Astro باب: ستاره دنباله دار NEOWISE باعث روشن ظاهر در سپیده دم — بیا!

من اولین تلاش برای دنباله دار NEOWISE صبح شنبه, جولای 4. من احتمالا باید تبدیل به اطراف و عقب رفته است اما وج

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399

من اولین تلاش برای دنباله دار NEOWISE صبح شنبه, جولای 4. من احتمالا باید تبدیل به اطراف و عقب رفته است اما وجود دارد فقط به اندازه کافی از باز شدن در ابرها به ارائه یک ذره امید بنابراین من آن گیر کرده است. خوشحال شدم.

ستاره دنباله دار NEOWISE (C/2020 F3) گرد خورشید در روز 3 ژوئیه در فاصله فقط 27.3 میلیون مایل (44 میلیون کیلومتر) و ... جان سالم به در برد! در حال حاضر آن قدر اول به جسم قابل رویت در سپیده دم کم در شمال شرقی آسمان در زیر ستاره درخشان Capella در ارابهران. که مقدار زیادی روشن به طور معمول برای دیدن با چشم غیر مسلح اما ستاره دنباله دار باید در رقابت با طلوع نور مهتاب و ارتفاع بسیار پایین است (که در آن هوا را جذب نور آن) برای حدود یک هفته تا آن را بهتر قرار داده شده است.

Wow! Chris Schur of Payson, Arizona captured Comet NEOWISE (C/2020 F3) in a rapidly brightening dawn sky on July 4 with a 4-second exposure using a Canon XTi at ISO 400 and a 6-inch f/6.3 Schmidt-Newtonian telescope. The comet displayed a bright, strongly condensed head and a delicate dust tail fanning to the southwest. Schur said it was easy in 9×60 binoculars but not visible with the naked eye. Chris Schur

وای! کریس Schur از پیزان آریزونا دستگیر ستاره دنباله دار NEOWISE (C/2020 F3) در یک سرعت در حال روشن سپیده آسمان در جولای 4 با 4-قرار گرفتن در معرض دوم با استفاده از یک کانن XTi در ISO 400 و 6 اینچ با f/6.3 اشمیت-تلسکوپ نیوتنی. ستاره دنباله دار ها نمایش داده می شود روشن به شدت چگال سر و ظریف گرد و غبار دم فانینگ به جنوب غربی است. Schur گفت: از آن آسان بود در 9×60, دوربین دوچشمی, اما نه قابل رویت با چشم غیر مسلح. کریس Schur

چند ناظران آن را دیده اند و بدون نوری کمک اما بسیاری پیدا کرده اند آن را در دوربین شکاری هنگامی که آسمان ابری و مه-رایگان. من بهترین مشاهده شد در یک تلسکوپ است. ستاره دنباله دار سر زرد میدرخشد و من می تواند یک بخش از آن فن به شکل دم. بدون ابر NEOWISE را به نظر می رسد بسیار روشن تر است. کریس Schur عکس قطاری از زیبایی ظریف از ستاره دنباله دار کاملا.

Use this map to help you track down Comet NEOWISE in the early dawn sky. Start at Capella, located about 20° high (two fists) a little less than 2 hours before sunrise. (Stellarium with additions by Bob King)

با استفاده از این نقشه به شما کمک کند پیگیری کردن ستاره دنباله دار NEOWISE در سحرگاه آسمان است. در شروع بزبان واقع در حدود 20° بالا (دو مشت) کمی کمتر از 2 ساعت قبل از طلوع آفتاب. (جرقه با ارسال شده توسط Bob King)

برای چند روز آینده NEOWISE احتمالا بعدی غیر ممکن است برای دیدن با چشم غیر مسلح اما 50mm یا دوربین دوچشمی بزرگتر باید آشکار و روشن سر و بخشی از دم ، برای دیدن ستاره دنباله دار شما نیاز به دریافت حدود 2 ساعت قبل از طلوع آفتاب (محاسبه در اینجا) و درایو به یک محل با یک نمایش به عنوان نزدیک به افق شمال شرقی به عنوان امکان پذیر است. NEOWISE تنها می ایستد حدود 3°-5° بالا 1 ساعت و 45 دقیقه قبل از طلوع آفتاب احتمالا بهترین زمان برای آن را ببینید.

در اینجا در Duluth که حدود 3:30-4 a. m. تمرکز من دوربین دوچشمی در ستاره بزبان و پس از آن فقط کاهش یافته است پایین سمت افق تا من زد به ستاره دنباله دار. تتا (θ) و بتا (β) Aurigae نیز مفید ستاره. بین بزبان و تتا شما باید بدون مشکل با ستاره رقص به NEOWISE تا زمانی که آسمان پوشش نیست در رقیق و یا نازک ابرها مثل من بود.

As a bonus for getting up early you’ll get to see Venus rise, too. The white streaks in the background are noctilucent clouds. (Bob King, for the News Tribune)

به عنوان یک پاداش برای زود بیدار شدن شما را به دیدن ونوس افزایش بیش از حد. این رگه های سفید در پس زمینه شب تاب ابرها. (باب پادشاه برای اخبار تریبون)

NEOWISE حرکت به سمت چپ یا شرق در طول هفته های آینده و همچنین صعود کمی بالاتر با هر طلوع تا حدود 11 جولای. پس از آن انتقال به آسمان شب که در آن ما در نهایت آن را ببینید درست تاریکی. تا زمانی که ستاره دنباله دار hews نزدیک به آن روشنایی هوا باید آن را تبدیل یک شی به راحتی هر چند کمرنگ قابل مشاهده با چشم غیر مسلح. عبور از آن نزدیک به زمین در جولای 23rd, در یک فاصله امن از 64 میلیون مایل (103 میلیون متر).

Photo update: Wow to the 5th power! Chris Schur photographed the comet again on the morning of July 5th with a 6-inch refracting telescope. “It really was easy naked eye, like a 3rd mag star in a dark sky,” wrote Schur. He also saw about a degree of tail and remarked on yellow the comet appeared in his telescope. Chris Schur

عکس به روز رسانی: وای به 5 قدرت! کریس Schur عکس ستاره دنباله دار دوباره در صبح روز ژوئیه 5, 6 اینچ refracting telescope. "این واقعا آسان بود با چشم غیر مسلح مانند 3rd مجله ستاره در آسمان تیره و تار" نوشته Schur. او همچنین دیدم در مورد یک درجه از دم و اظهار داشت: در زرد ستاره دنباله دار به نظر می رسد در تلسکوپ خود را. کریس Schur

دیوانه و از دست دادن کمی خواب. من وارد خانه در 4:30 صبح به tweeting پرندگان و یک تخت نرم. و من تا به حال دیده می شود یک نام تجاری جدید ستاره دنباله دار!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب