ویروس نمی تواند منتقل می شود اگر PPE فرسوده متخصص پنل می گوید HC; شرکت های هواپیمایی مجاز به نگه داشتن وسط صندلی اشغال

نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 12:43:00 am مسافران در Kempe

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399
نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 12:43:00 am
flights in lockdown, flights rule, bombay high court air india flights, airlines middle seat requirement, flights operation مسافران در Kempegowda در فرودگاه بین المللی بنگلور, پس از ورود به ویژه یک-من پرواز از فرانکفورت. (PTI)

به دادگاه عالی بمبئی در روز جمعه به کارگردانی و تمام شرکت های هواپیمایی ارائه خدمات داخلی و بین المللی از جمله هوایی هند به رعایت مارس 31 دایره ای از حمل و نقل هوایی داخلی وزارت اجازه داده است که میانه-صندلی اشغال می شود ارائه شده به مسافر می پوشد 'در اطراف' لباس و دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) صادر شده توسط اداره کل حمل و نقل هوایی عمران (DGCA) به دنبال دارد.

این کارشناس پنل هواپیمایی وزارت, در حالی که در پاسخ به یک روشن به دنبال دادگاه فرستاده شده است که این رمان coronavirus می تواند گسترش ناخواسته لمس تنها در صورتی که قطرات از یک عطسه یا سرفه فرد آلوده می آید در تماس با یک غیر آلوده به فرد است.

اما اگر این افراد با پوشیدن مناسب تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) مانند در اطراف عبا, ویروس نمی تواند گسترش از طریق صرف لمس است.

وکیل عمومی Tushar مهتا را مشاهده کنید توجه داشته باشید روشن توسط کمیته های تخصصی به دادگاه که گفت که انتقال COVID-19 از طریق لمس اتفاق می افتد می تواند تنها تحت شرایط خاص اگر چرخ دنده محافظ هستند پوشیده نیست و دست در حال ضد عفونی.

این کارشناس پانل گفت: "اگر یک فرد آلوده صرفا لمس غیر از فرد آلوده به ویروس منتقل نمی شود مگر اینکه انتقال از طریق قطرات حامل ویروس نشسته بر روی لباس و در نهایت این رسیدن به دهان و بینی و یا چشم از شخص دیگر."

لازم است که هر دو آلوده و غیر آلوده به افراد با پوشیدن ماسک و محافظ صورت سپر و این الزامی است که تجویز پروتکل برای قرار دادن بر روی لباس و از بین بردن آن است به شدت به دنبال این کارشناسان گفت.

یک بخش از نیمکت قضات S J Kathawalla و S P Tavade بود و شنوایی از طریق کنفرانس ویدئویی یک درخواست ثبت شده توسط هوایی هند خلبان Deven Kanani از طریق حمایت Abhilash Panickar که ادعا شده که این ملی حامل نقض کرده اجتماعی فاصله هنجارها در حالی که تخلیه سرخپوستان رشته در خارج از کشور در این ویژه پرواز.

پس مارس 25 سفارش توسط دادگاه عالی این DGCA در مه 31 خواسته بود حامل سعی کنید به نگه داشتن وسط صندلی در پروازهای خالی و یا ارائه "بسته بندی-در سراسر لباسهای" به مسافران که در حال اختصاص داده شده مانند صندلی. HC در روز پنج شنبه به دنبال روشن شدن از کارشناس کمیته عمران و حمل و نقل هوایی وزارت به اینکه این ویروس میتواند با لمس.

علاوه بر این حامل خصوصی نیلی GoAir و SpiceJet ثبت درخواست مداخله در این مورد و پشتیبانی موضع گرفته توسط هوایی هند که وسط صندلی بود پر شده با توجه به تقاضای بالا توسط آگهی و تمام اقدامات احتیاطی گذاشته DGCA بودند به رعایت شود.

پس از شنیدن ارسالی نیمکت گفت که تا آن عبور می کند دقیق سفارش. سپس همه داخلی و بین المللی شرکت های هواپیمایی باید مطابق با مارس 31 دستورالعمل ها و دستورالعملهای عملیاتی استاندارد صادر شده توسط DGCA.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب