همه سیک ها می خواهند Khalistan خواهد آن را اگر ارائه شده: Akal تخت Jathedar

نوشته شده توسط Kamaldeep سینگ Brar | Amrtisar | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 1:37:03 pm در خارج از مع

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399
نوشته شده توسط Kamaldeep سینگ Brar | Amrtisar | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 1:37:03 pm
operation blue star anniversary in amritsar amid covid lockdown در خارج از معبد طلایی در امریتسار در آستانه 36 سالگرد عملیات آبی ، (PTI عکس)

Akal تخت بازیگری Jathedar Giani Harpreet سینگ در روز شنبه گفت: همه سیک ها می خواهند Khalistan و اگر دولت هند آن را می دهد آنها باید آن را. او در پاسخ به سوالات در یک کنفرانس مطبوعاتی به مناسبت 36 'Ghallughara Diwas', سالگرد عملیات آبی ،

در کنفرانس مطبوعاتی در مورد خواسته sloganeering در Akal تخت نفع Khalistan در طول و بعد از سالگرد سخنرانی Jathedar گفت: "هیچ مشکلی وجود ندارد اگر شعارهای مطرح شده پس از عملکرد. اگر دولت به ما می دهد Khalistan چه بیشتر می توانید با ما برای درخواست? ما باید آن را قبول کند. هر سیک می خواهد Khalistan." این Jathedar سپس در ادامه برای روشن شدن: "گورو ناناک برنامه نویس جی گذاشته بود بنیاد از Begampura. گورو Hargobind سینگ تاسیس Akal تخت. آن است که ما مستقل تعهد است."

این Shiromani Gurdwara Parbandhak کمیته (SGPC) رئیس جمهور Gobind Singh Longowal من نیز در کنار Jathedar زمانی که او ساخته شده اند. خواسته همان سوال Longowal گفت: پس از اجتناب از پاسخ ابتدا: "اگر کسی ارائه می دهد آن را به ما, ما باید آن را."

در ضمن برای اولین بار پس از عملیات Bluestar, جانبازان بودند اجازه ورود به معبد طلایی محل در سالگرد رویداد. بی سابقه امنیتی به معنای سنگین پلیس با استقرار در اطراف امریتسار با شهرستان جداره تقریبا مهر و موم کردن.

به عنوان Jathedar به او تحویل داده عرفی سخنرانی به مناسبت این رویداد مخاطب ساخته شده بود پنجاب پلیس در عمران و لباس SGPC کارکنان خیس در باران تابستان. اما وجود دارد یک درگیری جزئی در داخل به عنوان فعالان سیاسی Shiromani Akali Dal (امریتسار) و برخی دیگر از سیک بدن موفق به ورود به داخل محوطه.

جالب, جانبازان بودند که اجازه حتی در طول Covid-19 مستند در دولت است. پلیس منتشر شد, محدودیت در امریتسار به عنوان به زودی به عنوان سالگرد تابع بود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن