بهره وام در مهلت قانونی: دادگاه عالی اطلاع به دولت RBI

نوشته شده به وسیله Ananthakrishnan G | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 1:32:14 am وکیل

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399
نوشته شده به وسیله Ananthakrishnan G | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 1:32:14 am
RBI loan moratorium, RBI home loan, home loan RBI, RBI loans, loan interest, home loan rate, personal loan rate, india news وکیل عمومی Tushar مهتا گفت: او را عزل دستورالعمل حذف نیست. از آن خواهد شد شنیده می شود دوباره پس از دو هفته است. (عکس)

دیوان عالی کشور با صدور اطلاعیه روز شنبه به این مرکز و بانک مرکزی هند (RBI) در یک درخواست به چالش کشیدن این تصمیم به وضع مالیات بهره وام با وجود توقف در بازپرداخت در نظر تمدید ملی مستند.

یک نیمکت از قضات Ashok Bhushan, S K کال و B R Gavai صادر شده توجه کنید در درخواست توسط Gajendra Sharma صاحب یک فروشگاه نوری در آگرا که گفت: "این عمل از اعمال بهره در طول دوره توقف به طور کامل ویرانگر اشتباه" بوده و باعث ایجاد "مانع" و مسدود خود را "حق زندگی" تضمین شده توسط ماده 21 قانون اساسی است.

وکیل عمومی Tushar مهتا گفت: او را عزل دستورالعمل حذف نیست. از آن خواهد شد شنیده می شود دوباره پس از دو هفته است.

درخواست خواست دادگاه به اعلام و فوق العاده خارج از حدود اختيارات است که بخشی از RBI در مارس 27, اطلاع رسانی در شارژ مورد علاقه پس از آن را "ایجاد مشکلات در سناریوی حال حاضر کامل ملی مستند بودن طولانی از زمان به زمان با توجه به Covid-19 شیوع".

شارما اشاره کرد که هر چند RBI با اطلاع مجاز تمام بانک ها به اعطای مهلت قانونی سه ماه در پرداخت تمام اقساط با توجه بين 1 مارس و مه 31, آن را "روشن ساخته است که علاقه خود ادامه خواهند داد افزوده شدن بر برجسته بخشی از وام های بلند مدت در طول دوره توقف".

شارما گفت که او در حال اجرا یک فروشگاه نوری در آگره بود و کل درآمد ناخالص حدود Rs. 6.57 لاخ در سال. او تا به حال وام مسکن availed و شده بود پرداخت و تربیه بدون قراردادی.

تمدید مستند گفت: تا به حال خلق عظیم "بار" در "بودجه به غیر از پرداخت EMI در وام مسکن" او تا به حال به "پرداخت کارکنان... و همچنین مدیریت مالی جنبه های خانه و خانواده".

"در سناریوی حال حاضر زمانی که همه وسیله امرار معاش شده است محدود توسط دولت هند با اعمال کامل مستند پان هند... درخواست یک شهروند از هند, هیچ راه خود را به ادامه کار و کسب معاش... اعمال بهره در مهلت قانونی را شکست هدف از دادن اجازه توقف وام," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب