فیل مرگ به ارمغان می آورد به جلو مرد-حیوانات درگیری در کرالا

نوشته شده توسط Shaju فیلیپ | تریواندروم | به روز شده در: 8 ژوئن 2020 2:12:36 am ماه گذشته فیل وحشی

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399
نوشته شده توسط Shaju فیلیپ | تریواندروم | به روز شده در: 8 ژوئن 2020 2:12:36 am
ماه گذشته فیل وحشی تا به حال دچار مرگ دردناک به عنوان یک نتیجه از مصرف میوه های رنگ و لعاب با مواد منفجره. (عکس)

مرگ یک فیل در منطقه حائل از سکوت پارک ملی دره در کرالا palakkad, پس از pachyderm گفته بیت به یک نارگیل پر از ترقه آورده به خط مقدم دولت در حال رشد حل نشده چالش مدیریت انسان و حیوانات در تضاد است.

هزاران نفر از کشاورزان در کرالا یا رها کشت و یا متوقف کرده اند پرستاری خود از اراضی کشاورزی به ویژه کسانی که نزدیک به جنگل تکه با توجه به حملات مکرر توسط فیل وحشی وحشی گراز و از اواخر سال میمون.

های اقتصادی دولت بررسی 2019 اعلام کرده است که "با وجود اقدامات پیشگیرانه از (جنگل) بخش در کاهش مشکلات از انسان و حیوانات, درگیری آن همچنان حل نشده... شدید خسارت ناشی از فیل های وحشی و گراز وحشی. اقدامات مختلف است که به تصویب رسید شامل حفر فیل-اثبات ترانشه ایجاد فیل-اثبات دیوار احداث خورشیدی الکتریکی نرده... با وجود این اقدامات پیشگیرانه آن است که نگران کننده به یاد داشته باشید که تعداد حوادث از انسان و حیوانات, جنگ است, افزایش سال به سال. در 2018-19 به عنوان بسیاری از 7,890 حوادث گزارش شده در حالی که آن را 7,229 در 2017-18."

یک مقام ارشد وزارت جنگل افسر گفت: "بسیاری از مزارع در نزدیکی جنگل ها تبدیل شده اند و زمین از علوفه برای فیل های وحشی. نسل جدید کشاورزان نمی اقامت در املاک یا اراضی کشاورزی در روستاهای دور افتاده و مناطق مجاور به جنگل. از دست دادن-ساخت املاک و اراضی کشاورزی در حال مراقبت است. فقدان منظم حضور انسان ساخته شده است که زمین یک پناهگاه مناسب برای فیل. وجود دارد خواهد بود به اندازه کافی علوفه و موارد مانند jackfruits در این سرزمین. در گذشته کشاورزان استفاده می کنند تا کار از حیات وحش حفاظت و جلوگیری از ورود حیوانات به مزارع. در حال حاضر که کار آمده است به جنگل مقامات تنها."

جنگل های وزارت اطلاعات نشان می دهد که بین 2015 و 2020, 416 فیل وحشی درگذشت در کرالا با 24 و میر نسبت به "غیر انسانی" — شکار برق بودن برخورد با وسایل نقلیه و مواد منفجره است. در طول همان دوره 514 نفر کشته شدند در حملات حیوانات وحشی از جمله فیل. در سال 2019 به تنهایی 15 نفر کشته شدند در فیل حملات. شده اند وجود دارد 246 موارد مربوط به جرم و جنایت حیات وحش در کرالا در سال 2019.

دو هفته به عقب دولت-اجرای Aralam کشاورزی شرکت در Kannur منطقه بود مجبور به بستن 600 هکتار از املاک و بلوک با توجه به فیل تهدید. به عنوان بسیاری از 21 فیل وحشی trooped به املاک از نزدیکی پناهگاه حیات وحش ماند در انسان زیستگاه برای چند روز و کشته شدن یک قبیله ای کارگر و آسیب دیده دستگاه های گسترده ای از پوشش گیاهی است. بیش از یک سال گذشته املاک است که گسترش بیش از 4000 هکتار دچار از دست دادن تومان 4 کرور با توجه به فیل حملات, به گفته منابع رسمی.

جنگل اعلام تکه تکه شدن جنگل ها در دولت نیز منجر به فیل ضلالت به مزارع. "با توجه به معدن و دیگر انسان مداخلات فیل زیستگاه بوده است مختل شود. ما باید برای اطمینان از علوفه در جنگل. همچنین فیل راهروها باید از آن محافظت شود. گردشگری کشورهای عضو اکو از پروژه ها به پایان رسید تا به عنوان زباله تولید سرمایه گذاری در جنگل," او گفت:.

در حالی که تهدید از فیل ها عمدتا احساس در مناطق نزدیک به جنگل مناطق حضور گراز وحشی پدید آمده است به عنوان یک تهدید برای امنیت غذایی در روستاها و نیمه شهری است. در بسیاری از کشاورزان در حال تلاش برای محافظت از لوله محصولات کشاورزی و مواد غذایی دیگر محصولات آنها را وادار به دام انداختن حیوانات, ترساندن آنها را دور با استفاده از کراکر سم آنها و یا حتی آنها گانینگ.

جنگل بخش رسمی گفت: "جمعیت گراز وحشی چند برابر افزایش یافته است و حتی در غیر مناطق جنگلی. شغال استفاده می شود درنده وحشی گراز توله. در حال حاضر شغال جمعیت رفته... استفاده از آفت کش ها به طور عمده در مزارع برنج و مزارع موز تبدیل به کشنده برای شغال که جان در اعداد بزرگ پس از مصرف خرچنگ که در اثر قرار گرفتن در معرض کشنده آفت کش ها در مزارع چنین. کشاورزان باید به سرزنش برای ایجاد چنین وضعیتی است."

قبلی کنگره و دولت در حالت رکوع به فشار از کشاورزان به تصویب رسید که سفارش اعلام کرد که گراز وحشی — محرومیت تغذیه و آنهایی که ولگرد به مزارع می تواند حذف شده توسط جنگل مقامات در حضور محلی vigilante کمیته. اما این دستور نمی تواند اجرا شود به دلیل پیچیدگی از جمله موضوع شناسایی حامله گراز وحشی. تنها لباس شخصی افراد اجازه داده شد تا اسلحه را از حیوانات.

ماه گذشته جاری شاخص بهای مصرف کننده(M)-به رهبری دولت تغییر جهت به اثر است که هر فرد با مجوز تفنگ می تواند شلیک کردن گراز وحشی که تهدیدی برای کشت. با این حرکت هر فرد با یک اسلحه دارای مجوز — اما بدون هیچ پیشینه کیفری — می تواند کشتن گراز وحشی. اما بسیار کمی وجود دارد که مجوز اسلحه در کرالا است.

کرالا کشاورزان فدراسیون دبیر Joshy یوسف گفت: "کشاورزان نمی رفتن به جنگل به تحریک حیوانات... گراز وحشی باید کنترل شود برای بقای کشاورزان است. حمله فیل ها نشان می دهد که حیوانات ندارند علوفه و آب در زیستگاه خود. دولت به اقداماتی برای اطمینان از در دسترس بودن علوفه برای فیل ها در جنگل. هیچ کشاورز می تواند رنج می برند از دست دادن محصولات کشاورزی در زمان برداشت محصول به ویژه پس از nursed آنها را برای سال. بسیاری از افرادی که سرزنش کشاورزان بیش از انسان و حیوانات, درگیری نمی دانم این درد را کشت."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن