هند Coronavirus به روز رسانی 12 مارس: راه آهن به از سرگیری خدمات خود را; متحده تقاضا اقتدار در categorising مناطق

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 12 سال 2020 12:43:06 pm از امروز شروع راه آهن هند خ

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 12 سال 2020 12:43:06 pm
از امروز شروع راه آهن هند خدمات اجرا خواهد شد به ظرفیت کامل نزدیک به 2 ماه پس از آن به حالت تعلیق خدمات خود را در حالی که ترک آن را به مسافران اجتماعی را حفظ فاصله در هیئت مدیره. (اکسپرس عکس Nirmal Harindran)

Coronavirus هند به روز رسانی: پنجاه روز در سراسر کشور مستند مرگ و میر به علت COVID-19 گل رز به 2,293 و تعداد موارد صعود به 70,756 سهشنبه, ثبت نام افزایش 87 تلفات و 3,604 موارد در 24 ساعت گذشته از روز شنبه با توجه به اتحادیه های وزارت بهداشت. با بیش از 22,400 بهبود بازیابی رای می ایستد در "اطراف 31.73%" ارشد وزارت بهداشت گفت.

دنبال coronavirus به روز رسانی های زنده

در پنجمین جلسه از نارندرا نخست وزیر با وزرای ارشد اکثر متحده روز دوشنبه خواستار کاهش بیشتر برای از سرگیری فعالیت های اقتصادی اما مردد بودند مورد به طور کامل لغو مستند پست مارس 17. در حالی که برخی از کشورها به دنبال قدرت برای تصمیم گیری پهنه بندی مناطق به قرمز و نارنجی و سبز دسته بندی برخی می خواستم انعطاف پذیری بیشتر برای تغییر lockdown دستورالعمل در حوزه قضایی است.

در ضمن در روزانه توجیهی وزارت بهداشت مشترک وزیر Lav Agarwal دوشنبه تصریح کرد که هند تا به حال هنوز به مرحله جامعه انتقال است."سیاست ما شده است به پیاده سازی استراتژی مهار فوق العاده با نمرهدهی در هر کجا که بیشتر موارد شناسایی شده است. برخی از خوشه های یافت شده اند و در برخی از موارد در برخی از مکان های خاص نسبتا زیادی شیوع بیماری نیز متوجه شده است," او گفت:.

چگونه 5 PM-CMs دیدار panned

در 5 جلسه با وزرای ارشد نخست وزیر تاکید بر کار گروهی و محبت و دولتمردی در حالی که برخورد با این بحران و خواسته رئیس جمهور به اشتراک گذاری یک استراتژی گسترده ای در مورد چگونه آنها می خواهم برای مقابله با مستند رژیم در کشورهای خاص توسط Apr 15

بخوانید| با احتیاط از بلند کردن اجسام مستند متحده درخواست مرکز برای قدرت بیشتر در مناطق categorising

coronavirus, coronavirus latest news, covid 19 india, coronavirus live news, news, live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india, coronavirus latest news in india, delhi corona news, maharashtra corona news

حداقل 4 متحده — Maharashtra, Punjab, Telangana و بنگال غربی حمایت بیشتر گسترش مستند. متحده از جمله Chhattisgarh, Karnataka, Andhra بیهار و تامیل نادو به حال رزرو در اجازه می دهد بین حالت های حمل و نقل از طریق راه آهن و هوایی.

پنجاب وزیر Amarinder سینگ تاکید کرد که قدرت را به منطقه ولسوالی به قرمز و نارنجی و سبز دسته بندی بود واگذار متحده حتی با بی جی پی حکومت هاریانا پشتوانه آن است.

دهلی وزیر Arvind Kejriwal گفت: طبقه بندی از مناطق قرمز باید انجام شود و بر اساس مهار مناطق.

بخوانید| جلسه توجیهی روزانه: داستان در داخل از ساعت ماراتن نشست; Aarogya Setu برنامه کاملا غیر قانونی'

کارناتاکا وزیر B S Yeddyurappa می خواستم برای انجام دور با منطقه عاقلانه قرمز و نارنجی و سبز مناطق و تجدید نظر برای داشتن تنها به شدت محاصره مهار مناطق.

راجستان وزیر Ashok Gehlot گفت: نخست وزیر در حالی که متحده به دنبال این مرکز موظف مستند "با اراده" آنها باید در حال حاضر دریافت حق تصمیم گیری مناطق و محدودیت در مرحله بعدی.

نخست وزیر نارندرا مودی در اشاره تدریجی مستند برداشت و بر اهمیت حفظ اجتماعی فاصله به عنوان تنها سلاح در مبارزه با کروناویروس و برای غلبه بر دو برابر چالش برای بررسی این ویروس گسترش و افزایش فعالیت عمومی است."من از این شرکت مشاهده است که اقدامات مورد نیاز در مرحله اول از مستند نیاز نمی شد در 2 مرحله و به همین ترتیب اقدامات مورد نیاز در فاز 3 مورد نیاز نیست در چهارم," او گفت:.

ساعت غیر صریح بر کمک به کشورهای جزر و مد بیش از مالی گلایه: تامیل نادو سانتی متر

تامیل نادو وزیر V Narayanasamy دوشنبه ادعا کرد نارندرا نخست وزیر بود و غیر صریح در مالی کمک به کشورهای با وجود آنها apprising او مالی رنج خود را در طول کنفرانس ویدئویی است.

puducherry, puducherry assembly anti-caa resolution, puducherry caa, v narayanasamy, states resolution against caa, caa protestṣ, Citizenship Amendment Act تامیل نادو سانتی متر V Narayanasamy صحبت می کند در ویژه جلسه مجلس در روز چهارشنبه. (منبع: توییتر/@VNarayanasami)

بنابراین وجود دارد هیچ گزینه ای دیگر برای تامیل نادو جز به قرض گرفتن از بانک مرکزی هند به جزر و مد در طول بحران مالی فعلی او به خبرنگاران گفت: در اینجا در دوشنبه شب پس از شرکت در ویدیو کنفرانس وزرای ارشد با مودی.

او گفت: غالب این وضعیت حتی پس از او به ارمغان آورد به ساعت توجه کاهش درآمد به دلیل بسته شدن تمام موسسات کسب و کار مشروب مغازه ها و واحدهای صنعتی از COVID-19 مستند مارس آغاز شد. او گفت: حقوق پرداخت شد به Puucherry کارکنان دولت در ماه مارس و آوریل. اما در حال حاضر وضعیت تیره و تار و از این رو یک راه را باید یافت.

وزارت بهداشت به انجام استخر تست در همه مناطق به عنوان بخشی از سراسر کشور طرح نظارت

به وزارت بهداشت و رفاه خانواده دوشنبه تصمیم به انجام پولد تست در همه مناطق از جمله کسانی است که گزارش هر مورد تا کنون – به عنوان بخشی از آن در سراسر کشور طرح نظارت.

با توجه به وزارت بهداشت داده 216 مناطق تا به حال گزارش نشده هر صورت تا هفته گذشته. این وزارتخانه قصد دارد از جمله مناطق خود در سراسر کشور نظارت است که انجام خواهد شد در 10 امکانات بهداشتی (6, عمومی, خصوصی 4) در هر منطقه.

India lockdown, Coronavirus cases, COVID-19 patient counselling, Pune news, Maharashtra news, indian express news

هر دو در معرض خطر (بهداشت و درمان کارگران) و کم خطر (non-ILI کردن بیمار در بخش بیماران و زنان باردار) گروه انتخاب خواهد شد. با توجه به طرح 100 نمونه جمع آوری خواهد شد از گروههای در معرض خطر و 50 هر یک از این دو گروه کم خطر جمعیت در هر هفته.

بخوانید| Covid و تابستان: هنوز یک سوال بی قراری

این پس از وزارت تجدید نظر در صفحه اصلی جداسازی دستورالعمل حاکی از این است که وجود دارد بدون نیاز به تست پس از خانه انزوا دوره است.

Aarogya Setu داده ها تنها برای سلامت نیاز به حذف شود و در 180 روز

این Aarogya Setu دسترسی به داده ها و دانش های پروتکل در روز دوشنبه منتشر شده توسط وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات (MeitY) آمده است که اطلاعات شخصی از این برنامه کاربر که شامل اطلاعات تماس و محل سکونت باید به طور دائم حذف شده پس از 180 روز "از تاریخ که در آن جمع آوری شده است" و داده ها تنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد بهداشتی.

aarogya setu app mandatory in all work places, new guidelines aarogya setu, aarogya setu app, lockdown extention, lockdown3, lockdown extention guidelines, ministry of health affairs, coronavirus india, coronavirus india news, indian express news Aarogya Setu, Lockdown phase 3, lockdown stage 3, Aarogya Setu app, Aarogya Setu mandatory, Aarogya Setu government, India lockdown این پروتکل جدید همچنین اجازه می دهد تا یک فرد به درخواست برای حذف اطلاعات دموگرافيک که باید abided در 30 روز. (اکسپرس عکس: Sneha Saha)

"NIC (ملی انفورماتیک مرکز) باید جمع آوری تنها چنین پاسخ داده که لازم است و متناسب با تدوین یا اجرای مناسب سلامت پاسخ. این داده ها باید مورد استفاده قرار گیرد به شدت برای این منظور تدوین یا اجرای مناسب سلامت پاسخ و به طور مداوم بهبود چنین پاسخ گفت:" MeitY بیانیه.

بخوانید| Aarogya Setu برنامه اجباری برای مسافران ویژه Rajdhani قطار

در ضمن سابق دیوان عالی کشور قاضی B N Srikrishna که ریاست این کمیته که با اولین پیش نویس از اطلاعات شخصی حفاظت لایحه نامیده دولت فشار الزامی استفاده از Aarogya Setu برنامه "کاملا غیرقانونی"است.

این Aarogya Setu برنامه اجباری شد برای تبلیغات خصوصی و بخش عمومی ادارات در 1 ممکن است توسط وزارت امور.

راه آهن به از سرگیری خدمات خود را از امروز شروع

از امروز شروع راه آهن هند خدمات اجرا خواهد شد به ظرفیت کامل نزدیک به 2 ماه پس از آن به حالت تعلیق خدمات خود را ترک و آن را به مسافران اجتماعی را حفظ فاصله در هیئت مدیره و به متحده برای تصمیم گیری پروتکل در هنگام ورود.

بخوانید| قطار مسافری خدمات از امروز: از بلیط در IRCTC به اقدامات احتیاطی تمام پاسخ سوالات شما

در روز دوشنبه وزارت خانه صادر شده یک روش عملیاتی استاندارد (SOP) برای جنبش مردم توسط قطار و روشن ساخته است که تنها بدون علامت و تایید بلیط دارندگان اجازه خواهد داشت به سفر. مسافران باید برای رسیدن به 90 دقیقه در پیشرفت در ایستگاه سوار قطار.

irctc, irctc special train, irctc website down, irctc.co.in, irctc website, irctc train route, irctc train list, irctc special train ticket booking, irctc ticket booking, irctc special train list, irctc special train schedule, irctc special train route, irctc special train booking, irctc special train ticket booking, railway train ticket booking, railway train ticket booking online, railway special train list

در عرض 20 دقیقه از رزرو افتتاحیه روز دوشنبه هوره-دهلی نو قطار فروخته شد. در هیچ زمان و در همه آن را به طور کامل رزرو شده برای پنج روز آینده. همین داستان را با بمبئی-دهلی نو مسیر.

بخوانید| رزرو صادر شده به بیش از 54 ، 000 مسافر در ساعت 3: راه آهن

در ضمن مشترک از وزارت بهداشت Luv Agarwal ابراز نگرانی در مورد احتمال گسترش عفونت در AC قطار. "متمرکز AC استفاده می شود اما نیاز هست که برای نظارت بر جریان هوا می باشد. اگر وجود دارد هر گونه آئروسل ناشی از گسترش خطر, ما می توانیم سفر بدون AC بیش از حد" Agarwal گفت.

شروع بمبئی قطار محلی برای کسانی که مشغول به کار در خدمات ضروري Uddhav می گوید PM مودی

Cabinet to again ask Governor to name Uddhav as MLC وی با بیان اینکه وزرا مرکزی تیم های که بازدید کرده بود بمبئی و پونا داده بود مفید پیشنهادات Uddhav مطمئن هستم از دولت خود همکاری در نشست مجازی در روز دوشنبه.(اکسپرس فایل عکس)

ماهاراشترا وزیر Uddhav Thackeray دوشنبه درخواست نخست وزیر نارندرا مودی شروع به حومه بمبئی و خدمات راه آهن برای افراد شاغل در خدمات ضروری صنعت و همچنین خواسته استقرار مرکزی نیروهای منظور به پلیس ایالتی برخی از کمک.

بیانیه صادر شده توسط رئیس جمهوری به نقل از Uddhav عنوان کرد و گفت: "این راه آهن حومه خدمات باید شروع شود و آن را باید فقط برای کارکنان شاغل در این بخش ضروری. می توان آنها را مجاز به هیئت مدیره مردم محلی پس از چک کردن هویت خود کارت."

وی با بیان اینکه وزرا مرکزی تیم های که بازدید کرده بود بمبئی و پونا داده بود مفید پیشنهادات Uddhav مطمئن هستم از دولت خود همکاری در نشست مجازی در روز دوشنبه.

مهاجر ادامه اعتراضات

مهاجران از جیپور را Shastri Nagar رشته با توجه به کروناویروس مستند ضربه خیابان چهار شنبه اعتراض در مورد هیچ وجه برای رفتن به صفحه اصلی و عدم جیره. پس از آنها پراکنده شده توسط پلیس چندین معترض ادعا کرد که آنها مورد ضرب و شتم; مقامات این داشت که هیچ نیروی مورد استفاده قرار گرفت.

Coronavirus cases, India lockdown, migrants protest, Migrant workers, Jaipur news, Indian express news در Shastri Nagar در جیپور دوشنبه. این مهاجران که به درگیری با پلیس متعلق به اوتار پرادش, Bihar. (عکس: Rohit جین Paras)

تامیل نادو می شود سوم بدترین آسیب دیده, اعداد, در ادامه به افزایش

با تقریبا 800 موارد جدید در روز دوشنبه به بالاترین سطح خود-تا کنون تنها در روز افزایش, Tamil Nadu در حال حاضر پیشی گیرد و دهلی نو به عنوان دولت با سوم بزرگترین caseload از رمان Coronavirus در کشور با 8002 تایید عفونت.

بخوانید| Coronavirus اعداد توضیح داد: تامیل نادو سران شمالی

تنها ماهاراشترا و گجرات در حال حاضر بیشتر موارد تایید شده از تامیل نادو که در آن دیده می شود اعداد سرعت در حال افزایش در چند روز گذشته به ویژه پس از کشف Koyambedu بازار خوشه ای در چنای است که تا کنون کمک بیش از 2000 مورد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب