به عنوان مینه سوتا شل محدودیت تست افزایش می یابد موارد پایدار

دولت در حال حاضر 27,501 آزمایشگاه مورد تأیید و 1,170 مرگ و میر ناشی از این بیماری است. شماره های جدید بر روی پ

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399

دولت در حال حاضر 27,501 آزمایشگاه مورد تأیید و 1,170 مرگ و میر ناشی از این بیماری است.

شماره های جدید بر روی پاشنه از اعلام توسط فرماندار Tim Walz روز جمعه از فاز سوم خود را ایمن ماندن MN طرح است. تغییر تبدیل صفحة سمت بیشتر مجاز تجمعات تا حداکثر اندازه مجاز از 250 نفر است.

به عنوان بخشی از این تغییر ابتدا بعدی یکشنبه, ژوئن 10, رستوران ها و کافه ها قادر خواهد بود برای خدمت به مواد غذایی در داخل خانه ارائه آنها نه پیش افتادن از 50 درصد ظرفیت با سالن ها و اماکن عبادت نیز مجاز به کار گیرند تا 50 درصد ظرفیت است.

همچنین در زیر این کاهش محدودیت های اعمال شده برای اولین بار از ماه مارس به دولت اجازه خواهد داد که عملکرد داخلی, فضاهای سالن های ورزشی و مراکز تفریحی به کار گیرند البته در 25 درصد ظرفیت است.

تغییرات آمده است که مقامات بهداشت برجسته سازگار کاهش نرخ جدید مورد رای دادن در حالی که همچنین با ابراز نگرانی در مورد احتمال موج دوم در چند هفته به دلیل انبوه تجمعات در حال حاضر در جریان است. در حال حاضر در حال تست در حال افزایش است در دولت مورد تعداد plateauing یا متوسط رو به کاهش است.

در اوایل این هفته مقامات بهداشتی توصیه می شود همه کسانی که با حضور در تجمعات به دنبال تست و هجوم مردم برای گرفتن تست شده است و در حال حاضر منعکس شده در این ایالت آزمایش فعالیت است. دولت در روز شنبه گزارش داد 11,144 جدید آزمون ادامه از سه روز که در آن بیش از 38,000 Minnesotans شد آزمایش ویروس.

The test rate for COVID-19 in Minnesota has continued to climb. Source: Minnesota Department of Health

آزمون رای برای COVID-19 در مینه سوتا همچنان به صعود. منبع: مینه سوتا, وزارت بهداشت

در طی این دوره افزایش موارد جدید زوال یافت تا حدودی قطعا امیدوار نشانه.

New cases in the state have not climbed in the same manner as new tests. Source: Minnesota Department of Health.

موارد جدید در دولت اند و نه صعود در همان شیوه ای به عنوان آزمون جدید. منبع: مینه سوتا وزارت بهداشت.

آنچه باقی مانده است دیده شود که تا چه حد گسترده تظاهرات و آرامش محدودیت در هفته گذشته باعث موج جدیدی از موارد در دولت است.

دولت کمیسر بهداشت Jan مالکوم اشاره کرد پیش از آن در هفته است که در حالی که معترضان اغلب با استفاده از ماسک و خطر انتقال COVID-19 کاهش می یابد, خارج از منزل, تظاهرات ساخته شده اجتماعی فاصله تا حد زیادی غیر ممکن است برای کسانی که حضور داشتند. او همچنین اشاره کرد که استفاده از مواد شیمیایی محرک با اجرای قانون -- گاز اشک آور و اسپری فلفل -- به احتمال زیاد بدتر خطر انتقال.

پیش از آن در هفته یک گروه از بیش از 1000 مقامات بهداشت عمومی از سراسر کشور منتشر شد, بیانیه ای که مخالف "هر گونه استفاده از گاز اشک آور و دود و یا سایر مواد محرک تنفسی که می تواند به افزایش خطر ابتلا به COVID - 19 ساخت دستگاه تنفسی بیشتر مستعد ابتلا به عفونت تشدید التهاب موجود و ايجاد سرفه است." سیاتل در حال حاضر ممنوع محرک برای 30 روز.

دولت همچنین گزارش 40 مورد جدید در شهرستان برنج در شنبه و 36 در ماشین چمن زنی.

ایالت توزیع موارد همچنان span شهرستانهای بزرگ و کوچک است. گرافیک جدید به تازگی توزیع شده توسط دولت در بخش بهداشت و درمان, اما نشان می دهد که در حالی که کل آزمایشگاه تایید موارد COVID-19 متمرکز در مترو و در جوامع همراه I-94 شمال سرانه بیماری قابل توجه است outstate و به خصوص جنوب مینه سوتا بسیار سخت تر از بیشتر مترو.

In pure numbers, the COVID-19 case count in the state favors areas of high population. Source: Minnesota Department of Health

در خالص اعداد COVID-19 مورد تعداد در دولت به نفع مناطق پر جمعیت. منبع: مینه سوتا, وزارت بهداشت

When viewed as cases per capita, COVID-19 is high in the inner city but just as high in outstate Minnesota. Source: Minnesota Department of Health

زمانی که به عنوان موارد سرانه COVID-19 بالا در داخل شهر اما فقط به عنوان بالا در outstate مینه سوتا است. منبع: مینه سوتا, وزارت بهداشت

شيوع COVID-19 در خارج از مترو می تواند یک مصنوع از آزمایش اولیه تلاش در جوامع در صفحه اصلی برای پردازش گوشت. اما به عنوان تست برای همه ساکنان با علائم تر می شود به امری عادی و به عنوان مجموع تست های انجام شده روزانه افزایش می یابد سرانه مورد تعداد طول می کشد در ارزش بیشتر.

در یکی دیگر از امیدوار نشانه ICU استفاده برای COVID-19 در حال حاضر کاهش یافته و برای هشت روز. در حال حاضر 206 تخت ICU در حال استفاده هستند برای مراقبت از COVID-19 در دولت با 267 تخت در استفاده از برای غیر بستری و مراقبت از بیماری است.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب