دانشگاه مینه سوتا مراقبت از کودکان تحقیق می یابد شهری-روستایی تقسیم از جمله در Northland

پروژه نقشه نشان می دهد در سطح جامعه مراقبت از کودک دسترسی داشته باشید. شکاف بین شهری و مناطق روستایی است آشکار

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399

پروژه نقشه نشان می دهد در سطح جامعه مراقبت از کودک دسترسی داشته باشید. شکاف بین شهری و مناطق روستایی است آشکار بر روی نقشه در Northland که محلی کودک مراقبت از کارشناسان می گویند که آنها آگاه هستیم و در حال کار برای رفع.

"آن را منحصر به فرد به شمال مینه سوتا به عنوان شما را بر روی نقشه مشاهده کنید ... بیشتر روستایی شما سخت تر این موضوع می شود" گفت: تونی Sertich رئیس Northland بنیاد غیر انتفاعی است که مورد مطالعه قرار گرفته و بودجه مراقبت از کودک طرح.

Sertich نسبت به منطقه مراقبت از کودکان در بحران "در تلاش برای پر کردن یک سطل را با آب که دارای سوراخ در پایین" او گفت:.

ارائه دهندگان در حال بسته شدن امکانات سریع تر از مردم می توانید برای باز کردن امکانات جدید. مردم خود را نزدیک مراکز برای طیف گسترده ای از دلایل مانند بازنشستگی و یا ناتوانی به نوبه خود سود با یک مدل کسب و کار است که "اساسا شکسته" Sertich گفت.

"برای بسیاری از مردم در مراقبت از کسب و کار (و افرادی که برای آنها کار می کنند) آنها می توانند پول بیشتری را ... در برخی از مشاغل خدماتی در جامعه ما بالقوه بهتر ساعت و کمتر استرس" Sertich گفت.

شهری امکانات مراقبت از کودک, مانند کسانی که در Duluth, ویرجینیا, Grand Rapids و هیبینگ تمایل به موفق تر باشد چرا که بیشتر کودکان در جوامع خود است که می تواند حضور Sertich گفت.

نیز وجود دارد که موانع رو به کسانی که می خواهند برای باز کردن یک مرکز مراقبت از کودکان در یک منطقه روستایی.

ارائه دهندگان نیاز به یک تعداد معینی از کودکان در به دست آوردن هزینه های مربوط به افتتاح یک مرکز — وجود دارد و به طور معمول به اندازه کافی کودکان در مناطق روستایی را تشکیل می دهند که هزینه گفت: Shawn Herhusky, CareerForce نیروی کار استراتژی مشاور و سازمان از دلوت مشارکت در مراقبت از کودکان.

حتی اگر نقشه را نشان می دهد دسترسی بهتر به مراقبت از کودکان در جوامع شهری این منطقه به عنوان یک کل هنوز هم ندارد کافی کودک, مراقبت از Sertich و Herhusky هم گفت.

U M پروفسور الیزابت دیویس استاد هارون Sojourner و دکترا نامزد برنده سال مالی لی کار می کرد با مرکز آمریکایی از پیشرفت در تدوین و تجزیه و تحلیل داده ها که آنها پس از آن مورد استفاده برای ایجاد نقشه های تعاملی و گزارش های مرتبط. مرکز آمریکایی پیشرفت نیز نقشه خود را با استفاده از داده ها.

به طور معمول کودک دسترسی به مراقبت های اندازه گیری تعداد موجود مراقبت از کودکان "شکافها." اما دیویس و تیم او می خواست به نگاه خانواده ها و فاصله آنها را به سفر برای رسیدن به مراقبت از کودکان و همچنین به عنوان هزینه و قیمت از یک منطقه مراقبت از کودک, او گفت:.

"ما اقدامات و نقشه برداری ما ابزار به شما این توانایی به نگاه نه فقط در تعداد شیارهای هر کودک در یک منطقه بلکه هزینه و چگونه است که در مقایسه با میانگین و درصد خدمات ظرفیت که بسیار دارای," دیویس گفت:.

تیم تحقیقاتی در ابتدا منتشر شد فقط یک نقشه از مینه سوتا اما می خواستم برای تشویق و کمک به سیاست گذاران آدرس مراقبت از کودک کمبود در جوامع در سراسر کشور.

اگر چه بسیاری از دلوت است که سایه آبی (نمایندگی بالاتر از متوسط مراقبت از کودک دسترسی) Davis, اشاره یک انگشت شماری از نقطه های نارنجی واقع در شهرستان که به نمایندگی از خانواده هایی که کودک فقیر دسترسی به مراقبت های که در مقایسه با همتایان خود.

"به نظر من نکته قابل توجه این بود که چگونه متغیر ... دسترسی ... است که در جوامع" او گفت:.

زمانی که جوامع کافی ندارد, مراقبت از کودک, بقیه اقتصاد می تواند رنج می برند Herhusky گفت. اگر در نزدیکی مراقبت از کودک کافی نیست و مردم را انتخاب کنید به ماندن در خانه و مراقبت از کودکان به جای پیوستن به نیروی کار است.

"اگر شما در حال ساخت 12 دلار در ساعت (یا) 13 دلار در ساعت است و شما صرف $7 برای قرار دادن دو بچه در مراقبت روز شما به سختی ساخت هر چیزی," او گفت:.

این COVID-19 همه گیر نیز تشدید در حال حاضر به چالش کشیدن وضعیت ،

بسیاری از کارگران ضروری چپ خود را ارائه دهندگان زیرا آنها می تواند دریافت از طریق مدارس خود و در نتیجه امکانات به طور موقت و دائم بستن Herhusky گفت.

بسیاری از خانواده ها در حال امید بستن برای حفظ کودکان در خانه, ساختن آن دشوار برای امکانات برای کسب سود است. و مراکز باید فشار بیشتری به حفظ سطح بالایی از بهداشت Sertich گفت.

"این یک وضعیت بد," Sertich گفت. "ما شاهد بوده ام که آهسته و پیوسته کاهش ... با خانواده و ارائه دهندگان خدمات برای برخی از زمان. من فکر می کنم این تمام چیزی است که فقط رفتن برای سرعت بخشیدن به آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن