Amarinder سینگ خواستار پاسخ قوی از مرکز در تکرار تهاجم توسط چین

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 7:46:17 pm پنجاب وزیر Amarin

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 7:46:17 pm
India China Ladakh پنجاب وزیر Amarinder سینگ. (عکس)

وقت آن است که در حال حاضر برای مرکز به ایستادن به تکرار تهاجم به سرزمین ما, Punjab وزیر Amarinder سینگ سه شنبه گفت: این ادعا که هر نشانه ای از ضعف در بخشی از هند می سازد چینی واکنش بیشتر متخاصم.

"سربازان ما عادلانه نیست بازی که هر چند روز افسران و مردان باید کشته و یا مجروح دفاع از مرزهای ما" Amarinder گفت.

او در واکنش به خشونت رویارویی با نیروهای نظامی در شرق لاداخ را Galwan دره روز دوشنبه که یک افسر ارتش و دو سرباز کشته شدند.

"وقت آن است که در حال حاضر برای هند به ایستادن به این تکرار تهاجم که نقض آشکار سرزمینی ما حقوق و قرار دادن یک توقف به چنین حملات ما تمامیت ارضی" Amarinder گفت.

"این اتفاق می افتد در Galwan دره ادامه نقض حقوق بشر توسط چین است. وقت آن است که در حال حاضر که این کشور می ایستد تا به این تهاجم," پنجاب سانتی متر و گفت: اضافه کردن این زمان در حال حاضر برای دولت هند به برخی از "دقیق" اقدامات است.

در حالی که این مهم است که برای خنثی کردن تنش در مرز هند و نه به نفع جنگ اما این کشور نمی تواند به نشان دادن ضعف در این زمان نیاز به یک قوی ایستاده برای جلوگیری از چینی ها از هر بیشتر رسوخ و حملات در هند سرزمین و مردان او اضافه شده است.

حتی پس از ضرب و شتم وحشیانه ارتش هند فرمانده افسر و دو سرباز به مرگ پکن است feigning بی گناهی و تلاش برای قرار دادن سرزنش در هند آن را متهم به تحریک درگیری از طریق 'یک جانبه اقدامات' وزیر گفت. چنین واکنش در بخشی از چین بود و به نوعی از آن دورویی, او گفت:, و اضافه کرد که تشدید تنش ها در Ladakh بخش از هند و چین مرز بودند نتیجه مستقیم از تهاجم توسط سربازان چینی به خاک هند,.

چینی اقدامات در نقض مستقیم تمام معاهدات امضا شده بین دو کشور و بی پروایی نشان دادن حمله به هند صداقت. وی از اتحادیه دولت را مناسب مراحل را به ارسال یک پیام قوی است که آن را نمی خواهد چنین حملات دراز کشیده است.

با اشاره به تحولات در هند و پاکستان و هند و نپال مرزها در هفته های اخیر رئیس جمهوری گفت: این کشور است که به وضوح احاطه شده توسط نیروهای به دنبال بی ثبات کردن آن صلح با بهره گیری از COVID-19 بحران است. "اجازه دهید آنها هشدار داده می شود که هند نمی خواهد سازش امنیت ملی به هر قیمتی است و قادر به مبارزه با چالش های خارجی حتی به عنوان آن را همچنان به نبرد با این بیماری همه گیر داخلی داشتند."

پرداخت مراسم تجلیل از سربازان که از دست داده بود جان خود را در Galwan دره خشونت سینگ گفت: در کل کشور امروز در کنار ارتش هند در ساعت از غم و اندوه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب