آکوستیک و ساخت آن بسیار ساده. بنابراین هر کسی می تواند آن را می خوانم و حتی در سطح مبتدی گیتاریست می توانید آن را بازی کند."

می گوید: یک عضو CSK تیم رسانه های اجتماعی از طریق تلفن: "ما همیشه تشویق فن محتوا: آنها ما ارسال فن, ایمیل, DM ما در مورد خلاقیت, آهنگ ها و فیلم ها. اگر چیزی در میان آن می رود با نیازهای ما پس ما درخواست برخی از تغییرات به نسخه خود را. گاهی اوقات ما با استفاده از مطالب خود را به عنوان آن است. اما زمانی که این آهنگ آمد آن رفت تا به خوبی با تصویری که ما در ذهن داشت که این دو ایده را با هم ادغام شدند به یک. تولید با کیفیت نیز بسیار خوب این است که قرار دادن به عنوان فن محتوا. آن است که یک مقام رسمی همکاری است."

آهنگ قطاری از خلق و خوی از ویدئو به خوبی او می گوید و اضافه می کند "برای ضبط حرفه ای کسی است که در اطراف از سال 2004 — 16 سال — افتخار است."

این 'Mahi Ve' ویدیو دیده می شود در همه Chennai Super Kings' سیستم عامل رسانه های اجتماعی: Facebook, YouTube, Instagram و توییتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن