1 تا 63 تایید در 3 هفته, هند, گزارش 36 مورد در یک روز

نوشته شده توسط عشا Roy | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 3:57:54 am دولت در بخش بهداشت و

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399
نوشته شده توسط عشا Roy | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 3:57:54 am
Coronavirus cases, covid test, Sikkim, cases, Sikkim news, Indian express news دولت در بخش بهداشت و درمان در انتخابات گفت: تمام موارد مثبت در هند گزارش شده از میان عودت که هیچ محلی انتقال ثبت شده تا تاریخ. (بازنمودی)

نگهداری می شود این ویروس در خلیج برای چند ماه اول تعداد موارد تایید شده در هند بیش از دو برابر به 63 روز شنبه با 36 مورد گزارش در روز جمعه.

هند باقی مانده بود coronavirus-رایگان تا اواخر مارس 23 زمانی که دولت شناسایی اولین مورد مثبت.

همچنین یکی از ایالات متحده برای اولین بار به طور کامل تعطیل مرزهای خود و ممنوع همه جنبش به جز حمل و نقل کالاهای ضروری میان دولت و بقیه از کشور است. این محدودیت برداشته شد و در دولت پس از مرکز شروع به کاهش در سراسر کشور مستند و اجازه Sikkimese ساکنان زندگی در خارج از کشور به کشور بازگشت.

دولت در بخش بهداشت و درمان در انتخابات گفت: تمام موارد مثبت در هند گزارش شده از میان عودت که هیچ محلی انتقال ثبت شده تا تاریخ.

"از 36 مواردی که آزمایش مثبت دیروز 34 (عودت) از ماهاراشترا یکی از Siliguri (بنگال) و یکی از کلکته" هند بهداشت, وزیر امور دفتر Dr Pempa Bhutia گفت. "یک گروه از 191 نفر در بازگشت از ماهاراشترا در ژوئن 4; آنها بلافاصله قرنطینه."

Bhutia گفت: مقامات آزمون مردم در پنجمین روز از قرنطینه و آزمایش هر فرد مجرد است که بازگشت به دولت است. "هزینه برای این است که به عهده دولت."

Bhutia گفت: 14 نفر تا به حال آزمایش مثبت در روز پنج شنبه از آنها 10 تا به حال بازگشت از ماهاراشترا.

از 63 تا کنون موارد در دولت چهار مرخص شده و 59 هنوز در بیمارستان است.

Bhutia گفت: "ما انتظار نداریم که هر بیشتر موارد به دلیل تمام Sikkimese مردم زندگی و کار خارج از کشور بازگشته اند. افرادی که در انتظار هستند در حال حاضر غیر Sikkimese—دانش آموزانی که مطالعه بفرمایید و معلمان و دولت مرکزی کارکنان که در اینجا کار می کنند. از آنجا که اتحادیه های دولت افزایش یافته shutdown از موسسات تا اوت 1, دولت تصمیم گرفته است که مرزها نگه داشته شود مهر و موم شده تا ماه اوت است."

بر خلاف بسیاری از کشورهای دیگر Bhutia گفت: هند در حال تست پزشکی خود را حرفه ای به طور منظم. Bhutia گفت: یک گروه از 34 پزشکان و پرستاران و امدادگران در حال حاضر در Covid بخش برای یک هفته پس از آن که آنها در حال ارسال به اجباری نهادی قرنطینه به مدت دو هفته و نیز تست شده است. آنها به جای گروه دیگری از 34 حرفه ای.

به گفته مقامات این مستند داده است ایالات متحده در شرق از جمله هند به سلامت خود زیرساخت برای مقابله با این بیماری همه گیر. هند شروع به ساخت آن برای اولین بار BSL-3 آزمایشگاه در مارس 13. آزمایشگاه شرکت به طور کامل عملیاتی, مقامات گفت.

همچنین دستیابی به 5,000 سریع تست کیت هر هفته برای تست همه ساکنان کشور است و هیچ کمبود کیت مقامات نگهداری می شود.

دولت ثبت نام هر coronavirus مرگ تا تاریخ.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب