Bihar: رویکرد جاده به Gandak پل در گپلگنج نقض مناطق مختلف آب گرفتگی

نوشته شده توسط Santosh سینگ | پتنا | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 7:17:42 am نقض نقطه در حدود 30 متر

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399
نوشته شده توسط Santosh سینگ | پتنا | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 7:17:42 am
Gandak bridge, Gandak bridge breached, Gandak bridge flooded, gopalganj flood, bihar rains, bihar floods نقض نقطه در حدود 30 متر در گپلگنج طرف است که حدود 500 متر از پل اصلی ناشی از انتشار 4.5 لاخ cusecs آب از Gandak سد در والمیکی نگر. (عکس: Govind کومار)

رویکرد جاده Gandak Mahasetu ارتباط بیهار را گپلگنج و Betia بود نقض در روز پنج شنبه با توجه به بالا بودن فشار آب باعث سیل در حدود ده روستا و اخلال در ترافیک در امتداد Betia-گپلگنج جاده ها است.

نقض نقطه در حدود 30 متر در گپلگنج طرف است که حدود 500 متر از پل اصلی ناشی از انتشار 4.5 لاخ cusecs آب از Gandak سد در والمیکی نگر. راهنمای bundh که ساخته شد برای مختل کردن جریان Gandak رودخانه نیز عبور کند ،

دولت های منطقه آغاز شده است آسیب اقدامات کنترل. گپلگنج منطقه دادرس Arshad عزیز گفت: نشت آب از رویکرد جاده آغاز شده و در روز چهارشنبه. اما فرسایش نمی تواند مانع. ما شده اند به امید از سرگیری ترافیک به زودی."

بیهار Rajya پول Nirman Nigam معاون مهندس فولادوند علی گفت: "رویکرد جاده آسیب دیده بود به دلیل فشار آب بالا. ما باید شروع به تعمیر کار و حصول اطمینان از وجود فرسایش بیشتر."

پل و رویکرد جاده در دو طرف ساخته شد توسط حیدرآباد بر اساس Vashistha سازه های خصوصی محدود در هزینه Rs 548 کرور. آن را باز بیهار وزیر Nitish کومار در مارس 13, 2016. پل در حال کوتاه کردن فاصله بین متیهری و گپلگنج 85 متر.

نقض رویکرد جاده به Gandak Mahasetu رخ داده است حدود یک هفته پس از رویکرد جاده به Sattarghat پل بیش از Gandak رودخانه که لینک بیهار را گپلگنج و شرق Champaran — شسته شد دور.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن