آنچه که به عنوان IX تغییرات می تواند برای موارد سوء رفتار جنسی در دانشگاه مینه سوتا دلوت

مدارس باید تا آگوست ، 14 برای ایجاد تغییرات مورد نیاز در حالی که همه در تلاش برای حرکت به نحوه ادامه ارائه آمو

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399

مدارس باید تا آگوست ، 14 برای ایجاد تغییرات مورد نیاز در حالی که همه در تلاش برای حرکت به نحوه ادامه ارائه آموزش عالی در طول یک بیماری همه گیر و دوره گسترده رکود اقتصادی است.

فدرال مورد نیاز تغییر سیاست — پس از تصویب در طول یک ویژه دانشگاه مینه سوتا Board of Regents جلسه بعد از این ماه باید امن دلیل فرایند حقوق برای کسانی که گزارش سوء رفتار جنسی و کسانی که متهم با تضمین حق زندگی جلسات و متقابل امتحانات از هر دو طرف.

لیزا اروین دانشگاه مینه سوتا دلوت را معاونت دانشجویی زندگی و دین از دانش آموزان گفت: cross-examination منجر به برخی از بزرگترین تغییرات در روند دادرسی در موارد.

"اما تغییرات واقعی برای دانشگاه ما و برای نظام هستند در این کارمند سمت. در حال حاضر یک ماده شبیه به این خواهد بود مورد بررسی قرار گرفته و سپس یک واحد تصمیم ساز را نهایی تعیین مسئولیت. حالا که رفتن به یک زندگی شنوایی" اروین گفت. "ما عادت به داشتن جلسات دانشجویی را به سمت."

به عنوان نهم هماهنگ کننده به صورت UMD و کسی که مسئول نظارت بر دانش آموزان انجام Erwin شده است به طور منظم در گفتگو با کسانی که در این سیستم که در حال انجام سیاست پیش نویس.

به عنوان سیستم حرکت به سمت تصویب تغییر سیاست او امیدوار است آن را قطع می تواند بر روی یک بازمانده-مرکز تروما-رویکرد آگاهانه به دست زدن به سوء رفتار جنسی موارد است. این می شود بیشتر به چالش کشیدن زمانی که cross-examination می آید در این روند اروین گفت.

بسیاری از پیدا کردن این قطعه از مقررات جدید بحث برانگیز و می گویند زندگی می کنند سوال می تواند دوباره دچار روان زخم کردن بازماندگان و حتی کسانی که متهم کرد. مینه سوتا و ویسکانسین بودند دو تا از 18 آمده است که ثبت یک شکایت حقوقی برابر مقررات فدرال که خطاب آن cross-examination نگرانی. شکایت مدعی است که این مقررات را معکوس دهه کار برای پایان دادن به سوء رفتار جنسی در دانشگاه های ترک دانش آموزان با کمتر حمایت.

در حالی که فدرال مقررات اجازه نمی دهد احزاب به سوال و صلیب-بررسی هر یک از دیگر در طول زندگی شنوایی آنها اجازه می دهد احزاب' مشاوران به انجام این کار. احزاب باید با توجه به گزینه ای را برای شرکت در زندگی شنوایی و معاینه از یک اتاق جداگانه با استفاده از فن آوری است. و قبل از یک مخاطب می توانید پاسخ متقاطع-آزمون های تصمیم ساز اول باید تعیین اگر سوال این است که "مرتبط است."

"من فکر می کنم روح و مقررات جدید است که در اطراف انصاف است که بسیار سازگار با اهداف ما برای ما پروسه" اروین گفت: هر چند او همچنین اضافه کرد که او بوده است که قبلا در رابطه با عدم انصاف نسبت به افرادی که متهم شده اند سوء رفتار در دانشگاه مریلند.

"من واقعا امیدوارم که ما قادر خواهید بود برای ادامه به ارائه منصفانه فرآیندهای که واقعا آدرس یک مسئله جدی در پردیس," او گفت:.

در 2018-19 دانشگاه دولوت مینه سوتا دریافت کرد 24 گزارش تجاوز جنسی و از این تعداد کمتر از 10 مورد بررسی قرار گرفت توسط دانشگاه تحت شاکیان درخواست. در حال حاضر تنها تعداد کمی از افرادی که گزارش سوء رفتار در دانشگاه مریلند انتخاب به آغاز رسمی جلسه که آنها می توانید انجام دهید اگر آنها راضی نیست با یافته های رسمی قطعنامه.

پیشنهاد تغییر سیاست

پس از ارائه U M سیستم کارکنان مشغول به کار در آینده به انطباق با مقررات جدید در یک بازه زمانی محدود U M Board of Regents در مورد پیشنهاد تغییر سیاست سهشنبه پیش از رای گیری بعد از آن در ماه جولای است.

در حالی که مقررات اجازه می دهد تا مدارس به استفاده از هر کدام یک "مزیت شواهد" استاندارد به معنی گناه مصمم است بر اساس شواهد قانع کننده ترین ارائه و یا "روشن و شواهد قانع کننده" استاندارد که نیاز به یک استاندارد بالاتر از اثبات مدارس باید به انتخاب یک استاندارد برای استفاده در تمام جلسات.

U M پیشنهاد کرده است که با استفاده از این "مزیت شواهد" استاندارد.

یک systemwide شکایت فرایند نیز پیشنهاد شده است به منظور جلوگیری از تکثیر تلاش های مورد نیاز برای اجرا شنیدن فرآیندها و ترویج سازگار نتایج.

ایجاد یک systemwide جلسه کمیته به عنوان تصمیم گیرندگان در طول زنده جلسات نیز پیشنهاد شده است. تحت این پیشنهاد هر کمیته شامل سه نفر: یک حرفه ای شنوایی افسر و یک روزنامه نگار انتخاب شده توسط هر یک از طرفین از یک لیست.

نایب السلطنه دیوید مک میلان از دلوت گفت: او از یک بیشتر کارآمد متمرکز رویکرد و مورد علاقه و در دسترس بودن سطوح از اعضا که نیاز به استخدام شرکت در جلسات. اعضا تعیین خواهد تحریم های انضباطی دانش آموزان موارد و توصیه هایی را برای تحریم های انضباطی در کارمند موارد است.

"من می دانم که ما می خواهیم و من می خواهم متنوع ترین پانل های ما می توانید پیدا کنید. ما می خواهیم پانل های که در حال حاضر به مرحله آن را انجام دهد" مک میلان گفت. "همانطور که ما فکر می کنم از راه های مختلف برای رفتن و ایجاد فرآیندهای ... که مایل به انجام این کار؟"

تینا Marisam مدیر فرصت های برابر و اقدام مثبت برای U M و عنوان نهم هماهنگ کننده گفت که در گذشته هنگام انتخاب اعضا به خدمت در پنل برای شنیدن provosts بینی یک تماس برای متقاضیان.

"در گذشته ما تا به حال مقدار زیادی از منافع فردی دانش آموزان و کارکنان که در حال حاضر به مرحله و خدمت در پانل است که کاملا یک عهد به جامعه ما به دلیل این است که خیلی کار وقت گیر است. همچنین از لحاظ عاطفی دشوار کار" Marisam گفت.

تحت تغییرات پیشنهادی Marisam گفت: حجم کار بالا خواهد رفت در بخش با توجه به الزامات و مراحل فرایند.

موارد را می توان حل و فصل قبل از زنده شنوایی روند در شرایطی که هر دو طرف به طور داوطلبانه به توافق برسند اما غیر رسمی قطعنامه مجاز نیست که یک دانش آموزان باعث می شود شکایت علیه یک کارمند Marisam گفت. در آن موارد کل شنوایی فرایند مورد نیاز است.

فدرال مقررات نیاز به مدارس اجازه می دهد تا مشاوران به احزاب بود در حال حاضر برای زنده شنوایی. بررسی بیشتر مورد نیاز است در مورد اینکه آیا اجازه می دهد تا مشاوران به حضور در بخش دیگر از این فرایند نیز گفت: Brian Slovut معاون مشاور عمومی برای تو از مهدی

احزاب که یک مشاور باید ارائه شده توسط دانشگاه. نیز وجود دارد این سوال که چه کسی باید به عنوان یک مشاور.

"ما خواهد بود در مواجهه با موقعیت های که در آن یک حزب و معمولا آن خواهد بود که مخاطب خواهد شد که یک وکیل و طرف دیگر نمی خواهد که خود را مشاور و دانشگاه نیاز به اختصاص یک مشاور است که فرد" Slovut گفت. "در حالت ایده آل, مشاور ارائه شده توسط دانشگاه را مهارت و تجربه و آموزش به طور موثر در حال حاضر که حزب را در چشم انداز."

بسته به مسیر سیستم طول می کشد و هزینه ارائه مشاوره به طور بالقوه می تواند "بسیار مهم" Slovut گفت. اگر دانشگاه نمی توانید به اندازه کافی ماهر و با تجربه افراد در درون سیستم دانشگاه نیاز به اضافه کردن کارکنان اضافی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن