قالیشویی در نظام آباد

    قالیشویی در نظام آباد       هر انتخابی نیازمند بررسی مجموعه ای از نکات و

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1400

 

 

قالیشویی در نظام آباد

قالیشویی در نظام آباد

 

 

 

هر انتخابی نیازمند بررسی مجموعه ای از نکات و فاکتور های مهم است که تاثیر زیادی در تعیین نتیجه نهایی دارد. انتخاب قالیشویی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. این موضوع در بخش های مختلف تهران، همچون نظام آباد که دارای تعداد زیادی قالیشویی است، اهمیت بیشتری به خود می گیرد. بدون شک هر اندازه که تعداد قالیشویی ها بیشتر باشد، میزان سردرگمی هم بیشتر خواهد شد. این موضوع عاملی بوده که انتخاب قالیشویی در نظام آباد را با مشکل مواجه کرده است. قالیشویی ملکه یکی از معتبرترین قالیشویی های تهران است که اخیراً شعبه ی خود را در ناحیه نظام آباد افتتاح کرده است.

 این مرکز با توجه به مزیت های منحصر به فردی که دارد، توانسته توجه اهالی این ناحیه را به سمت خود جلب نماید. به عنوان مثال این مرکز برخلاف سایر قالیشویی ها، همواره از مواد شوینده درجه یک استفاده می کند تا بتواند هر نوع لکه ای را تمیز نماید. افزون بر این موارد، داشتن نیروی متخصص و ماشین آلات مدرن سبب شده تا این مرکز بیش از پیش برای ساکنین ناحیه نظام آباد ایده آل باشد. بدین جهت آنها عنوان محبوب ترین قالیشویی در نظام آباد را به این مرکز داده اند. ما می خواهیم دلیل این عنوان را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم . 

 

 

چرا قالیشویی ملکه محبوب ترین قالیشویی در نظام آباد است؟

 

همانگونه که اشاره کردیم، قالیشویی ملکه به دلیل داشتن مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد توانسته خود را به محبوب ترین قالیشویی در نظام آباد تبدیل کند. این ویژگی ها و مزیت ها برخاسته از نیاز اهالی این ناحیه بوده است. ما در ادامه سعی کرده ایم تا این موارد را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

 

 

کیفیت ؛ نخستین عامل محبوبیت

 

داشتن کیفیت بالا مهمترین فاکتوری است که قالیشویی ملکه را به محبوب ترین قالیشویی در نظام آباد تبدیل کرده است . بدون شک تمام افراد اهمیت ویژه ای برای کیفیت قابل هستند . این موضوع در مورد کار های خدماتی اهمیت بیشتری به خود می گیرد . قالیشویی ملکه هم بر روی این موضوع اشراف کاملی داشته و به همین جهت سعی کرده تا با استفاده از شیوه های مختلفی این کیفیت را افزایش دهد . این مرکز در گام اول ماشین آلات مدرن و پیشرفته ای را در کارگاه خود مستقر نموده است که می توانند فرش ها را بدون آسیب و در سریع ترین زمان ممکن تمیز نمایند.

 همچنین آن ها به جای استفاده از کارگرهای ساده ، نیرو های متخصص و حرفه ای را در کارگاه خود مستقر کرده اند. این نیرو ها به خوبی با تار و پود فرش آشنايي دارند و می دانند که هر فرش، اعم دستباف و یا ماشینی به چه صورت تمیز می شود. این موضوع سبب می شود تا آن ها به سادگی شیوه ی شستشو را مطابق با نوع لکه و فرش تغییر دهند. ترکیب این دو موضوع سبب شده تا قالیشویی ملکه به عنوان با کیفیت ترین قالیشویی در نظام آباد شناخته شود . 

تعامل سازنده با مشتری

تعامل فاکتور دیگری است که برای انتخاب قالیشویی در نظام آباد حائز اهمیت است. قالیشویی ملکه سعی کرده تا از جهات مختلفی با مشتریان خود تعامل داشته باشد. آن ها در گام اول سعی کرده اند تا فرآیند ارسال و دریافت فرش ها را برای مشتریان ساده تر نمایند. بدین جهت آن ها پیک های مختلفی را در این منطقه قرار داده اند که می توانند در سریع ترین زمان ممکن و بدون هزینه ی اضافه، فرش ها را از مشتریان دریافت یا به آنها تحویل دهند. 

از طرفی قالیشویی ملکه بر وضع معیشتی مردم اشراف داشته و به همین جهت سعی کرده تا از لحاظ قیمت هم با آن ها تعامل داشته باشد. بدین جهت آنها کمترین تعرفه قالیشویی در نظام آباد را برای مشتریان خود تعیین کرده اند. این تعرفه ها به گونه ای بوده که بسیاری از مشتریان آن را در ازای خروجی کار بسیار ناچیز شمرده اند. این همان فاکتوری بوده که قالیشویی ملکه را به ارزانترین قالیشویی در نظام آباد تبدیل کرده است .  

 

 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن