2 COVID-19-مربوط به مرگ و میر در شهرستان ایتاسکا; 1 مورد جدید در Carlton County است.

دو نفر فوت کرده اند از COVID-19-عوامل مرتبط با آن در شهرستان ایتاسکا. هر دو مورد درگیر مردان یکی بود در 80s

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

دو نفر فوت کرده اند از COVID-19-عوامل مرتبط با آن در شهرستان ایتاسکا.

هر دو مورد درگیر مردان یکی بود در 80s و در 90s گفت: Itasca County بهداشت عمومی بخش مدیر کلی چندلر در رسانه ها تماس بگیرید.

"برای حریم خصوصی افراد مبتلا و خانواده های آنها ما قادر به ارائه جزئیات بیشتر در این مرگ و میر" چندلر گفت. "به نمایندگی از شهرستان ایتاسکا بهداشت عمومی ما بیان تسلیت به خانواده های این آقایان."

وزارت بهداشت و درمان گزارش شده است که Itasca County دارای 35 مورد از COVID-19 تأييد بر آزمایشگاه تست هر چند چندلر گفت: این شهرستان آگاه از حداقل پنج مورد تأیید آن منعکس خواهد شد در مورد وضعیت وب سایت در روزهای آینده.

یک فرد دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 در Carlton County, که در آن کل است و در حال حاضر 65. از شنبه هیچ COVID-19-مربوط به مرگ و میر گزارش شده در Carlton County است.

هیچ مورد جدید گزارش شده است روز سه شنبه در سنت لوئیس کانتی که در آن پنج نفر در بیمارستان بستری شدند با یک نفر در واحد مراقبت های ویژه با توجه به St. Louis County است. از 96 افرادی که آزمایش مثبت در St. Louis County 12 از آنها را کشته و 47 مورد دیگر نیاز به جداسازی.

در سطح ایالت 12,494 مردم باید آزمایش مثبت و 1,436 از آنها شده اند کارکنان مراقبت های بهداشتی. از تعداد کل افراد در مینه سوتا که دارای آزمایش مثبت 8,223 از آنها دیگر نیازی به جدا شده است.

در روز سه شنبه 496 نفر در بیمارستان بستری شدند و 199 از آنها در بخش مراقبت ويژه.

وزارت بهداشت گزارش 23 مرگ و میر بیشتر در مینه سوتا آوردن مجموع به 614.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن