'نمی دانم چرا مستند اعلام شد با یک ساعت متوجه': Naushad فوربس

توسط: انس اقتصادی اداره | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 5:14:21 am Naushad فوربس co-ر

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399
توسط: انس اقتصادی اداره | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 5:14:21 am
Naushad Forbes, E-Xplained, Naushad Forbes E-xplained, Naushad Forbes Indian Express, India news, Indian Express Naushad فوربس co-رئیس Forbes Marshall و رئیس جمهور سابق کنفدراسیون صنایع هند (CII)

میلیون ها نفر از مهاجران که تا به حال به خانه عجله به دلیل مستند شده است می تواند کمک کرد اگر دولت به پذیرش یک پیشنهاد برای تضمین وام به شرکت ها توسط بانک ها به صندوق حقوق و دستمزد در طول این مستند گفت: Naushad فوربس co-رئیس Forbes Marshall و رئیس جمهور سابق کنفدراسیون صنایع هند (CII) در یک بیان توضیح وبینار چهارشنبه.

فوربس همچنین گفت که این مستند می توانست سازماندهی بهتر اگر وجود نداشته است شفاف بحث و گفتگو در مورد آن برنامه ریزی و اگر بیشتر آماده سازی شده اجازه می دهد تا جنبش مردم است.

"من نمی دانم که چرا اول مستند مورد نیاز اعلام می شود با چهار ساعت توجه کنید. این چیزی است که باعث بسیاری از بحران فوری برای بسیاری از کارگران مهاجر به دلیل وجود برخی از توده مردم بودند که در تلاش برای سعی کنید در قطار و غيره به خانه بروم" او گفت:. فوربس همچنین گفت که این بسته اعلام شده توسط دولت تا کنون کاهش یافته است کوتاه از "نیازی اساسی به صورت مستقیم بهره مند انتقال به آسیب پذیر در جامعه است."

"آنها نیاز به اطمینان است که آنها را به مراقبت گرفته شود. بهترین راه آنها که اطمینان است که از طریق مستقیم به نفع انتقال است که می تواند انتقال پول به خود Jan Dhan حساب بر اساس یک دوره" گفت: فوربس اشاره کرد که آن را به حال اتفاق افتاده در بیت و قطعات و که آن را بهتر است اگر مستقیم به نفع انتقال داده می شود به جای بسته های جداگانه ارائه رایگان مواد غذایی برای کارگران مهاجر و بسته های جداگانه برای کشاورزان است.

فوربس همچنین گفت که میلیون ها نفر از کارگران مهاجر که تا به حال به سفر می توانست کمک می کرد اگر دولت به پذیرفته CII پیشنهاد که شرکت داده شود وام در 4-5 درصد بهره تضمین شده توسط دولت اجازه می دهد تا شرکت به پرداخت سه ماه دستمزد. این مرکز اعلام کرده است یک بسته تضمین وثیقه وام تومان 3 لاخ کرور به MSMEs.

فوربس گفت که بسیاری از شرکت های پرداخت حقوق در ماه مارس و آوریل, اما زمانی که وجود دارد "هیچ پایانی در چشم" برای مستند شرکت های که کار بسیاری از مردم نمی خواهید به قادر به رفتن بیشتر است. او اضافه کرد که آن را مناسب برای شرکت های نیروی قانون به پرداخت افرادی که کار نمی کند.

فوربس گفت: یک نیاز وجود دارد برای رسیدگی به قرارداد کار در کشور است. "... اگر شما به طور رسمی به کار شما حفاظت کامل و تقریبا هیچ انعطاف پذیری (برای کارفرمایان) و را پوشش می دهد که شاید 10-15 درصد از کل نیروی کار است. و اگر شما در 85 درصد که غیررسمی به کار شما تقریبا کامل انعطاف پذیری (برای کارفرمایان) و همه و خیلی خوب هیچ حمایت می کند."

او گفت که تصمیم گیری متحده مانند اوتار پرادش و Madhya Pradesh به سادگی به حالت تعلیق برخی از قوانین کار بود "زانو حرکت تند و سریع" و اضافه کرد که این حرکت ممکن است ایجاد شرایط جذاب برای شغل بد است که قصد دولت.

تا دولت تا به حال در اوایل این ماه معاف کسب و کار از حوزه تقریبا همه قوانین کار برای یک دوره سه سال در حالی که نماینده دولت آرامش قوانین کار اجازه می دهد تغییرات تا 12 ساعت و اجازه می دهد کسب و کار به استخدام و آتش کارگران در راحتی خود را برای یک دوره از 1000 روز است.

فوربس گفت که دولت نیاز به کار بر روی ارائه کار مقررات با تعادل برای حفاظت از کارگران و انعطاف پذیری برای کارفرمایان. "اجازه دهید متحده دریافت که تعادل. اجازه دهید متحده رقابت در افزایش سرعت تعادل حفاظت انعطاف پذیری. من فکر می کنم ما می توانیم" گفت و اشاره کرد که زمانی که آنها در رقابت متحده نباید رقابت در یک مسابقه به پایین بدون قوانین.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب