پر رونق هوای کاکتوس در داکوتای شمالی arborvitae حکایت و خونریزی قلبی سرخشکیدگی

یک: من همیشه علاقه مند در یک داستان لذت بخش و لذت بردم یک مکالمه تلفنی با هاروی و رزماری. با تشکر از نانسی برا

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399

یک: من همیشه علاقه مند در یک داستان لذت بخش و لذت بردم یک مکالمه تلفنی با هاروی و رزماری. با تشکر از نانسی برای ارسال این عکس زیبا و برای قرار دادن ما در تماس باشید.

داستان آغاز شد و در سال 1969 زمانی که Heises شد بازدید یک برادر در ویسکانسین در آورده و یک بهار از کاکتوس در یک قهوه می تواند کاشته و آن را با خانه خود را. به عنوان آنها نقل مکان کرد و در طول سال آنها گرفته ام کاکتوس همراه با آنها در هر مرحله از راه.

کاکتوس شده است در آن محل حاضر حدود 11 سال و پچ اقدامات بیش از 4 فوت در سراسر. این Heise را شمارش بیش از 200 شکوفه های آغاز در حدود 1 جولای و به مدت چندین هفته. گل جالب سایه از رنگ زرد و هلو.

با توجه به ایالات متحده خدمات جنگل گلابی خاردار کاکتوس مانند اینها بیشترین شمالی کاکتوس در جهان یافت می شود. آنها به طور کامل و زمستان هاردی در منطقه ما به عنوان Heises پیدا کرده اند و بومی در بسیاری از ایالات در ایالات غرب میانه بالا.

با تشکر هاروی و رزماری برای به اشتراک گذاری سرگرم کننده داستان خود را بسیار کاکتوس!

مقالات مرتبط:

س: من زیر به عنوان خوانده شده در مورد یک arborvitae. "برش آن را به فقط چند اینچ از زمین ممکن است جوانی از سر گرفتن یک arborvitae است که بیش از حد رشد و یا ضعیف است." می توانید این درسته ؟ — شارون Buhr دره شهر, N. D.

یک: شما شک و تردید است که به خوبی تاسیس شده است. Arborvitae که همیشه سبز با چمن سبز و پهن و نرم شاخ و برگ قادر به دوباره بجای اول برگشتن اگر قطع به شدت به عنوان ذکر شده است. ترین برگ درختچه برگ ریز را می توان شادابی و طراوت terrifically توسط هرس به حدود 6 اینچ بالاتر از سطح زمین در اوایل بهار و آنها دوباره بجای اول برگشتن زیبایی.

همیشه سبز, اما لازم نیست که توانایی تولید شاخه های جدید بر روی چوب است که پیر و لخت. برش آنها را به 6 اینچ بالاتر از سطح زمین به عنوان ما خواهد یک درختچه برگ ریز نتایج در یک نازا, بیخ و بن, ناتوان از ترکیدن نیروی با رشد جدید. همیشه سبز هرس باید محدود به مناطق درختچه ای است که باید سالم, سبز, شاخ و برگ.

س: هر دو از خونریزی قلب ها را برگ عطف زرد شروع در پایین و حرکت کردن گیاه در نهایت قهوه ای تبدیل. است که آن را نوعی از قارچ? اگر من قادر به گیاه جدید دیگری از خونریزی قلبی در همان محل در سال آینده ؟ اگر من یک جدید خونریزی قلبی است که چیزی وجود دارد که برای جلوگیری از این اتفاق می افتد ؟ — مدل لباس B. فارگو.

یک: خبر خوب — خود را خونریزی قلب ندارد و قارچ; آن را در خود رشد طبیعی عادت. خونریزی قلب به طور معمول شروع به رفتن خفته در اوایل ماه جولای به خصوص در آب و هوای گرم. در سایه افزایش و کولر درجه حرارت شاخ و برگ سبز باقی می ماند دیگر.

سنگ مالچ است که در آن شما خونریزی قلب در حال رشد تمایل به تجمع گرما که به نوبه خود باعث می شود گیاهان رفتن خفته سریعتر. از بین بردن سنگ از یک دایره در اطراف خونریزی قلب و جایگزینی با پوست درخت خرد شده را حفظ خواهد کرد خاک کولر و به طور کلی در طول زمان شاخ و برگ سبز باقی می ماند.

اگر چه آن را شایع خونریزی قلب برای رفتن خفته با تابستان آنها می آیند فقط خوب بهار آینده. صبر کنید برای حذف زرد و شاخ و برگ تا برگ ها و ساقه ها کاملا قهوه ای و ترد. از بین بردن تاپ بیش از حد به زودی تضعیف گیاهان. بسیاری از باغبان گیاه چند سالانه حدود خونریزی قلبی به طوری که زمانی که شاخ و برگ رفته است سالانه گل ارائه رنگ.

بایگانی: جزئیات بیشتر از همین Kinzler را فیلدینگ سوالات ستون

اگر شما یک باغبانی و یا مراقبت از چمن, سوال, ایمیل همین Kinzler, NDSU فرمت-Cass County, در kinzlerd@casscountynd.gov تماس بگیرید و یا 701-241-5707. پرسش و پاسخ با درخواست تجدید نظر گسترده ممکن است منتشر شود پس لطفا خود را شامل نام شهر و دولت برای مشاوره مناسب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن