باز کردن 1.0 بالای تحولات: یوگی ارائه می دهد نماز در Gorakhnath; ترافیک snarls باز گشت

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 8 ژوئن 2020 12:44:35 pm یک معبد داوطلب sanitises بت د

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 8 ژوئن 2020 12:44:35 pm
​unlock 1.0, lockdown, lockdown unlock 1.0, unlock 1.0 phase 1, unlock 1.0 guidelines, shopping malls open, temples open, restaurants open, india unlock 1.0, india coronavirus, unlock 1.0 delhi, unlock 1.0 mumbai, unlock 1.0 up, yogi adityanath, yogi adityanath unlock 1.0, yogi adityanath news, unlock 1.0 india, unlock 1 news یک معبد داوطلب sanitises بت در دهلی نو در روز دوشنبه. (اکسپرس عکس/Amit Mehra)

با فاز من از unlockdown لگد زدن به در از امروز, اماکن مذهبی و مراکز خرید و رستوران ها بازگشایی پس از فاصله بیش از دو ماه است.

در حالی که یک جریان ثابت از جانبازان thronged معابد به نماز در سراسر کشور مانند مترو دهلی نو و بمبئی شاهد ترافیک شدید و ازدحام در جاده ها در بعضی از نقاط.

یک نگاهی به تحولات:

* به عنوان سرمایه های ملی بازگشایی مرزهای خود برای دولت درون جنبش پس از یک هفته دهلی نو-نویدا مستقیم هوایی پرندگان مهاجر صبح امروز شاهد ترافیک عظیم snarls. چند فیلم منتشر شده در رسانه های اجتماعی نشان داد که صف های طولانی از وسایل نقلیه خزنده در سرعت حلزون.

* بمبئی پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در مواجهه با یک وضعیت مشابه به عنوان دفاتر خصوصی باز جزئی با قدرت است. به عنوان بخشی از آن 'ماموریت Begin Again' دولت اجازه داده است دفاتر خصوصی به کار گیرند تا 10 درصد از قدرت خود را با بقیه کار از خانه. احتقان شدید دیده می شد در امتداد غربی بزرگراه بزرگراه به عنوان کارکنان بازگشت به محل کار خود.

* اوتار پرادش وزیر یوگی Adityanath بود در میان چندین جانبازان که وارد به نماز در Gorakhnath معبد در گوراکپور به دولت اجازه بازگشایی اماکن مذهبی.

* در معبد طلایی, داوطلبان می تواند دیده می شود sanitising منطقه در فواصل منظم. SPGC جمهور Gobind Singh Longowal به خواست دولت پنجاب به نقد و بررسی آن دستورالعمل های مربوط به توزیع لنگر در زمینههایی که آن را یک "جدایی ناپذیر سنت مذهب سیک".

​unlock 1.0, lockdown, lockdown unlock 1.0, unlock 1.0 phase 1, unlock 1.0 guidelines, shopping malls open, temples open, restaurants open, india unlock 1.0, india coronavirus, unlock 1.0 delhi, unlock 1.0 mumbai, unlock 1.0 up, yogi adityanath, yogi adityanath unlock 1.0, yogi adityanath news, unlock 1.0 india, unlock 1 news یک کشیش sanitises یک معبد در دهلی نو در روز دوشنبه. (اکسپرس عکس/Amit Mehra)

* در یک معبد محلی در امریتسار یک کشیش گفت news agency آنی که تمام دستورالعمل ها بودند که به دنبال هر مرکز سفارشات. در حالی که یک تیم از پزشکان نشسته بودند در خارج از محوطه بیماران تحت حرارتی غربالگری قبل از ورود به محل. هیچ شیرینی توزیع خواهد شد آنها گفت.

* یک ISKCON معبد در احمدآباد با توسل به رمز سیستم اجازه می دهد تا جانبازان در داخل. "از چهار دروازه تنها دو نفر از آنها افتتاح شده است به جانبازان. تنها 25 نفر مجاز داخل. اگر این نشانه ها بیش از دیگران بر این اساس می تواند صبر کردن برای نوبت خود را" یک کشیش گفت: خبرگزاری ANI.

* در دهلی نو حرم Velankanni در خان بازار نیز باز با علائم اجتماعی فاصله برای جانبازان در طبقه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب