J&K: R R Swain به عنوان منصوب جدید CID سر

توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 9:12:39 pm در ضمن, دیپاک کومار, 19

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 9:12:39 pm
در ضمن, دیپاک کومار, 1993 دسته JK کادر IPS افسر بود که اضافی مدیر کل پلیس راه آهن, J&K هم منتقل شده است. (بازنمودی تصویر)

این جامو کشمیر دولت دوشنبه منصوب R R Swain یک سال 1991 دسته JK کادر IPS افسر در انتظار سفارشات ارسال در صفحه اصلی بخش به عنوان اطلاعات جدید رئیس اتحادیه خاک.

Swain منصوب شد به عنوان مدیر کل اضافی از پلیس CID. او جایگزین Dr B. Srinivas یک batch 1990 JK کادر IPS افسر که در حال حاضر شده است پست شده به عنوان فرمانده کل خانه پاسداران دفاع مدنی دولت فاجعه نجات نیروی.

Srinivas را نیز نگه داشتن شارژ به عنوان مدیر آتش نشانی و خدمات اضطراری, J&K علاوه بر وظایف خود را تا سفارشات بیشتر تسکین V K Singh, مدیر کل زندانها از پرداخت هزینه اضافی از این پست های دولتی دستور صادر شده در اینجا گفت.

در ضمن, دیپاک کومار, 1993 دسته JK کادر IPS افسر بود که اضافی مدیر کل پلیس راه آهن, J&K هم منتقل شده و ارسال شده به عنوان مدیر عامل Police Housing Corporation. او همچنین مسئول ADGP راه آهن, J&K علاوه بر وظایف خود را تا سفارشات بیشتر آن اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن