بورلی گادفری ستون: Proctor دانش آموزان در حفظ و نشر رگه زنده

راستش من teared تا دوباره فقط با تایپ کردن آن را. برخی از روزنامه نگاران که به جوهر در خون خود. ناظر بالا, معل

توسط NEWSMINERAL در 14 اردیبهشت 1399

راستش من teared تا دوباره فقط با تایپ کردن آن را.

برخی از روزنامه نگاران که به جوهر در خون خود. ناظر بالا, معلم مدرسه, Nathan Johnson یکی از آنها است. هر سال او منجر دانش آموزان خود را از طریق نه مسائل مدرسه, مقاله در هر شماره بهتر از گذشته به عنوان دانش آموزان در طول سال است.

او نمی خواهید برای متوقف کردن این حرکت. بنابراین زمانی که COVID-19 همه گیر تعطیل و ساختمان آن را متوقف نمی این روزنامه نگاران دانشجویی از مستند زمان ما زندگی می کنند. کاغذ کپی تحویل داده می شود باید به حدود 550 دانش آموزان در کلاس 9-12 این هفته است.

بیشتر بخوانید: (2015 -) ناظر دبیرستان جشن سال 90 از پتک

در روز قبل از آموزش آنلاین آغاز شده Johnson, صحبت با همکاران در مورد روزنامه. "همه با من صحبت کرد گفت:" شما نیاز به قرار دادن یکی از,'," او گفت:.

"من می خواستم به نگه داشتن حداقل برخی از مرتب کردن بر اساس حالت عادی" جانسون گفت. "بچه ها در خانه خود نشسته میز آشپزخانه, انجام, مدرسه, در حال حاضر, و آنها در حال قطع کردن از دوستان و معلمان است. و این فشار بزرگ."

صحبت جانسون برای یک دقیقه و معلوم می شود که او واقعا — واقعا — در مورد مراقبت نیست که یکی به رها کردن توپ. در این مقاله پس از همه, دارای یک سابقه طولانی است.

Proctor High School journalism teacher Nathan Johnson stands beside a box of 650 copies of The Mallet, Volume 71, No. 7, on April 24. (Beverly Godfrey / bgodfrey@duluthnews.com)

ناظر دبیرستان, روزنامه نگاری, معلم, Nathan Johnson در کنار یک جعبه 650 نسخه از پتک حجم 71 شماره 7 در آوریل 24. (بورلی گادفری / bgodfrey@duluthnews.com)

اولین شماره از پتک روزنامه منتشر شد در ماه اکتبر سال 1925. این نام پس از لوکوموتیو است که نشسته است توسط شهر گلف. آن قافیه با "باله." وقتی که من پرسید که چگونه است که در این سال حجم 71 گرفتن ما را به سال 1949 و مهلت خط 47 سال ما را به عقب به سال 1973 جانسون اشاره من به پدر خود. چرا که این "جوهر خون او" چیزی را می توان تا حدودی به معنای واقعی کلمه.

فیل جانسون مدرسه روزنامه نگاری معلم برای 32 سال از سال 1974 تا بازنشستگی اش در سال 2006 زمانی که پسرش این کار را کردم.

Phil Johnson was the adviser for The Mallet, the Proctor High School student newspaper, for 32 years. Now his son, Nathan, fills that role. (2015 file / News Tribune)

فیل جانسون مشاور برای پتک های Proctor, دختر مدرسه روزنامه برای 32 سال است. در حال حاضر پسرش ناتان را پر می کند که نقش. (2015 file / News Tribune)

"تاریخ اولیه است که نوع ناقص" فیل گفت. پتک شروع به عنوان بخشی از Proctor مجله. در برخی از نقطه در اواخر 1940s شد خود را انتشار; محدود کتاب از هر مسئله قدمت آن به که بار اقامت در مدرسه. فیل ارقام که وقتی کسی دوباره شروع دوره شماره. و که هیچ-از دست رفته-مهلت خط? آغاز شده است که با فیل.

پتک دیگر فن در مدرسه اصلی تیم Rohweder. او گفت که او می بیند کاغذ به عنوان یک رکورد و او با استفاده از آن در هنگام استخدام کارکنان جدید به آنها یک حس از جامعه مدرسه, آب و هوا و فرهنگ است.

"من فکر می کنم که یک نسخه آمده در طول COVID زمان است که نه تنها یک عهد به آقای جانسون و دانش آموزان خود را, اما همچنین آن را برای رفتن به یک رکورد بزرگ از زندگی در Proctor دبیرستان در طول این زمان," او گفت:. "این هیجان انگیز است و من با افتخار از آنها را برای او آماده است."

Rohweder به طور منظم کار می کند با پتک کارکنان به عنوان آنها کشف کردن آنچه داستان را بنویسید. او گفت که او لذت می برد به دانش آموزان آزادی است.

"من فکر نمی کنم من هرگز اجازه نمی دهد یک دانش آموز در نوشتن یک داستان و سانسور همه چیز," او گفت:. "برای من این یک تجربه یادگیری است."

Proctor High School junior Josie Maahs said she hopes the latest issue of her school newspaper will help students feel like someone is thinking of them. (Submitted photo)

ناظر دبیرستان junior جوزی Maahs گفت که او امیدوار است این آخرین شماره از مدرسه روزنامه کمک خواهد کرد که دانش آموزان احساس می کنید مانند کسی است که تفکر آنها. (ارسال عکس)

پتک کارکنان نویسندگان جوزی Maahs, 17 یک کاربر از پایک دریاچه و مکنزی Gunderson, 17 یک کاربر از Proctor را هر دو بود ویراستاران در سال آینده.

جوزی گفت: او را از دست ندهید نوشتن در مورد رویدادهای منظم مانند مدل و زمستان ورزشی. او را دست به طور منظم ویژگی های صفحه که در آن دانش آموزان خواهد بود پرسید: سوالات خنده دار. "این غم را نمی شود قادر به انجام این کار است," او گفت:.

اما او ابراز امیدواری کرد که این موضوع خواهد بود محبوب تر از حد معمول از آن در حال تحویل به دانش آموزان خانه.

"شما احساس می کنید مانند شما در حال یک بخشی از این جامعه" جوزی گفت. "گرفتن اطلاعات از کسی که شما را در راهرو و یا صحبت کردن در ناهار است که واقعا مهم است."

جوزی سهم به این مقاله یک مقاله در مورد مصرف رسانه و سلامت روان. او همچنین از ارائه این مشاوره: "آیا خود را آنلاین مدرسه فقط آن را انجام داده و با بیش از."

"من فکر می کنم آن را واقعا مهم است هنوز هم سعی کنید و ارتباط با مردم," او گفت:. "ما فقط باید به هم بچسبند. آن را سخت برای همه است."

"How I spent my day of quarantine" is how Proctor High School junior McKenzie Gunderson describes this photo. She holds the coho salmon she caught near Lake Superior's Apostle Islands on April 24. (Submitted photo)

"How I spent my بعد از قرنطینه" است که چگونه Proctor دبیرستان junior مکنزی Gunderson توصیف این عکس. او دارای coho salmon او گرفتار در نزدیکی دریاچه سوپریور در صورت تصويب سلیمان در آوریل 24. (ارسال عکس)

مکنزی به نفع نظر نوشتن اجازه خوانندگان می دانم که آنچه که او فکر می کند در مورد همه چیز. سهم خود را به آخرین مسئله در مورد همه چیز برای انجام در حالی که شما خسته هستید, در قرنطینه.

"ما فقط تلاش برای نگه داشتن همه چیز را به عنوان طبیعی که ممکن است," او گفت:. "من فکر می کنم آن را واقعا سرد است که معلم ما قرار داده و در همه کار برای به دست آوردن کاغذ هنوز."

ناتان جانسون گفت: تلاش خود را کمک کرده بود توسط این واقعیت معلمان در Proctor در حال حاضر با استفاده از آموزش آنلاین خدمات بوم و دانش آموزان خود را در حال عادت به استفاده از Google Docs و دیگر محصولات آنلاین.

"این یک برنامه" Rohweder گفت. "شما می دانید, رسانه های چاپی, بدیهی است, چیزی است که بسیاری از مدارس در حال حرکت به دور از آنها در حال انجام بیشتر آنلاین. اما ما متعهد به نگه داشتن رسانه های چاپی رفتن و به ما بچه ها فرصت برای نوشتن. ما در حال رفتن به اجازه دهید که متوقف شود. من هیجان زده برای دیدن آنچه که آنها تولید در اینجا در طول این زمان."

A box of 650 copies of The Mallet, Volume 71, No. 7, Proctor High School's student newspaper, await delivery on April 24 at the Esko home of teacher Nathan Johnson. (Beverly Godfrey / bgodfrey@duluthnews.com)

یک جعبه 650 نسخه از پتک حجم 71 پلاک 7 Proctor دبیرستان, دانش آموز, روزنامه, در انتظار تحویل در آوریل 24 در Esko خانه معلم Nathan Johnson. (بورلی گادفری / bgodfrey@duluthnews.com)

تاریخچه آن, سنت, مسئولیت آنهایی که ضبط آنچه اتفاق افتاده است — هیچ یک از آن را از دست داده است در هر یک از آنها, آنها, معلم, معلم بازنشسته اصلی و یا نوجوان ،

"من فکر می کنم دانش آموزان هنوز هم مانند همه چیز بر روی کاغذ و نه فقط همه بازی های آنلاین, حتی اگر آن را ممکن است به نظر می رسد که" مکنزی گفت.

Rohweder گفت که او امیدوار کلاس را نشر یک مقاله در این سال به قرار دادن همه چیز در, ممکن است, اما در آن زمان او صحبت های زیادی شد و هنوز هم بلاتکلیف است. یا نه اتفاق می افتد که ناتان جانسون هنوز هم نمی سرگرم کننده هر گونه بحث از دست رفته مهلت.

"آن را از دست ما," او گفت:. "که واقعا در کنترل ما, بنابراین من می خواهم بگویم ما خوب است. شاید که مصنوعی تصمیم, اما این نوع از قانون خدا است که ما در حال برخورد با."

پتک می کند باید یک حضور آنلاین بیش از حد. بازدید از مدرسه وب سایت برای اطلاعات بیشتر: hs.proctor.k12.mn.ما.

به خرید یک کپی از روزنامه برای 50 سنت ایمیل ناتان جانسون در njohnson@proctor.k12.mn.us.

بورلی گادفری است ویژگی های سردبیر اخبار تریبون. نوشتن برای او در bgodfrey@duluthnews.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب