لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی همراه با یوفا امیدوار ویروس نیست خراب برنامه ای برای لیسبون آخر

چهار ماه از آخرین بازی در این فصل لیگ قهرمانان, قرعه کشی نهایی هشت برگزار خواهد شد در روز جمعه در پی مداوم و ع

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399

چهار ماه از آخرین بازی در این فصل لیگ قهرمانان, قرعه کشی نهایی هشت برگزار خواهد شد در روز جمعه در پی مداوم و عدم اطمینان در مورد چگونه امن آن خواهد شد به بازی کردن رقابت در لیسبون به عنوان برنامه ریزی شده و با چهار گذشته-16 روابط هنوز به پایان خواهد رسید.

آن را در مارس 11 که پاریس سنت ژرمن ضرب و شتم بوروسیا دورتموند 2-0 در پشت درهای بسته به واجد شرایط برای مرحله یک چهارم نهایی برای نخستین بار در چهار سال و بازیکنان خود را جشن شدید با جايزه هواداران که تا به حال جمع آوری شده در خارج از Parc des Princes.

همان شب دارندگان لیورپول زدم شد اتلتیکو مادرید در مقابل 52,000 هواداران در آنفیلد یک توده جمع آوری که دانشمندان بریتانیایی بعد از آن گفت: تا به حال با کمک شتاب coronavirus بیماری همه گیر.

در روز فوتبال در سراسر اروپا به حالت تعلیق در آمد و آن را تنها در اواسط ماه ژوئن که یوفا قادر به پرده راه به پایان رساندن آن گل سرسبد مسابقات اصلی اقتصادی راننده برای فوتبال اروپا حاکم بدن-قبل از همه گیر آن برآورد ناخالص تجاری درآمد حاصل از آن در مسابقات این فصل خواهد بود 3.25 میلیارد یورو ($3.69 bn).

و بنابراین برنامه ریزی برای رفتن به پرتغالی سرمایه برای یک منحصر به فرد "نهایی هشت" راست حذفی مسابقات از مرحله یک چهارم نهایی به بعد با شروع در تاریخ 12 اوت و در پایان با نهایی در بنفیکا را Estadio da Luz در اوت 23.

آن را به اشتراک گذاشتن یک چهارم نهایی و نیمه نهایی مسابقات با Estadio Jose Alvalade ورزشی را فقط همراه لیسبون را Segunda دایره حلقه جاده.

بازی در پشت درهای بسته?

بنفیکا را برگزار یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2014 زمانی که رئال مادرید با شکست بایرن. سپس آن پر شده بود به آن 65,000 ظرفیت اما این بار انتظار می رود تمام مسابقات برگزار خواهد شد در پشت درهای بسته با توجه به ترس هجوم هواداران از سراسر اروپا می تواند جرقه یک موج جدید از COVID-19.

در واقع بزرگترین نگرانی در حال حاضر لیسبون خود را.

هفته گذشته مستند محدودیت بودند reimposed در 19 محله در سراسر شمال periphery of Lisbon نگران کننده برای هر دو سالن. محدودیت نگرانی برخی از 700000 نفر و در محل باقی می ماند برای حداقل دو هفته.

پرتغال و یک کشور از 10 میلیون در حال حاضر ثبت نام بیش از 300 مورد از coronavirus در روز است. سه چهارم از 443 موارد جدید ثبت شده در شنبه آمد و در لیسبون منطقه است.

هیچ طرح B

که پرسش در مورد اینکه آیا نهایی هشت اتفاق خواهد افتاد به عنوان برنامه ریزی شده اگر چه UEFA رئيس جمهور الکساندر Ceferin باقی مانده است ظاهر صعودی.

"من مطمئن هستم که با ادامه مستمر و همکاری بین همه ذینفعان ما را به نتیجه گیری فصل در یک راه مثبت در لیسبون. وجود دارد بدون نیاز به یک طرح B" Ceferin گفت: در هفته گذشته.

یوفا در نظر دارد برای تکمیل لیگ اروپا با یک فرمت یکسان نهایی هشت در آلمان با نهایی با توجه به پیش رفتن در کلن در آگوست 21.

این تساوی برای یک چهارم نهایی و نیمه نهایی هر دو مسابقات برگزار خواهد شد در روز جمعه از 1000 GMT. اما قبل از وارد شدن که تا کنون در هر دو رقابت وجود دارد یک میزبان از گذشته-16 روابط به پایان خواهد رسید.

در هفته بیستم لیگ برتر گذشته 16 تنها شش نفر از هشت نفر اول پا-بازی بازی های برگزار شده در ماه مارس است.

در لیگ قهرمانان آتالانتا و RB لایپزیگ هستند از طریق به هشت همراه با بارسلونا و اتلتیکو. باقی مانده گذشته 16 دوم پاها را ببینید یوونتوس چهره لیون, منچستر سیتی را در مادرید بایرن مونیخ چهره چلسی و بارسلونا در دیدار با ناپولی.

یوفا نگه داشته است باز این ایده همچنین حرکت آن بازی به پرتغال, در صورت لزوم, به شمال شهر پورتو و گویمارائس.

در حالی که برخی از این قاره عظیم هنوز هم امید به کتاب لکه های خود را در پرتغال, پیروزی چلسی و پاری سن ژرمن ممکن است دیدن این قالب منحصر به فرد به عنوان یک فرصت ایده آل برای اروپا ،

"ما قادر به برنده شدن در این رقابت فقط مانند دیگر هفت تیم خواهد بود. من معتقدم که ما خواهد بود قوی گزاره گفت:" پاری سن ژرمن مربی توماس Tuchel.

شکست آتالانتا از شمال ایتالیا در شهر برگامو ویران بیماری همه گیر در حال خواب رفتن تمام راه را.

همان را می توان گفت از RB لایپزیگ, اگر چه آنها را مجبور به انجام کار بدون ستاره مهاجم تیمو ورنر پس از او فروخته شد به چلسی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن