مهم است به بازی و پیروزی برابر بازیکن برتر: Harikrishna

غالب همه گیر نهفته است فعالیت های ورزشی در درجات مختلف. اما شطرنج بازیکنان از باشگاه های سطح به نخبگان جهان نی

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399

غالب همه گیر نهفته است فعالیت های ورزشی در درجات مختلف. اما شطرنج بازیکنان از باشگاه های سطح به نخبگان جهان نیست شکایت با توجه به تعداد نقد و سرشار از رویدادهای آنلاین در دسترس است.

GM P. Harikrishna است که در میان چند آنهایی که خوش شانس برای بازگشت به جهان سخت ترین تور.

داشتن دو بار در کلکته در حال حاضر لغو شطرنج Grand تور هاری را در اولین میلیون دلار مگنوس کارلسن شطرنج تور با آخر این هفته $150,000 Chessable کارشناسی ارشد.

فرصت عالی

آرام هاری باز به هندو. "بازی کردن در شطرنج تور بزرگ است. برای من مهم ترین چیز این است که بازی بهترین بازیکن و برنده.

"این یک فرصت برای تست مهارت های من."

متوجه باشند که شطرنج آنلاین با زمان کوتاه تر-کنترل به شمار می های مختلف مجموعه ای از چالش های هری در حال کار بر روی جزئیات یک نتایج منعکس شده در دونده تا پایان در شارجه آنلاین رویداد این هفته است.

"این کاملا متفاوت بازی آنلاین. من باید تمرین زیادی آنلاین با همسر و دوستان من. همچنین افتتاح بخش متفاوت خواهد بود برای زمان کوتاه-کنترل در مقایسه با کلاسیک زمان کنترل کنید." او گفت:.

امکان همزیستی بیش از هیئت مدیره حوادث و آنلاین مسابقات هری گفت: "من امیدوارم که آنها وجود داشته باشند. با همه همینطور نوه ها درگیر در حوادث آنلاین هر سازمان می گویند: "خوب چرا من نیاز به کار زیادی در سازماندهی بیش از هیئت مدیره رویداد بررسی های مختلف لجستیکی جزئیات و غیره وقتی که من می توانید آن را فقط آنلاین!' در عین حال تفاوت وجود دارد.

سناریوی مختلف

"بازی بیش از هیئت مدیره حوادث است نه فقط در مورد جوایز و هزینه های. آن را بیشتر شبیه به یک چیز اجتماعی که در آن شما دیدار با مردم ارتباط برقرار کردن احساس تنش بین بازیکنان و البته حضور تماشاگران," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب