ضد کا تظاهرات: دو مغازه های مهر و موم شده به عنوان دولت شروع به بهبود می یابند خسارت

نوشته شده توسط Asad Rehman | لکنو | انتشار: 1 جولای سال 2020 1:56:56 am در ابتدا 57 نفر در سراسر چه

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399
نوشته شده توسط Asad Rehman | لکنو | انتشار: 1 جولای سال 2020 1:56:56 am
up caa protest, up caa protest violence, up caa protests arrests, up caa protests recovery, Lucknow caa protests, Lucknow caa protests damage recovery, up police در ابتدا 57 نفر در سراسر چهار ایستگاه های پلیس خدمت کرده بودند اعلامیه برای بازیابی Rs 1.55-کرور در خسارت است. در مارس عکس و آدرس نمایش داده شد در هوردنجس. (عکس)

در ابتدا لکنو دولت در روز سه شنبه دو مهر و موم شده از مغازه به عنوان بخشی از آن درایو برای بازیابی خسارت برای تخریب عمومی و خصوصی خواص در جریان تظاهرات برگزار شده در دسامبر 19 برابر شهروندی متمم قانون و پیشنهاد سراسر کشور ثبت ملی شهروندان است.

لکنو (Sadar) Tehsildar Shambhu شاران سینگ گفت: یک فروشگاه پوشاک با نام مد نیویورک مرکز و فروشگاه های ناخواسته در Hasanganj ایستگاه پلیس در منطقه مهر و موم شد "از نظر نظم گذشت ADM (Transgomti) Vishwa بوشان Mishra در فوریه 13 سال 2020".

آشغال فروشگاه صاحب Maahenoor چودری و پوشاک فروشگاه دستیار مدیر فروشگاه Dharamveer سینگ در میان آنها 13 Mishra دستور داده بود به پرداخت Rs 21.76 لاخ ظرف مدت 30 روز برای نابودی خواص در Hasanganj ایستگاه پلیس در منطقه است. عدم پرداخت را در نتیجه دلبستگی خواص به منظور هشدار داده بود.

Tehsildar سینگ گفت: "اگر مردم می پرداخت خسارت در حال حاضر ما پاک مهر از خواص. از فردا ما می رویم به ضمیمه خواص بیشتر برای دیگر defaulters به عنوان به خوبی."

در ابتدا 57 نفر در سراسر چهار ایستگاه های پلیس خدمت کرده بودند اعلامیه برای بازیابی Rs 1.55-کرور در خسارت است. در مارس عکس و آدرس نمایش داده شد در هوردنجس. کنگره رهبر و فعال اجتماعی Sadaf جعفر (44) بازنشسته IPS افسر SR Darapuri (77) و فعال محمد شعیب (73) شد و در این فهرست است.

در مارس 10, لکنو دولت گفت: 13 از 57 را به پرداخت 10 درصد اضافی در عرض یک هفته یا در زندان.

پس یک پیشنهاد از اللهبد دادگاه عالی در میان همه گیر از لکنو دولت در مارس 20, متوقف شد, و تمام اقدامات سرکوبگر مانند دلبستگی از خواص و دستگیری برای بازیابی خسارت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن