سورت: اعتراض نظرات خود را در برابر گاندی در BJP واتساپ گروه می گوید کنگره

توسط: اکسپرس سرویس خبری | سورت | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 6:08:10 am اما BJP است فاصله خود

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | سورت | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 6:08:10 am
Mahatma Gandhi, WhatsApp group, congress leader, mumbai news, Maharashtra news, indian express news اما BJP است فاصله خود را از این حادثه گفت: کسانی که با ارسال پیام های نه متعلق به حزب است. (بازنمودی/اکسپرس عکس: Shruti Dhapola)

کنگره, واحد Navsari منطقه در روز شنبه گفته است که برخی از BJP اعضای نوشته شده اعتراض نظرات خود را در برابر مهاتما گاندی در یک گروه واتساپ و خواستار اقدام پلیس علیه آنها. اما BJP است فاصله خود را از این حادثه گفت: کسانی که با ارسال پیام های نه متعلق به حزب است. پلیس هنوز به ثبت یک مورد در ارتباط با این حادثه است.

کنگره رهبران ملاقات Navsari پلیس منطقه با چاپ از پیام و ثبت برنامه خواستار آن است که یک فتنه مورد ثبت شود باید در برابر کسانی که با ارسال نظرات.

در این برنامه خطاب به چیخلی ایستگاه پلیس بازرس شنکر پاتل Shailesh گفت: "همه جهات مهاتما گاندی به عنوان او تا به حال مبارزه برای استقلال کشور ما و احساسات ما متصل به یک فرد بزرگ است. از طریق این پیام در واتساپ گروه این احساسات صدمه دیده است".

"ما از طریق منابع ما آمد به می دانم که کسانی که ارسال داشته اند اعتراض پیام ها از ولسد, Khergam و چیخلی taluka. تمام اعضای این گروه در حال BJP کارگران و یا رهبران," او اضافه شده است.

چیخلی ایستگاه پلیس بازرس پلیس DK پاتل گفت: "ما با دریافت این نرم افزار است. در حال حاضر ما نه ثبت نام هر جرم. ما را به نام کسانی که با ارسال پیام و گروه admin. ما را به اظهارات خود و ثبت یک جرم اگر اتهامات یافت می شوند درست است."

چیخلی Taluka BJP جمهور Mayank پاتل گفت: "ما واقعا در محکوم کردن چنین نظرات ارسال شده در BJP چیخلی & ولسد گروه واتساپ. ما پیدا کرده اند که سه نفر ارسال شده بحث برانگیز نظرات نه BJP کارگران و نه اولیه اعضای سازمان ما. ما همچنین خواهان آن است که پلیس را سختگیرانه عمل میکنند."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن