Arvind Kejriwal خواسته نوبت حمله به پنجاب hooch تراژدی به عنوان تلفات افزایش به 84

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: اوت 2, 2020 1:14:06 pm پنجاب وزیر Amarinder سینگ و دهلی و

توسط NEWSMINERAL در 12 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: اوت 2, 2020 1:14:06 pm
punjab hooch tragedy, punjab hooch tragedy death toll, kejriwal cbi probe punjab liquor deaths, arvind kejriwal, punjab spurious liquor deaths, punjab news پنجاب وزیر Amarinder سینگ و دهلی وزیر Arvind Kejriwal.

دهلی وزیر Arvind Kejriwal روز یکشنبه خواستار یک نوبت حمله به پنجاب hooch تراژدی است که ادعا 84 زندگی می کند تا کنون. با توجه به توییتر Kejriwal که Aam Aadmi Party (AAP) در مخالفت در پنجاب ادعا کرد که هیچ یک از قاچاق مشروب موارد از چند ماه گذشته حل شده است.

"غمگین از دست دادن زندگی در پنجاب با توجه به قاچاق مشروب. دولت نیاز به بلافاصله اقدامات لازم برای جلوگیری از چنین مافیایی" او شده در سایت میکرو وبلاگ نویسی.

"در این مورد باید دست به ابتکارات بلافاصله به هیچ کدام از قاچاق مشروب موارد از چند ماه گذشته حل شده است توسط پلیس محلی" او اضافه شده است.

در روز شنبه مرگ و میر در پنجاب hooch تراژدی افزایش یافت و به 84 با دولت ادعا می کنند که آن را تا به حال گران قاچاق مشروب سر و صدا در سراسر چندین ولسوالی از ترن ترن به Shambhu مرز (Patiala منطقه) با Haryana.

وزیر Amarinder سینگ معلق هفت مالیات غیر مستقیم & مالیات ماموران و بازرسان همراه با دو DSPs و چهار SHOs از پنجاب ، CM همچنین اعلام کرد Rs 2 لاخ سابق gratia غرامت به خانواده های متوفی.

پلیس پنجاب در ضمن بازداشت 17 بیشتر افراد در نظر گرفتن مجموع دستگیری در این مورد به 25. این ادعا به انجام بیش از 100 حملات در طول روز در مناطق آسیب دیده — امریتسار (Rural), Gurdaspur و ترن ترن همراه با مکان های مختلف دیگر در داخل و اطراف Rajpura و Shambhu مرز.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب