هند Coronavirus به روز رسانی 15 مارس: تقریبا 4000 موارد گزارش شده در 24 ساعت گذشته مرگ و میر در 2,649

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 15 مه سال 2020 5:37:32 pm مهاجران در حال انتظار برای اتو

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 15 مه سال 2020 5:37:32 pm
مهاجران در حال انتظار برای اتوبوس در Ghaziabad, Uttar Pradesh. (اکسپرس عکس: پپ گواردیولا Nath Pandey)

Coronavirus هند به روز رسانی: مرگ و میر ناشی از Covid-19 در کشور افزایش یافت به 2,649 و تعداد موارد صعود به 81,970 در روز جمعه, ثبت نام افزایش از 100 کشته و نزدیک به 4 ، 000 موارد در 24 ساعت گذشته اتحادیه وزارت بهداشت گفت. از کل به عنوان بسیاری از 51,401 موارد فعال هستند در حالی که 27,919 موارد مرخص شده و یا درمان است.

اوایل امروز دادگاه عالی حاضر به سرگرم منافع عمومی دادخواهی به دنبال بالا مداخله دادگاه در جنبش مهاجران در سراسر متحده است. حاکی از آن است که ممکن است برای آن را به نگه داشتن یک چشم بر روی کارگران در جاده دادگاه در سمت چپ آن بر ایالات متحده را نهایی تماس بگیرید.

در ضمن آسام دولت خواست به مرکز گسترش مستند برای یکی دیگر از 14 روز پس از مارس 17 برای جلوگیری از شیوع کروناویروس نیز آلوده کرده است که نزدیک به 82,000 در سراسر کشور تا کنون. دولت, دولت برنامه ریزی شده بود برای به اشتراک گذاشتن پیش نویس طرح ها در پست-May-17 استراتژی با مرکز امروز.

در سطح جهان بیش از 4.4 میلیون نفر آلوده شده اند با رمان coronavirus در حالی که تعداد مرگ و میر عبور کرده اند 3 لاخ. سازمان جهانی بهداشت هشدار داده است که کروناویروس جدید ممکن است هرگز از بین برود.

در اینجا چیزی است که همه تا کنون اتفاق افتاده است

ما نمی توانیم نظارت بر مهاجران می گوید: دیوان عالی کشور

در این فایل عکس کارگران مهاجر راه رفتن در امتداد ماهاراشترا-گجرات مرز به بازگشت به خانه.

دیوان عالی کشور روز شنبه با رد درخواست به دنبال یک جهت به این مرکز به درخواست دادستانی منطقه برای شناسایی رشته مهاجر راه رفتن در جاده ها و ارائه سرپناه و غذا به آنها را قبل از حصول اطمینان خود را رایگان حمل و نقل به مکان های مادری. آن مشاهده شده است که آن را غیر ممکن است برای دادگاه به مانیتور و یا متوقف کردن جنبش از کارگران مهاجر در سراسر کشور است و دولت باید اقدامات لازم در این زمینه است.

رشته در چندین ایالت پس از coronavirus ناشی از مستند هزار نفر از کارگران مهاجر شده اند پیاده روی صدها کیلومتر در جاده ها برای رسیدن به خانه.

سه قاضی نیمکت رهبری عدالت L Nageswara Rao خواسته وکیل عمومی Tushar مهتا وجود دارد که آیا هیچ راهی برای جلوگیری از این مهاجران کارگران از راه رفتن بر روی جاده ها است. به این مهتا گفت: کشورهای در حال ارائه inter-state حمل و نقل به کارگران مهاجر اما اگر مردم شروع به راه رفتن با پای پیاده به جای انتظار برای حمل و نقل پس از آن هیچ چیز می تواند انجام شود.

در ملاقات با بیل گیتس PM مودی در مورد پست-COVID جهان, واکسن

نخست وزیر نارندرا دوشنبه تعامل با نیکوکار و مایکروسافت با شرکت بیل گیتس بنیانگذار شرکت از طریق ویدئو کنفرانس و صحبت در مورد واکنش جهانی به این بیماری همه گیر کوروناویروس. نخست وزیر همچنین در مورد اهمیت جهانی هماهنگی در تحقیق و توسعه برای مبارزه با ویروس.

در این دیدار بیل و ملیندا گیتس co-صندلی بیل گیتس و ساعت مودی توافق کردند که این مهم برای دهلی نو را شامل می شود در بازار جهانی بحث و گفتگو در مورد همه گیر داده هند تمایل و ظرفیت برای قرار دادن تلاش های. ساعت مودی همچنان بر تلاشهای آگاهانه قرار داده تا توسط هند در مبارزه با ویروس.

"به صورت گسترده به تعامل با @BillGates. ما در مورد مسائل اعم از هند در تلاش برای مبارزه با کروناویروس کار gatesfoundation در مبارزه با COVID-19 نقش نوآوری و تولید یک واکسن برای درمان بیماری همه گیر" ساعت مودی توییتی.

بانک جهانی تصویب $1 میلیارد دلار برای حمایت از هند مبارزه با COVID-19

بانک جهانی تایید کرده است 1 میلیارد دلار کمک به حمایت هند از تلاش برای ارائه کمک های اجتماعی به فقیر و آسیب پذیر خانواده در میان شیوع کروناویروس, با توجه به بیانیه ای که توسط موسسه مالی بین المللی صادر شده در روز جمعه. با این تعهد از بانک جهانی نسبت به اورژانس COVID-19 دیدگاه در هند در حال حاضر رسیده به 2 میلیارد تومان. قبل از آن یک دلار 1 میلیارد پشتیبانی اعلام شد در ماه گذشته به حمایت هند در بخش بهداشت و درمان.

تشریح حمایت مالی مدیر بانک جهانی در هند, Junaid احمد گفت که این نهاد همکاری را با دولت هند در سه حوزه کلیدی. "بانک جهانی همکاری را با دولت هند در سه حوزه سلامت حمایت اجتماعی و میکرو صنایع کوچک و متوسط (MSME)" گفت: احمد در یک وبینار تعامل با رسانه ها است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن