اول 2 COVID-19 مرگ و میر گزارش شده برای Stearns County, در سراسر کشور, کانون

در حالی که حضور هر دو بوقلمون و مرغ گیاهان پردازش توضیح برخی از ظهور دولت — مقامات بهداشتی همراه با ارائه دهند

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399

در حالی که حضور هر دو بوقلمون و مرغ گیاهان پردازش توضیح برخی از ظهور دولت — مقامات بهداشتی همراه با ارائه دهنده خدمات پزشکی CentraCare باید هدفمند منطقه برای فشرده تست پس از مورد یافت شد در هر دو مکان — دولت کمیسر بهداشت Jan مالکوم گفت: امروز او فکر می کرد که جامعه گسترش نیز یک عامل است.

"این به نظر می رسد که وجود دارد بیشتر در جامعه گسترش وجود دارد" مالکوم گفت: در طول یک بعد از ظهر کنفرانس مطبوعاتی با رژیم صهیونیستی است. تیم Walz. "در مورد Worthington آن را به نظر می رسد که حتی اگر آن را آغاز خارج گیاه, گیاه تقویت گسترش این بیماری است. که به نظر می رسد این مورد به میزان کمتر تا کنون در Stearns. آن را به نظر می رسد به ما وجود دارد گسترده تر جامعه انتقال وجود دارد."

همچنین در دوشنبه مایو کلینیک اهدا شد 26 میلیون دلار قرارداد از پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه اقتدار بخشی از دفتر کار دستیار وزیر برای آمادگی و واکنش در وزارت بهداشت و خدمات انسانی. بودجه خواهد شد به پرداخت برای کارکنان به اداره نقاهت پلاسما برای درمان coronavirus در هزاران سایت کوچک و بزرگ در سراسر ایالات متحده است. این برنامه در حال حاضر تحت درمان بیش 5,400 بیماران با عمده مشکلات ایمنی.

"ما بیش از 2000 بيمارستان امضا برای این برنامه گفت:" مدیر برنامه دکتر مایکل جوینر. "محدوده آن از برخی از پیچیده ترین بیمارستان های سراسر کشور... به جامعه بيمارستان در مکان هایی مانند Lawton, Okla., و روستایی و بیمارستان در میشیگان بنابراین ما واقعا در تلاش برای ساخت این در دسترس برای همه در سراسر کشور است." جوینر گفت: بودجه کمک خواهد کرد که برای پرداخت بیش از 50 برنامه کارگران در کلینیک مایو روچستر جکسون و محفل ققنوس.

"نیروی انسانی مورد نیاز برای مدیریت برنامه درک داده ها و جمع آوری نمونه ها از بيماران قابل توجهی است" Joyner گفت. "ما در حال ساخت این امکان را برای آنها را به کار محلی خود را با خون به دست آوردن این پلاسما پس از آن لجستیکی بسیار پیچیده است." جوینر گفت: این برنامه خواهد بود به گزارش اولین اطلاعات ایمنی اواخر این هفته و تنظیم است تا اثربخشی گروه مقايسه به تعیین اگر درمان کمک می کند تا نگه داشتن خفیف بيمار از ICU و جدی را از بيمار رو به وخامت است.

شیوع بیماری در Stearns County مربوط به یک 750-کارمند Jennie-O ترکیه فروشگاه گیاهی در ملرس و 700 کارمند زائران غرور مرغ گیاه در بهار سرد. این لینک گیاهی است متعلق به هورمل در حالی که سرما بهار گیاهی است متعلق به برزیل گوشت کنگلومرا JBS که به تازگی خود را بسته 2,000-کارمند گوشت خوک گیاه در وورتهینگتون. فشرده تست باعث موارد در این گیاهان را توضیح می دهد برخی از شیوع بیماری است.

اما ناگهانی سنت افزایش ابر در مورد اعداد به نظر می رسد پیشی 188 مورد در Kandiyohi County, خانه به مشابه گوشت-بسته بندی پایه با تشکر از دو Jennie-O گیاهان با 1200 کارمندان. در حال حاضر دولت به تصویر می کشد گوشت پردازش نقاط داغ اطراف استرنز مارتین و اشراف Cottonwood و Kandiyohi شهرستان به عنوان اثبات نیاز به فشرده تست در مناطق کنگلومرا کرده است.

"اشراف شهرستان در حال حاضر حساب برای ما دومین کل" Walz روز دوشنبه گفت:. "من فکر می کنم آنها در حدود 1100 مورد امروز است. اشراف شهرستان 21,000 مردم است. بنابراین یک نفر در هر 20 نفر آماری آلوده وجود دارد. شهرستان رمزی از سوی دیگر است 550,000 مردم و حدود 500 مورد... ما آزمایش سنگین در Nobles County, اما آن تغییر نمی کند این واقعیت است که ما باید مراقب باشید که همین روند نمی تکثیر خود را در یک رستوران و یا یک مدرسه درس است."

"یک چهارم از تمام موارد ما گزارش در حال حاضر در حال آمدن از آن پنج شهرستان که در حال تجربه قابل توجهی شیوع اطراف تجهیزات پردازش مواد غذایی" گفت: مالکوم. "به طوری که نشان می دهد چگونه به سرعت این شرایط می تواند تغییر در سطح جامعه."

نه بیشتر Minnesotans فوت کرده اند از COVID-19 بیماری ناشی از coronavirus مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش شده در دوشنبه, مه 4. هفت نفر از مرگ و میر ثبت شد در شهرستان Hennepin و دو در Stearns County است. هفت مرگ و میر در میان ساکنان مراقبت طولانی مدت. مرگ جدید به ارمغان بیاورد و در مجموع زندگی از دست رفته در مینه سوتا به 428.

با کمتر از 500 مرگ و میر دولت کمتر مرگ و میر تا کنون از این بوده است پیش بینی شده توسط دولت های مدل برای شروع ممکن است. دانشگاه مینه سوتا دانشکده بهداشت عمومی پروژه های مدل اوج برای دولت برخی از زمان در ماه ژوئن یا جولای و مسلم است که دولت البته برای دیدن 22,000 مرگ و میر در سال. دولت قصد دارد برای به روز رسانی است که مدل در اواخر این هفته.

همچنین در روز دوشنبه دولت ثبت یکی دیگر از 571 موارد در 3,309 آزمون از روز و ICU استفاده پرید 11 نفر به 166 تخت ICU در استفاده از coronavirus یک رکورد جدید.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب