Amit Shah روشن در شایعات: "من کاملا سالم لازم نیست هر بیماری'

نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | به روز شده در: 9 مه سال 2020 5:29:36 pm اتحادیه خانه وزیر Ami

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | به روز شده در: 9 مه سال 2020 5:29:36 pm
I am not suffering from any disease: Amit Shah quashes rumours of ill health اتحادیه خانه وزیر Amit Shah به نظر می رسد در طول نخست وزیر نارندرا مودی (نهان) تعامل با رئیس وزرای کشورهای مختلف/UTs از طریق ویدئو کنفرانس به بحث در مورد وضعیت ناشی به رمان coronavirus همه گیر در دهلی نو, جمعه, مارس 27 سال 2020 است. (PTI)

به دنبال پایان دادن به شایعات در مورد سلامت خود دور ساخت در رسانه های اجتماعی, صفحه اصلی, وزیر آمیت شاه در روز شنبه اعلام کرد که او سالم است و نه درد و رنج از هر گونه بیماری.

"من می خواهم برای روشن شدن امروز که من کاملا سالم و من نمی باید هر گونه بیماری" شاه گفت: در یک یادداشت او ارسال شده در توییتر. منابع گفت: BJP بود مشتاق به هیچ کس شایعات به عنوان "آنها نادرست و بد در نظر گرفته شده."

صفحه اصلی وزیر گفت: در چند روز گذشته وجود داشته است شایعات در مورد سلامتی خود را در رسانه های اجتماعی. "حتی برخی از توییتی دعا برای مرگ" شاه گفت.

سابق BJP رئیس جمهور گفت که او نمی توجه به شایعات به او مشغول بود در این دولت در مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس. "کشور در حال حاضر مبارزه جهانی بیماری های کروناویروس و به عنوان من را مشغول بودن خانه وزیر کشور, من با توجه به تمام این. زمانی که این آمد و به من اطلاع اواخر شب, من فکر کردم که همه این افراد باید خود لذت ببرید خیالی افکار. بنابراین من نمی دهد هر گونه توضیح."

I am not suffering from any disease: Amit Shah rejects rumour of his ill health آمیت شاه در ملاقات با DGs از همه مرکزی مسلح نیروی انتظامی(منبع: توییتر/Amit Shah)

"اما میلیون ها نفر از حزب کارگران و من به خوبی wishers ابراز نگرانی زیادی برای دو روز. من چشم پوشی نمی تواند نگرانی خود را. بنابراین من می خواهم برای روشن امروز که من کاملا سالم و من نمی باید هر گونه بیماری," او گفت:.

شاه حتی گفت: با توجه به هندو باور شایعات در مورد سلامت می تواند به تقویت فرد بیشتر است. "من می خواهم درخواست هر فرد از جمله به این مذاکرات بی معنی و اجازه دهید من می توانم کار من و آنها ممکن است پیش بروید انجام آنها" شاه نوشت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن