SC حاضر به حذف ex-DGP سابق قاضی از Vikas Dubey پنل

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 28 سال 2020 3:30:29 pm نقطه ای که در آن گانگستر Vik

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 28 سال 2020 3:30:29 pm
vikas dubey encounter, vikas dubey shot dead, vikas dubey up police, kanpur encounter, uttar pradesh police, yogi adityanath, indian express news نقطه ای که در آن گانگستر Vikas Dubey کشته شد در اتهام روبرو می شوند.

دیوان عالی کشور روز سه شنبه رد این درخواست به دنبال حذف قاضی سابق دادگاه عالی عدالت (retd) شاشی کانت Agarwal و بازنشسته, Uttar Pradesh مدیر کل پلیس (DGP) K L گوپتا از پرس و جو پنل تشکیل شده برای بررسی این قتل گانگستر Vikas Dubey در اتهام روبرو می شوند.

راس دادگاه هفته گذشته تصویب پیش نویس اعلان کردن دولت در معرفی اسامی بازنشسته دیوان عالی کشور قاضی B S Chauhan و سابق DGP K L Gupta به پنل که کاوشگر کشته شدن هشت پلیس و متعاقب آن برخورد از Dubey و پنج نفر از خود را متهم به همکاران. این پنل در حال حاضر بازنشسته اللهبد بالا قاضی دادگاه عدالت شاشی کانت Agarwal.

یک نیمکت متشکل از رئیس دادگستری S A Bobde و قضات A S Bopanna و V Ramasubramanian گفت: آن را نمی خواهد اجازه می دهد دادخواهان به بازیگران داشتن در درخواست اعضای کمیسیون. دادگاه بالا بود شنیدن دو دادخواست توسط Ghanshyam Upadhyay و Anoop Prakash Awasthi به دنبال حذف آنها.

پس از Dubey برخورد سابق DGP Gupta گفته بود در یک مناظره که آن را حق به شک پلیس.

خواسته خود را در مورد اظهارات سابق DGP Gupta گفته بود هند اکسپرس "هنگامی که ما ساخته شده یک بخشی از تحقیق ما نباید زیاد صحبت می کنند در این فرآیند است. در حال حاضر ما باید به کار بیشتر و صحبت می کنند کمتر است. ما خواهد بود با هدف و عادلانه به پرس و جو."

دادگاه عالی نیمکت پس از بررسی دقیق گزارش های رسانه ای مربوط به مصاحبه های داده شده توسط Guptaگفت: پرس و جو خواهد بود vitiated به عنوان دو وجود دارد قضات بخشی از این کمیسیون است.

هشت پلیس از جمله DSP Devendra Mishra بودند که با کمین در Bikru روستا در Chaubeypur منطقه کنپور زمانی که آنها رفتن به دستگیری Dubey و سقوط به گلوله های شلیک شده از پشت بام ها در مدت کوتاهی پس از نیمه شب در جولای 3.

Dubey کشته شد در یک برخورد در صبح روز 10 ژوئیه هنگامی که یک وسیله نقلیه پلیس حمل او را از اوجائین به کنپور ملاقات با یک حادثه و او سعی در فرار از این نقطه در Bhauti منطقه پلیس گفته بود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن