AICF جناح پیشنهاد تیم های مختلف به صورت آنلاین شطرنج المپیاد

با دو جناح متخاصم از همه هند فدراسیون شطرنج (AICF) پیشنهاد جداگانه هند تیم برای آینده فیده آنلاین المپیاد های

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399

با دو جناح متخاصم از همه هند فدراسیون شطرنج (AICF) پیشنهاد جداگانه هند تیم برای آینده فیده آنلاین المپیاد های در حال بحران است و فرض بر این نسبت جدید.

تفاوت بین رئیس جمهور Venketrama پادشاه و وزیر, بهارات سینگ چائوهان باید تقسیم AICF پایین وسط.

اقدام در نامه ای از بازیکنان شطرنج " انجمن ورزشی وزارت به دنبال توضیحات از هر دو جناح. پس از آخرین تاریخ ارسال نامهای به فیده است در 13 ژوئیه به یک توافق بیش از این نامها که هنوز هم به احتمال زیاد.

جدید آنلاین, رویداد, در مخلوط فرمت برگزار خواهد شد از تاریخ 22 اوت 30. هر شرکت کننده تیم شامل شش بازیکن (و شش ذخایر).

جای تعجب نیست که هر دو تیم شامل Viswanathan Anand Vidit Gujrathi, K. Humpy D. Harika علاوه بر ذخایر P. Harikrishna و Bhakti Kulkarni.

متفاوت در نوجوانان

اما جناح متفاوت در انتخاب juniors.

Chauhan لیست شامل Nihal سارین و R. Vaishali با R. Praggnanandhaa و Divya Deshmukh به عنوان ذخایر. رجا پیشنهاد اتحاد ملی تاریخ و قهرمانان Aradhya Garg و Srishti Pandey با نایب Mitrabha گوآ و Arpita موکرجی به عنوان ذخایر.

رئیس انتخاب استاد بزرگ R. B. رامش پاک هوا. "ما انتخاب کرده نه تایید دو تیم است. اولین پیشنهاد تیم (از Chauhan) شد و بر اساس سه ماه به طور متوسط امتیاز به عنوان تصمیم AICF در سال 2017. من چک همه چیز داد و من با سر اشاره کردن. یکی دیگر از انتخاب نیز به تصویب این پیشنهاد.

"پس از آن من دیگر موقت تیم (از رجا) است که در آن تاریخ و بازیکنان انتخاب شدند و بر اساس عملکرد خود را در ملی junior قهرمانی و نه امتیاز. من نوشت و گفت: "این درست نیست.'

Chauhan گفت: "چهار نفر از شش بازی اعضای (شمارش نیست ذخایر) را تایید کرده اند مشارکت خود را. آناند و Humpy خواسته اند برای چند روز برای تصمیم گیری است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن