مرکزی و وزرای دولت spar بیش از بازگشایی معابد در کرالا

توسط: PTI | تریواندروم | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 3:50:29 pm رونمایی مدرج خروج طرح از مستند '

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399
توسط: PTI | تریواندروم | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 3:50:29 pm
V Muraleedharan on CAA, Pinarayi Vijayan, Citizenship amendment act, kerala political killings, political vendetta, indian express news, gujarat CAA protest, citizenship amendment act, ahmedabad news, gujarat news, indian express news رونمایی مدرج خروج طرح از مستند 'باز کردن 1.0' دولت مرکزی قبلا اجازه بازگشایی اماکن عبادت مراکز و رستوران ها از دوشنبه به بعد در سراسر کشور است.

به عنوان معابد بازگشایی در کرالا روز سه شنبه پس از نزدیک به 75 روز یک اتحادیه وزیر و وزیر امور خارجه sparred بیش از زیارتگاه پرتاب باز کردن درهای خود را به جانبازان در جنوب کشور.

در حالی که وزیر دولت در امور خارجی V Muraleedharan سوال "عجله" نشان داده شده است در بازگشایی معابد دولت Devasmom وزیر Kadakampally Surendran با این حال گفت: این تصمیم تنها در خط با این مرکز دستورالعمل در این رابطه.

رونمایی مدرج خروج طرح از مستند 'باز کردن 1.0' دولت مرکزی قبلا اجازه بازگشایی اماکن عبادت مراکز و رستوران ها از دوشنبه به بعد در سراسر کشور است.

Muraleedharan تا به حال در یک Facebook پست در روز دوشنبه ضربه در سمت چپ دولت گفت: "دولت شما قادر به حتی اجتماعی حفظ فاصله در دولت است. به عنوان COVID-19 موارد در حال افزایش است در دولت شما در حال تلاش برای قرار دادن سرزنش در معابد با باز کردن آنها ؟ ما نیاز دولت به عقب نشینی از این تصمیم به باز کردن معابد تحت Travancore Devaswom مدیره," او گفت:.

این Rajya سبها MP از ماهاراشترا تا به حال در پنج شنبه شب توییتی که نه جانبازان و نه معبد کمیته تا به حال خواستار دوباره باز از معابد.

"کرالا تصمیم دولت برای بازگشایی معابد با وجود مخالفت از جانبازان بوی ناپاک. نه جانبازان و نه معبد کمیته خواستار باز از معابد. چه عجله ؟ این یک تلاش عمدی توسط atheist @vijayanpinarayi (sic) دولت به بدنام جانبازان? دولت باید توجه به صدای جانبازان و برداشت تصمیم خود گفت:" در دو توییتهایی.

کوبیدن Muraleedharan, Surendran روز سه شنبه گفت: دولت تا به حال نشان داده نشده است هر گونه بی شتاب با توجه به بازگشایی معابد و او sympathises با مرکزی وزیر. "مرکزی وزیر باید درخواست خود وزرا همکاران در مورد تصمیم گرفته شده در جلسه هیئت دولت onopening از مکان عبادت است. من احساس غم برای او (Muraleedharan). تصمیم بر باز کردن مکان های عبادت گرفته شده توسط دولت مرکزی در جلسه ای به ریاست ما محترم نخست وزیر. دولت نشان داد هرگز هر نوع عجله در افتتاح اماکن مذهبی."

تصمیم گرفته شده بود و نه توسط دولت در یک لحظه او گفت: اما پس از برگزاری بحث های مذهبی سران و رهبران جامعه. "این تصمیم از دولت گرفته شد و پس از بحث های مذهبی و رهبران جامعه. ما درک می کنیم که یک وزیر دولت نمی تواند شرکت در جلسه هیئت دولت. اما حداقل او باید بپرسید دیگر وزیران در مرکز تصمیم گیری قبل از حمله به دولت" Surendran گفت.

پیوستن به این موضوع BJP دولت رئیس جمهور K Surendran گفته است که در حالی که دولت مشورت چه کسی-است-که از دیگر ادیان آن را به حال takena یک جانبه تصمیم گیری در مورد معابد. هیچ رهبر معنوی یا scholarswho توجه به مشورت در مسئله Surendran گفت: رسانه ها در کالیکوت.

تصمیم به بازگشایی معابد تنها با هدف ثروت عالیات تحت کنترل Devaswams. دولت را خسته نکنید به صرف یک پنی برای صدها نفر از معابد است که تا به حال هیچ چیز در زن سبک و جلف خود را برای زنده ماندن در طول دو ماه گذشته او ادعا.

دهها هزار نفر از کارکنان این معابد بودند "غفلت" توسط دولت و بدون دادن هر گونه کمک مالی برای بقا است.

بی جی پی و هندو Akiya ودی در آمده بود روز دوشنبه در برابر دولت تصمیم به باز کردن مکان های عبادت. مختلف معابد تحت Travancore Devaswom هیئت مدیره (TDB) باز در روز سه شنبه به همراه برخی از کلیساها و مساجد در بخش هایی از دولت است.

در حالی که مشهور لرد کریشنا معبد در Guruvayoor درهای خود را باز کرد با پیروی از هنجارهای مختلف توسط دولت Padmanabha Swamy و Attukkal معابد در سرمایه دولت در میان کسانی که بسته باقی ماند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن