'موارد صعودی به دلیل نقض پروتکل ما نیاز به محدود کردن برخی از تسهیلات' می گوید PGIMER مدیر

نوشته شده توسط Hina Rohtaki | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 1:36:21 pm PGIMER مدیر

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399
نوشته شده توسط Hina Rohtaki | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 1:36:21 pm
pgimer nurse shortage, nurse shoratge chandigarh hospital, chandigarh hospitals, chandigarh news, indian express PGIMER مدیر دکتر Jagat رم. (عکس)

PGIMER مدیر Dr Jagat رم در گفتگو با حنا Rohtaki, پرتاب نور در حقایق مربوط به Covid-19 انتظارات در مورد واکسن و مشاوره برای این مردم که این وضعیت با افزایش موارد Covid-19.

وجود یک باور است که بدون علامت در بيماران آلوده نمی هر کسی. نظر شما چیست ؟

هر بیمار که آلوده بود آن را علامت دار یا بدون علامت می تواند آلوده هر کسی. آن است که یک انسان به انسان انتقال است. تعداد قابل توجهی از موارد ممکن است بدون علامت است و به همین دلیل آن را توصیه به اجتناب از مکان های شلوغ و یا به دنبال فاصله گرفتن و پوشیدن ماسک. یکی به ورزش احتیاط در هر سناریو توان آن را به یک فرد بدون علامت و یا کسی که با علائم خفیف. مردم نباید سهل انگاری و فکر می کنم که یک فرد با علائم خفیف نمی تواند آنها را آلوده.

به عنوان کارشناسان نشان می دهد که COVID-19 یک بیماری هوابرد مردم نگران هستند اگر آنها را مجبور به پوشیدن ماسک داخل خانه هست ؟

این بیماری می تواند از طریق انسان به انسان انتقال قطرات است. ویروس باقی می ماند در هوا برای مدتی مانند اگر کسی عطسه. اگر همین مردم به ماندن در خانه در سراسر لازم است به پوشیدن ماسک داخل خانه اما اگر کسی در حال آمدن است از خارج در خانه مانند یک راهنما در آینده برای آماده سازی مواد غذایی در آشپزخانه, این مهم است که آنها با پوشیدن ماسک در سراسر به عنوان آنها می توانند این ویروس در خانه است که می تواند باقی بماند برای مدتی.

چقدر وقت شما فکر می کنم آن را در واقع برای واکسن به صورت تجاری در دسترس است ؟

واکسن تنها راه حل برای این نامرئی ویروس. تمام کشورها توان آن را به روسیه و یا اسرائیل در حال تلاش به آمده تا با یک واکسن و دادگاه در جریان است اما صحت یا اثربخشی واکسن مهم است. در مورد در دسترس بودن آن بستگی دارد و از کشور به کشور اما در حدود سه تا شش ماه پس از اتمام مطالعات آن باید در دسترس باشد.

بودند موارد وجود دارد شناسایی شده که در آن مقامات رفت و به کشورهای دیگر برای جشن و یا برای حضور در رویدادهای بدون علامت. گفته شده است که آنها را ترک گوشی خود را در خانه.

بله چند مورد از جمله شناسایی شده اند که در آن مقامات رفت و به کشورهای دیگر برای جشن و نمی صمیمی که آنها تا به حال نقل مکان کرد و از Chandigarh برای آن دوره از زمان. بازگشت آنها با عفونت است. یکی به راست به خود را به دلیل آن را برساند نه فقط شما بلکه حتی خانواده خود و مردم در اطراف شما.

مردم شده اند برگزاری جشن از جمله جشن تولد و رویدادهای دیگر.این است که مطلقا هیچ زمان برای جشن. تنها کار اضطراری طبیعت باید انجام شود. تعداد موارد در حال افزایش است چرا که مردم در حال نقض پروتکل گذاشته شده توسط دولت. من مردم را دعوت دیگران به خانه خود را, حتی اگر آن را بی خطر نیست. حتی کسی که دعوت شده نمی دانند ممکن است که آنها آلوده هستند اما ممکن است تا پایان آلوده کردن دیگران است.

آیا شما فکر می کنم Chandigarh شاهد جامعه گسترش یابد ؟

آن را دشوار است برای من می گویند اگر جامعه گسترش در دانشگاه تهران. من نمی قادر خواهد بود به می گویند هر چیزی در آن است و ممکن است کسی از جامعه پزشکی قادر خواهد بود برای گفتن بهتر است. یکی باید مراقب باشید و شکستن زنجیره ای با پیروی کامل از پروتکل. واقعیت این است که موارد افزایش یافته و که بیش از حد در سراسر کشور.

آن را عاقلانه به اعمال مختصر مستند در Chandigarh در این زمان ؟

آن را به طور کامل اداری تصمیم گیری که آیا برای تحمیل هر مستند یا منع رفت و آمد. واقعیت این است که موارد در حال افزایش است و ما باید برای جلوگیری از برخی تسهیلات از آنجا که بسیاری از زیر نیست پروتکل.

چه توصیه ای به شما می خواهید را به مردم ؟

من می خواهم به اصرار مردم برای تبدیل شدن به نه راضی. مردم از این وضعیت به آرامی حتی زمانی که آن را تبدیل به قبر و موارد در حال افزایش است. مردم تبدیل شده اند بی دقتی وقتی که می آید به دنبال فاصله و یا با پوشیدن ماسک. موارد در حال افزایش است هر روز. حرکت تنها در موارد اضطراری حتی اگر همه چیز باز است. دفتر را برانگیخت و یا کسانی که در حال اجرا یک کسب و کار نیز باید به دنبال پروتکل. آن را برای خود و هر کس را به ایمنی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن