کلیپ های صوتی در سرنگونی دولت راجستان واقعی را می توان خارج از کشور فرستاده شده برای آزمون: CM Gehlot

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 23 سال 2020 7:13:45 pm راجستان وزیر Ashok Gehlot در

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 23 سال 2020 7:13:45 pm
Audio clips on toppling Rajasthan govt genuine, can be sent abroad for tests: CM Gehlot راجستان وزیر Ashok Gehlot در حالی که صحبت کردن به خبرنگاران گفت.

آموزش اسلحه خود در اتحادیه وزیر Gajendra سینگ Shekhawat راجستان وزیر Ashok Gehlot در روز پنج شنبه گفت: این ادعا کلیپ های صوتی در سرنگونی دولت کنگره را واقعی بودند و آن را می توان فرستاده شده به خارج از کشور به صورت قانونی انجام شد. بدون در نظر گرفتن وزیر نام Gehlot سوال که چرا او نمی آیند به یک نمونه صدای.

"اگر آنها فکر می کنم آنها اعتماد ندارند راجستان دولت و سپس آنها می توانند ارسال های صوتی-نوار به FSL آژانس ایالات متحده برای یک صدای تست. آنها باید گام به جلو و تحت صوتی آزمون. اتحادیه وزیران/MLAs/نمایندگان مجلس به سخنرانی بنابراین هر کس می داند آن است که صدای خود" Gehlot به خبرنگاران گفت:.

توسعه می آید یک روز پس از سانتی متر Gehlot نوشت: نخست وزیر نارندرامتهم Shekhawat و دیگر BJP رهبران تلاش برای سرنگونی دولت از طریق "اسب معاملاتی". Shekhawat قبلا رد کرده است که او نمیفهمد در کلیپ های صوتی و گفت: او باز است به یک پروب.

دنبال راجستان دولت در بحران زندگی می کنند به روز رسانی

"من نوشت: به ساعت آن را به عنوان یک دموکراسی است. من نوشت و آن را به طوری که او نمی گویند که او نمی باید اطلاعات و یا مردم خود را به او ناقص اطلاعات. من آن را نوشته است به طوری که اگر دیدار من با او نمی گوید که او نمی دانست که در مورد آن" Gehlot گفت.

کنگره دولت در دولت است که در حال مبارزه با شورش های Sachin خلبان و 18 MLAs است ادعایی که به بیرون درز نوار است که به طور گسترده ای منتشر شده در رسانه های اجتماعی تا به حال اتحادیه وزیر Gajendra سینگ Shekhawat کنگره MLA Bhanwarlal شارما و و BJP رهبر سانجی جین ظاهرا توطئه برای بیرون راندن Ashok Gehlot دولت است.

نوار ذکر "Gajendra سینگ" و اگر کنگره ادعا کرده است که این در واقع Shekhawat های دپو ظ توسط دولت با راجستان پلیس و اداره مبارزه با فساد نکنید می گویند ،

در مصاحبه ای با بیان Shekhawat گفته است که Gehlot در تلاش بود برای بدنام کردن او را. "در ابتدا من فکر کردم که او با استفاده از شانه های من برای آموزش اسلحه خود را PCC رئیس (خلبان) اما در حال حاضر من می دانم او تلاش برای کشتن دو پرنده با یک سنگ: پایان Sachin خلبان و بدنام کردن من. همه من باید انجام شود این است که من خود را شکست داد (Gehlot را) پسر Vaibhav در انتخابات [از جوداپور Lojk سبها صندلی]"

بی جی پی در ضمن خواستار یک نوبت پروب به تلفن مورد بهره برداری.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب