مینه سوتا کلیساها می تواند بازگشایی روز شنبه با محدودیت های جدید عروسی و مراسم تشییع جنازه مجاز

این حرکت در می آید و پس از فرماندار مواجه واکنش پس از اعلام آخرین دور از reopenings برای رستوران ها و سالن اجا

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399

این حرکت در می آید و پس از فرماندار مواجه واکنش پس از اعلام آخرین دور از reopenings برای رستوران ها و سالن اجازه می دهد رستوران ها و کافه ها برای خدمت به عنوان بسیاری از 50 در محیط بیرون از منزل نگهداری می شوند اما این کلاه در داخل سالن خدمات عبادت در 10.

و آن را دنبال کرد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در تماس با دولت به استانداران اجازه می دهد تا خانه عبادت برای بازگشایی به صورت حضوری خدمات بیش از آخر هفته. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: تمام اماکن عبادت باید در نظر گرفته شود ضروری ارائه دهندگان خدمات در طول بیماری همه گیر.

جدید هدایت خواهد اجازه می دهد خانه عبادت برای نگه داشتن داخل ساختمان خدمات تا 25 درصد از آتش خود را مارشال تعیین ظرفیت در حضور و غیاب به عنوان طولانی به عنوان اجتماعی فاصله اقدامات در اثر فشرده تمیز کردن اقدامات در نظر گرفته شده است. بیش از 250 نفر اجازه داده می شود به جمع خدمات در محیط داخلی و یا در فضای محیط است.

هدایت نمی کند نیاز به خانه عبادت برای بازگشایی و رهبران در هر یک قادر خواهد بود تا تصمیم بگیرند که آیا آنها می خواهند به بازگشایی و یا صبر کنید. و وضعیت سلامت رهبران توصیه می شود که مسن تر Minnesotans و کسانی که با مسائل مربوط به سلامت نه حضور این فرد در مراسم.

"اجتماعات بزرگ در ادامه به ارائه روشن, مستند خطر برای افزایش گسترش COVID-19," کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم گفت. "حتی اگر ما به آرامی و با دقت تلاش برای باز کردن فرصت برای Minnesotans برای از سرگیری فعالیت های است که بسیار مهم است این بدان معنا نیست که ما در طرف دیگر از این. ما در موقعیتی نیستیم که قادر به رها کردن همه کسانی که اقدامات احتیاطی. این یک بازگشت به حالت عادی است."

راهنمایی برای reopenings گسترش خواهد به خانه عبادت خانه های مراسم تشییع جنازه و امکانات است که میزبان مراسم عروسی, آداب و رسوم, برنامه ریزی عبادت یا کتاب مطالعات به عنوان طولانی به عنوان آنها ملاقات کلاه در شرکت کنندگان و نیاز عبادت از خانواده ها باقی می ماند حداقل شش فوت از هم جدا. اما مقامات بهداشتی دولت گفت: دستور نمی خواهد اجازه می دهد پذیرایی یا سایر گردهمایی های اجتماعی به دنبال مراسم.

Walz و مقامات بهداشتی دولت گفت: آنها آهسته به اجازه بزرگتر خدمات کلیسا در اوایل هفته به دلیل برخی از محله های کشیش نشین می تواند افزایش خطر ابتلا به علائم شدید از COVID-19. و مقامات بهداشت با اشاره به مطالعات انجام شده نشان داد که آواز بود به خصوص موثر در گسترش ویروس.

رهبران مینه سوتا کاتولیک کنفرانس و کلیسای لوتری-میسوری کلیسایی روز چهارشنبه اعلام کردند که با بازگشایی در هفته آینده با یا بدون موافقت با دولت. و اعلام sped تا Walz دولت تصمیم گیری های اطراف اجازه ایمان سازمانهای دوباره آنلاین.

"همانطور که ما حرکت را امتحان کنید و برخی از این اماکن از عبادت باز کردن آنها انجام می شود با هدف مشترک از ایمنی و امنیت نه تنها عبادت بلکه از جامعه در بزرگ" Walz گفت. "این یک راه برای ما به همکاری با هم در توافق با اسقف اعظم و به خصوص در اطراف ایمان کاتولیک اما گسترش به دیگران است."

برخی از رهبران کلیسا در روز شنبه جشن گزینه به رزومه فرد در خدمات. و گفتند که اکو دولت توصیه که parishioners مسن تر از 65 عبادت از راه دور.

"من خوشحال هستم به شما اجازه می دانم یک پیشرفت مهم در کشور ما است که اجازه خواهد داد که برای بیشتر عبادت فرصت ها برای همه مردم است. این دستیابی به موفقیت است که مطابق با نیاز ما برای محافظت از بهداشت عمومی به عنوان ما را قابل احتیاطی در چگونه ما گرد هم می آیند و دعا" Rev. Michael J. Hoeppner اسقف کروکستون کاتولیک اسقف نشین در گفت و محله های کشیش نشین در یک نامه. "ما تعهد خود را به خوبی شهروندان در هنگام ارائه در جوامع ما و برای کار با مقامات دولتی برای ترویج منافع مشترک است."

قانونگذاران جمهوریخواه کنگره که ابراز نا امیدی در اوایل این هفته بیش از تاخیر در اجازه می دهد کلیساها به بازگشایی در روز شنبه از ایشان تشکر رهبران مذهبی برای هل دادن Walz دولت به تجدید نظر در موضع خود.

"من می خواهم برای تشکر از ایمان رهبران که پا به مطمئن شوید که گروه های مذهبی بودند و نه درمان متفاوت نسبت به دیگر کسب و کار. بسیاری از آنها را به صرف چند ماه گذشته تطبیق وزارت خود در آماده سازی برای بازگشایی," رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake گفت: در انتشار اخبار. "آنها به حق احساس پشت سمت چپ به عنوان کسب و کارهای دیگر داده شد اتاق بیشتر برای بازگشایی شده است."

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب