در صفحه اصلی در کلگری وحشی defenseman مت Dumba همچنان امیدوار و خدا را شکر که او منتظر هاکی بازگشت

اما در پنج شنبه, مه 14 صحبت با خبرنگاران از طریق زوم از خانه اش در کلگری, آلبرتا, Dumba صحبت به جای چگونه پر ب

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399

اما در پنج شنبه, مه 14 صحبت با خبرنگاران از طریق زوم از خانه اش در کلگری, آلبرتا, Dumba صحبت به جای چگونه پر برکت او است در صورت عدم اطمینان آوردن مقدار بسیار زیادی از جهان است.

"من در یک وضعیت که در آن من یک سقف بالای سر من من کردم صورتحساب پرداخت کردم (مواد غذایی در یخچال و دوست داشتنی-آنهایی که در اطراف من, بنابراین من بسیار خوش شانس" گفت: Dumba شده است که بخشی از تلاش برای حراج کردن برخی از خاطرات شخصی به سود در صفحه اصلی برنامه های مدرسه در مینه سوتا است. "من فکر می کنم از طریق تمام مراحل کار انسان دوستی و مردم در کمک به یکدیگر است که ما چگونه از طریق چیزی شبیه به این."

برداشت توسط وحشی در دور اول (هفتم کلی) در سال 2012 NHL پیش نویس Dumba خود را بزرگ لیگ اولین بازی در فصل 2013-14 و به سرعت خودش را به عنوان یک به طور منظم در مینه سوتا آبی خط.

طرفداران آمد به پیش بینی خود را تاول کف دست زدن شات از نقطه زمانی که وحشی بودند در بازی قدرت و Dumba بریده اوج حرفه ای ادبانه (14 اهداف 50 امتیاز در 82 بازی) در 2017-18 فصل است. که با تلاش به دست آورده او را پنج سال قرارداد می پردازد که به طور متوسط حقوق و دستمزد 6 میلیون دلار در سال است.

او برای شروع فصل بعد هنگامی که در دسامبر. 15, 2018 در یک مبارزه در مقابل متی Tkachuk از Calgary Flames Dumba دچار پاره شده عضله سینه ای بزرگ به پایان رسید که او فصل است. او پشت در یخ در 2019-20 البته با کاهش حملات شماره (24 امتیاز در 69 بازی) و وحشی بودند ساخت یک فشار برای فینال حذفی نقطه در کنفرانس غرب که فصل متوقف شد.

که او را در بازگشت به خانه در غرب کانادا که در آن Dumba گفت که مقامات در حال همه گیر بسیار جدی و او شده است quarantining در خانه. او با گذشت زمان آموزش یک سگ جدید به نام وینونا کار کردن در خانه بدنسازی و انتظار. اگر و هنگامی که طبیعت را فرصتی برای تکمیل که فشار برگشتی یک راز است و Dumba پذیرفته شده است که سخت است.

"من فکر می کنم این درست است که ناشناخته است. این فصل بیش نیست اما ممکن است شروع آن ممکن است نه" Dumba گفت. "فلیپ flopping هر هفته که می رود و شما فقط مطمئن شوید که در مورد هر چیزی ، معمولا برای ما بازیکنان هاکی خیلی بتن. شما یا بازی و یا شما نیست."

وحشی بازیکنان مانده اند در تماس از طریق به طور منظم چت گروهی درست مثل دوستان از هر محل خواهد بود. آنها تا به حال برنده 8 از 11 بازی قبل از تعلیق های نجومی کشیدن در یک نقطه برگشتی — که آنها از دست رفته در فصل گذشته با Dumba در قفسه با توجه به آسیب دیدگی — و در حال خارش است که شانس به حداقل پایان همه چیز بر روی یخ.

"وجود دارد بسیار سخت کار می کنند که به آن رفت و دید که همه به هدر خواهد بود بسیار مایه تاسف است" Dumba گفت. "بنابراین من حدس می زنم خواهیم دید چه اتفاقی می افتد. من فکر نمی کنم کسی بتن حقایق و یا خرما و یا هر چیزی شبیه به آن. بنابراین من فقط می تواند در حالت آماده به کار مانند بقیه از ما, من حدس می زنم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن